INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Post by rayray80 »

http://www.an.no/glimt/article5054869.ece

les dette å vær enig.. jeg er sååå skuffet, dødt som i en grav i hele byen.. jeg var en tur ute tidligere og det eneste jeg kunne se, var 3 flagg og det bare 2 timer før kampstart..

Jeg er skuffet over kamparrangøren til og med som ikke en gang gjør noe med seriestarten.. INVITERE FOR SVARTE TIL FEST!!!! det er seriestart, har vel NULL betydning om det er adecco eller Tippeligaen!!! Arrangøren skal da vel vekke interessen for Glimt til alle dem i de tusner hjem. Jeg vil se en GUUUUUUL BYYYY hver gang det er hjemmekamp, til og med utenom kampdager også.. jeg vil se at folk bryr seg om glimt. Men når arrangøren kun bruker tid på å fortelle hvor man får kjøpt sessongkortene forran årets sessong, da driter vel folk i Glimt!!!

Kom igjen, våkne opp, jeg vil bli invitert til glimtfest på aspmyra stadion i dag, hvor jeg kan få en sinnsyk opplevelse som klarer å vekke meg fra fotballdvalen som har vært i vinter. Jeg vil få en følelse at arrangøren vil friste meg med sinnsyke opplevelser sessongen 2010 slik at jeg vil møte der til hver enda kamp som skal være.

Jeg er selvfølgelig til stede, men jeg vil at Glimt skal vise stolthet, slik at alle andre blir stolt av laget, slik at alle (i allefall flere) skal være til stede når Glimt skal spille kamp!!!

NÅ MÅ NOE SKJE!!!!! fruuuuuustreeeert.....
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Re: INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Post by K1M »

Kjenn igjen fenomenet fra da æ bodde i Bodø. Lær av Fredrikstad. Heile byen blir pynta med flagg og div effekta. Sjøl har æ gjort mitt med å pryde Stavangers gater med Glimt-drakta mi de siste 3 dagan :)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Post by J I P »

Jeg bare lurer på om RayRay har gått foran med et godt eksempel og hengt opp Balkongflagg i går?

og av de 7 som var i avisa, det var vel i det minste 1 som hadde antydning til Glimteffekt på seg - de andre var da ganske så gråe.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Re: INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Post by mutz »

Det var glimtflagg og pynt i vinduene på Agape i sjøgata :D Så det i dag tidlig!
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Post by sjura ;) »

Som flere har kommentert rundt omkring så var det for lite gult i byen før serieåpninga.. Nå har dere mulighet til å bidra selv. De flaggene som i fjor ble hengt opp hver søndagsmorgen er fortsatt tilgjengelig og Glimt vil gjerne ha disse opp. Men for å gjøre det trengs det folk som er villige til å bruke en time eller to på dette på hjemmekampene. Om DU kunne tenkt deg til å hjelpe med å gjøre byen litt gulere så send meg en PM.
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
ingen87
Posts: 7097
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 185 times
Contact:

Re: INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Post by ingen87 »

Var det noen TIFO før årets første hjemmekamp?? Jeg fikk den ikke med meg i såfall
Førr Evig!
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Post by sjura ;) »

Nei pga. påska var det ingen tifo til første kamp. Men vi kommer sterkere tilbake =)
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: INGEN GLIMTSTEMNING!!!!!!

Post by rayray80 »

Jeg har akkurat fått kjøpt meg flaggholder, så det blir.. jeg leier leilighet så er ikke bare bare.. men jeg er klar nå til helga.. Glimt flagg oppe hele helga:)
Post Reply