www.dengulehorde.no

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

www.dengulehorde.no

Post by rayray80 »

Heisann folkens, nå skjer det litt for tiden på nettsiden vår. ENDELIG!!

Oppsette blir det samme som vi kjenner til enda en stund, men innholdet blir endret etterhvert. Vi skal også få delt bilder fra J-feltet og andre supporterfelt i Norges land, som heier på Bodø/Glimt.

Så av de som reiser eller er ofte på bortekamper, ønsker jeg at de sender meg en melding, slik at vi kan bli enige om det med å få delt bilder.

Vi skal få fart på sakene nå..

Jeg lurer samtidig på om det er noen med STORE ord, og ett stort hjerte for Bodø/Glimt, som kunne ha tenkt seg å skrevet noen ord, hver uke.. dengulehorde.no hadde en spalte som het "Ukas /skråstrek" som kunne ha vært kjekt å fått i gang igjen. Send meg melding om du vil være med å bidra. Det er ikke noe problem om det er flere som ønsker, det vil da bli mer spennende å besøke nettsia vår :)

Ellers tips og ideer om hva vi skal legge ut, blir jeg kjempeglad for å få.

Nettsiden tilhører Den Gule Horde, og da skal vi sammen få fart på siden :) :glimt
Glimt1916
Posts: 5629
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 431 times
Been thanked: 437 times

Re: www.dengulehorde.no

Post by Glimt1916 »

Gode nyheter! :klapp
torstein86
Posts: 94
Joined: Wed Feb 10, 2010 12:13 pm

Re: www.dengulehorde.no

Post by torstein86 »

"Like"
G-s-enz
Posts: 5429
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 210 times
Been thanked: 280 times

Re: www.dengulehorde.no

Post by G-s-enz »

Kanskje det kunne vært en idê å gjøre om på DGHs facebookgruppe? Slik at DGH kan gjøre som GLIS,diverse å skrive statuser som alle som "liker" kan se? For å gjøre det må man vel opprette en ny gruppe men det er vel uproblematisk.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: www.dengulehorde.no

Post by rayray80 »

G-s-enz wrote:Kanskje det kunne vært en idê å gjøre om på DGHs facebookgruppe? Slik at DGH kan gjøre som GLIS,diverse å skrive statuser som alle som "liker" kan se? For å gjøre det må man vel opprette en ny gruppe men det er vel uproblematisk.
Enig..... Hvem kan fikse det..? jeg er ikke så sinnsyk god på fb at det gjør noe.. har prøvd litt nå med å få det til. men tror jeg dropper det... kunne ha vært ett fint lite oppdrag til en eller annen som har fb som sitt bedre område.

Er enig med at GLIS sin sak er bra, da de automatisk har en god del medlemmer, og det er enklere å nå til flere når man er avhengig av å like en side, for å få informasjon fra siden og hva som skjer der.
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: www.dengulehorde.no

Post by JimL »

Dersom det settes opp en gruppe eller side på facebook, og dengulehorde.no kan settes opp med RSS på nyheter kan jeg bistå med noe. Vi i Bodø Ishockeyklubb har det slik at nye nyheter på nettsiden automatisk publiseres til Facebook også. Disse Facebookpostene viser da et artikkelbilde, tittel og en introtekst, og linker til den originale artikkelen på nettsidene. Fint for å slippe dobbelarbeid samt skape litt trafikk mot siden.
Post Reply