Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

Hei, snekret sammen et opplegg med kampprogram til et par kamper i fjor da ingen andre (Glimt..) tydeligvis ser nytten i det.

1) Er dette noe som er ønskelig det skal brukes litt tid på neste år?
2) Er dette noe DGH eller Glimtforum ønsker å gjøre selv?
3) Ser eventuelt disse greie ut?

Image   Image

Jeg kan gjerne ta på meg å få laget slike til neste år, men trenger i så fall hjelp med et par ting.

Tilbakemeldinger!
Noe som kan/bør/kunne blitt endra på? Kjempegod ide av noe slag? Er bare å komme med det du måtte ha på hjertet uansett hvor pirkete eller "slemt" det måtte virke. Dersom du mener dette er helt idiotisk eller helt patetisk utført er det en helt legitim mening å komme med :)

Utskrifter
Noen som har kontakt med reklamebyrå som kan printe ut x antall av disse på dobbelsidig sammebretta flyer? Det er bare for dem å komme med mål på disse så tilpasser vi kampprogrammet etter dette. Finansiering bør kunne ordnes med reklameplass på flyeren som da blir gratis delt ut til publikum. Krav til reklame/plassering bør vel i så fall diskuteres på forumet.

Forventede lagoppstillinger og bortelagets drakt
Disse har ikke jeg oversikt over så her trenger jeg info, til hver kamp. Må ha en ansvarlig for dette dersom det skal bli aktuelt å lage disse.
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by G-s-enz »

Kanonbra tiltak,sikkert mye som kan føyes til der av gode ideer,kan komme tilbake med noen når jeg er i det kreative hjørnet 8)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by eidurgud »

Du, det der var ikke dumt!

Når det gjelder forventet lagoppstilling trenger ikke det være værre enn at man sjekker hvem de startet med foriige kamp, om de har suspensjoner og skader osv. Slikt finner man på nett, og er ikke noe problem å få tak i i det hele tatt. Skjønner dog at du ikke kan gjøre alt alene, så dersom DGH går inn for dette må det settes noen hoder på saken.

Når det gjelder utskrifter, så kan JB Reklame være et alternativ, de bruker å være greie å ha med å gjøre. Kan/vil ikke de, så kan man jo høre med Bedre Reklame, de sponser jo Glimt fra før av..
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

Da foreslår jeg at ledelsen i DGH / Glimtforum finner ut om de ønsker å få til dette, og da eventuelt tar kontakt med reklamebyrå for å høre om hvilken avtale man kan få mtp trykking.

Så må det jo organiseres litt internt med en som kan bistå med info + noen som deler ut.
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

bump
torstein86
Posts: 94
Joined: Wed Feb 10, 2010 12:13 pm

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by torstein86 »

Du kan jo bli med på stand på treningskampene Jim så får du møtt noen i DGH styret. Evt. foreslå deg selv til plass i styre 2012. Kjekt med kampprogram.

Likte klart best layout med fotballbanen og alle spillernavnene på. Kan krydres med noen ord fra supporterklubben. En kurrant ting å prøve med tanke på treningskampen mot Tromsø.
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

Større ansvarsområder som styre og stell i DGH er nok uaktuelt mtp hvor prioriteringene ligger pdd. Jeg har evig nok med Bodø Ishockeyklubb på vinteren og Club Honda Norge på sommeren.
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

http://jimleirvik.no/playground/forums/ ... folder.pdf
Feedback? Fikk bekreftet at det er ønskelig å ha disse og at de kan publiseres via nettsiden dengulehorde.no.

Trenger akutt hjelp med
- spillere, hvem spiller? hvor? nr? på Glimt
- forventet lagoppstilling (forventet formasjon) begge lag

Senere trengs det også hjelp til
- minireferat fra sist kamp
- ukens profil? spiller/trener/speaker/styre/glimtforumadmin/whatever
(bilde + x antall spørsmål kanskje)
- evnt

Trenger også tilbakemeldinger, ser det ok ut? Må huske at slik ståa er pdd så må disse printes privat av de som ønsker å bidra, så tror ikke vi kan ta oss råd til så alt for mye mer farge på sidene. Dersom man kunne fått en sponsoravtale på disse så kunne man nok laget noe litt mer fargerikt.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by eidurgud »

Du må endre navnet på motstander på ark 2, står Randaberg der.

Forventet lagoppstillinng i en treningskamp er bingo, det eneste vil være å snakke med trenerne..

Draktnummer på de nye til Glimt (Knarvik, Papa, Saltnes, Braaten x2 osv) aner jeg ikke, men eller vil det være samme som i fjor.
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

Takker og bukker for raskt svar :)

Jeg har vurdert tankten å bare skippe hele den fotballbana men var visst ønskelig at den skulle være der. Men da må vi få noen til å sette opp en bingorekke til hver hjemmekamp :)
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by eidurgud »

Til serie- og cupkamper er det mye lettere å tippe lagoppstilling. Spørsmålet er hvor tidlig man må ha det ifht til trykking.

Må man ha lagoppstillingen på fredagsmorgen, eller holder det på søndag? Dette er noe som man må ta med den eventuelle sponsor. Har du snakket med JB, f.eks? Hvis det er ønskelig så kan sikkert jeg ta en runde og få prisforslag fra de aktuelle aktørene. Det er bare å si ifra!

Edit:
Årst spiller ikke for TIL, f.eks.
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

JimL wrote:Da foreslår jeg at ledelsen i DGH / Glimtforum finner ut om de ønsker å få til dette, og da eventuelt tar kontakt med reklamebyrå for å høre om hvilken avtale man kan få mtp trykking.

Så må det jo organiseres litt internt med en som kan bistå med info + noen som deler ut.
Skrev dette i desember men tror ikke det har blitt gjort noe med dette.

Jeg som står uten tilknytning til klubben følte det ikke naturlig å kontakte eventuelle sponsorer, da man gjerne ønsker å gjøre sånt etter avtale i styret evnt med egen sponsoransvarlig. Ser fryktelig useriøst ut om 7 forskjellige folk fra en klubb kontakter ett og samme firma ang spons i løpet av ett år ^^
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

torstein86
Posts: 94
Joined: Wed Feb 10, 2010 12:13 pm

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by torstein86 »

Har sendt Cato epost fra DGH mail om lagoppstilling og nr på de nye spillerne.
Ba om at du fikk kopi av svaret. Raymond kan gi deg innloggingsinfo for å legge det ut på dengulehorde.no
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Kampprogram 2012 - ønskelig? hjelp?

Post by JimL »

Coolio. Virker som det blir lagt opp til at vi starter for fullt til kampen mot RBK, men jeg legger ut TIL-folderen og om det lar seg gjøre.
Post Reply