Spillertråd: Daniel Edvardsen

Moderators: Sulliken, Larsen

tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Re: Spillertråd: Daniel Edvardsen Nr.8

Post by tjongs »

Daniel Edvardsen er 26 år og har til gode å gjøre høyrebackplassen til sin, til tross for at det ikke akkurat er Cafu han har konkurrert mot. Selv om han nok har fått færre muligheter enn han burde fått.

Helt greit at han går nå, uten at jeg på noen som helst måte er beroliget av høyreback-fremtiden til Glimt.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd: Daniel Edvardsen Nr.8

Post by Novi »

MhepA wrote: Wed Nov 15, 2017 3:27 pm Kan ikke tenke meg til noe annet enn at Thomas Jacobsen forblir en back-up.
Du har da vært i dette Glimt-supporter-gamet lenge nok til å vite bedre enn å si noe sånt.
Una mas cerveza.
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Spillertråd: Daniel Edvardsen Nr.8

Post by G-s-enz »

Blir ikke overrasket over at Thomas Jackobsen starter på høyreback i første serierunde nei.

Synes det er helt greit at Edvardsen drar,mange bra kvaliteter men de minusene han har nuller de ofte ut. Han har for eksempel veldig bra fart,men ligger ofte feilposisjonert så han drar ikke fordeler av det(annet enn at kan springe de trege opp).
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
ingen87
Posts: 7041
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Spillertråd: Daniel Edvardsen Nr.8

Post by ingen87 »

Såg dette komme. Hadde ikke forventet noe annet. Eller som jeg skrev når Reitan kom på lån:
ingen87 wrote: Thu Jul 13, 2017 10:07 amDette må jo være kroken på døra for Daniel Edvardsen?

Helt greit å la han gå nå. Kan sikkert bli en habil OBOS-back, men har laaang vei å gå til å bli Eliteserie-spiller. Vi må opp på Reitan-nivå!
Førr Evig!
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Daniel Edvardsen Nr.8

Post by J I P »

Som Ecke har postet i "hvor ble dem av"-tråden, Edvardsen er klar for Sandnes Ulf
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Spillertråd: Daniel Edvardsen Nr.8

Post by gavharr »

Bra for Daniel. Kan sikkert gjøre en god jobb i Sandnes. Får han orden på posisjoneringen så blir han en meget god back på andre nivå. Kunne sikkert blitt bra i eliten også, men har en vei å gå...
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Post Reply