Spillertråd: Zarek Valentin.

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Knuta
Posts: 10044
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Knuta »

FFK er en klubb som er avhengig av sponsor Høili. HØili ville ha JHH til FFK, så da åpner han nok pengesekken igjen. Tror FFK tipset er veldig aktuelt dessverre.
mortsto
Posts: 7417
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by mortsto »

FFK blir nok et nummer for små mtp opprykk denne sesongen, men i løpet av et par tre år tror jeg fort de er tilbake. Men gidder virkelig ZV å ta minimum to år, hvor han skal humpe rundt på dårlige baner og møte Ull/Kisa og Åsane for litt mer lønn? Ganske ambisjonsløst i så fall.
User avatar
Novi
Posts: 11499
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 619 times
Been thanked: 822 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Novi »

Ikke overrasket over at JHH vil ha ham dit, men syns det er rart om Zarek velger det. Kanskje spiller han opp sin egen lønningspose i Glimt med å være med å diskusjonen. Realistisk sett vurderer han vel Glimt mot MLS - men rarer ting har skjedd i fotball enn at han plutselig skulle signere for en annen klubb her på berget.
Una mas cerveza.
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by RaymondEngmark »

Hvor kommer det ryktet i fra?? Ser kun en grunn til at det kan være tilfelle, at Zarek føler han har mer tillit eller kan utvikle seg bedre under JHH, enn under Åssa. Og det høres veldig søkt ut. Tror det er familie og venner som er avgjørende for Zarek til syvende og sist, og tror nok han kjenner på det at han ikke vil forlate forloveden og landet på nytt akkurat nå. Jo lengre tid det trekker ut, jo større er sjansen for MLS tenker nå jeg.
Kristatistisk
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Garrincha »

Raymond, helt enig i hele analysen din der. Uansett, hvem går frivillig fra Tippeligaen og ned i Obos? Mulig det går rykter om dette, men jeg blir veldig overasket hvis det skjer. Og det er heller ikke bra for renomèet til JHH hvis han driver og tar med seg spillere fra forrige klubb.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
Playmaker
Posts: 890
Joined: Thu Sep 05, 2013 6:50 pm
Has thanked: 13 times
Been thanked: 22 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Playmaker »

100% sikker på at Valentin ikke blir FFK-spiller
Knuta
Posts: 10044
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Knuta »

RaymondEngmark wrote:Hvor kommer det ryktet i fra?? Ser kun en grunn til at det kan være tilfelle, at Zarek føler han har mer tillit eller kan utvikle seg bedre under JHH, enn under Åssa.
Ryktet svirrer i Fredrikstad og er pukket opp av Joacim Jonsson som har presentert det på Twitter som at alt ligger an til at Valentin blir FFK spiller. Som alle andre håper jeg det bare er et rykte, men som regel er det ingen røyk uten ild. I følge kilder i Bodø var Valentin så og si klar for Glimt inntil JHH bestemte seg for å flytte. Etter det har det endret seg litt. Valentin var JHH's sitt gullfunn i USA.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by eidurgud »

Ryktene sa også at Hoseth var klar for Glimt før han signerte for AaFK. Det var tilogmed folk som hadde sett han i Bodø, mens han egentlig aldri var verken aktuell eller i nærheten.

At Jõnsson skriver "da er vel alt duket for Valentin til FFK?" på twitter er ikke et rykte, men en "spekulasjonspåstand". Mulig alt er duket for Valentin til FFK, men det trenger ikke bli et faktum av den grunn.
Knuta
Posts: 10044
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Knuta »

Håper det ikke er et faktum. Bare så det er sagt.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by eidurgud »

Det håper ikke jeg heller. Tviler også på at Valentin signerer for en klubb som var ett minutt unna nedrykk fra OBOS. Han slår meg ikke som en spiller som kun er ute etter penger.
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by RaymondEngmark »

Jönsson er vel brøleapen i fotballnorge. Få jeg misliker så mye under TV sender som han, fremstiller alt han mener som en sannhet, og spiller kun på sensasjonsteorier. Får satse på han bruker samme taktikken på Twitter.
Kristatistisk
Larsson
Posts: 1634
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 234 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Larsson »

Enig med deg, RaymondEngmark. Null pondus/kredibilitet. Og bommer jævlig ofte på spådommene sine. Det ene følger det andre.

Og folk her inne vil ha ham som sportssjef i Glimt...
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by eidurgud »

Hvem? Jönsson?
User avatar
Novi
Posts: 11499
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 619 times
Been thanked: 822 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Novi »

Det er vel ikke en TV-skikkelse som ikke har blitt lansert som forslag til sportssjef. Frode Olsen, Erik Thorstvedt, Mini, list goes on. Har ikke sett noen foreslå Årst ennå da, så kunne vært værre.
Una mas cerveza.
Knuta
Posts: 10044
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Knuta »

Larsson wrote: Og folk her inne vil ha ham som sportssjef i Glimt...
Noen vil ha han som speider også. Tydeligvis at mange liker hans Se og Hør skriblerier og enkle analyser og løsninger.
G-s-enz
Posts: 5430
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by G-s-enz »

Jönson har peiling men har en håpløs måte å fremstille ting på. At han bommer på spådommer i TL kan ikke holdes mot han,INGEN treffer der.

Jeg ser for meg at han er vanskelig å jobbe med pga stilen hans,dermed vil jeg ikke ha han som sportssjef. Speider derimot hadde funket bra fordi han har god oversikt og kontakter i Skandinavia(om man vil speide der da)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Novi
Posts: 11499
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 619 times
Been thanked: 822 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Novi »

Noen som kan si hva som står i an pluss om Valentin?
Una mas cerveza.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by bjornage »

Ut fra overskriften kan det tyde på at han er ferdig i Glimt.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Trapattoni »

Valentin fikk et tilbud med seg da han dro på ferie. Han har ikke gitt lyd fra seg siden da, og Glimt har nå trukket kontraktsforslaget. Bjørkan regner med TJ og Edvardsen som høyrebacker i 2016.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by bjornage »

Synd, men helt riktig å trekke forslaget. Ressursene kan allokeres andre steder nå.
User avatar
helsvhe
Posts: 1507
Joined: Sat Aug 15, 2009 6:08 pm
Location: Oslo
Has thanked: 333 times
Been thanked: 88 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by helsvhe »

Ser ut til at de vil ha laget på plass så fort som mulig og at de har andre spillere på vent.
Vi ga Zarek det vi oppfattet som et godt tilbud. Og lang betenkningstid. Diskusjoner blir det sikkert, og det er helt ufarlig. Det som er viktig for oss er det puslespillet vi nå legger. Vi ønsker å sette sammen et så slagkraftig lag og stall, som mulig, og vi jobber kontirnuerlig med å få alle brikkene på plass. Vi ventet lenge på svar fra Zarek. Nå valgte vi å sette strek, for så å jobbe videre med nye forsterkninger, påpeker Bjørkan.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by SH »

Zarek - som jo er en så forferdelig fin fyr - var sikkert opptatt med nobelprisen. Det er nok derfor han ikke har respondert på Glimts tilbud.
User avatar
Novi
Posts: 11499
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 619 times
Been thanked: 822 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Novi »

Hehehe :-) Om han er en så forbaska fin fyr ville han vel svart i tide. Så enten er det to sider av denne saken, eller så er han typisk "omgjengelig amerikaner"-fin-fyr.
Una mas cerveza.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2855
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 456 times
Been thanked: 159 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by Gvandreassen »

Jeg ønsker hvertfall å takke Zarek for innsatsen. En god høyreback med godt humør, synd å se han dra! Skjønner likevel at Åssa og Glimt må si at nok er nok. Og så sparer jeg meg for å være syrlig, som andre her tydeligvis har et behov for ;)
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
G-s-enz
Posts: 5430
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Re: Spillertråd: Zarek Valentin.

Post by G-s-enz »

Bra Glimt setter ned foten. Virkelig synd at han forlater nå. Vi trenger en ny HB nå. Coly på Kristiansund takk :)

Men takk for innsatsen Zarek,en ledertype med rett instilling på banen.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Post Reply