Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5712
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by gavharr »

Hva er greia med at Azemi ble sendt på legevakten?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
mortsto
Posts: 7346
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 150 times
Been thanked: 439 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by mortsto »

Smerter i en hånd. Var i går kveld usikker på om det var brudd, men mente selv det neppe var noe alvorlig.
Knuta
Posts: 10021
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 448 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Knuta »

Er det noen som vet hvilken skade Azemi fikk i går?, om han er klar til neste kamp osv?. Vi er jo 100% avhengig av han da Martin Wiik ikke holder mål.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Cheese Smirnoff »

Sannsynligvis bare et slag mot kneet, men skulle vel til nærmere undersøkelser i disse tider.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by RaymondEngmark »

Kristatistisk
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Ville Lehtinen »

https://twitter.com/OddsBlogger/status/ ... 0038246400

En twitterkonto påstår at det ryktes at Fitim Azemi er på vei bort, muligens til Odd, i sommer.
Zann
Posts: 1668
Joined: Sun Sep 09, 2012 5:49 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 43 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Zann »

Det hadde vært synd. Men han har virket litt oppgitt og lei i det siste, synes jeg.
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Garrincha »

Ja da må Odd eventuelt kjøpe han, men jeg kan ikke tenke meg Glimt ønsker å selge han (hvis man ikke får et tilbud det er umulig å si nei til). Tror Fitim også blir å se i gult til høsten.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
G-s-enz
Posts: 5394
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 204 times
Been thanked: 270 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by G-s-enz »

Da rykker vi rett ned!
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
mortsto
Posts: 7346
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 150 times
Been thanked: 439 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by mortsto »

Azemi har kontrakt ut 2017, og selges nok tidligst etter sesongen. Forhåpentligvis forlenger ham, selv om han (i likhet med de andre) bare er god i perioder.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by MhepA »

Fitim Azemi er en av våre beste spillere. Noen goalgetter er han i bunn og grunn ikke for han scorer jo faktisk ikke nok mål til å bli kalt det. Men han er en god ving og er sterk i kroppen. Azemi og Jevtovic har veldig gode kombinasjoner seg i mellom. Azemi og Olsen er som katt og spade, de vet ikke hva den andre kan brukes til.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Novi
Posts: 11454
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 605 times
Been thanked: 795 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Novi »

Send Occean i retur, så er'e greit! Drar vel på årene, men mange mål i ham ennå.
Una mas cerveza.
Glimt1916
Posts: 5572
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 413 times
Been thanked: 429 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Glimt1916 »

Jeg liker Azemi. Han er sterk, tråkker skikkelig til i duellene, og er på mange måter en type vi burde hatt flere av i stallen. Dessverre scorer han foreløpig ikke så mange mål på dette nivået. Kanskje han og Jevtovic kan bytte plass?
niklasaune93
Posts: 121
Joined: Mon Oct 08, 2012 7:54 pm
Location: Ski, Viken - Bodø, Nordland
Has thanked: 1 time
Contact:

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by niklasaune93 »

Jeg velger å ikke stole på rykter fra en twitterkonto som presterer å ha to skrivefeil på en tweet som inneholder mindre enn 140 tegn. I tillegg til at kildene holdes skjult.
Champions League har for lite Bodø/Glimt i seg
ingen87
Posts: 7029
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 113 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by ingen87 »

Nå står det 3-3 i antall scoringer mellom Occean og Azemi, og 3-3 i målgivende. Skal sies at Occean spiller på et mer velfungerende lag selv om det er defensivtrygghet som gjør de såpass solide som de har vært.
Førr Evig!
Knuta
Posts: 10021
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 448 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Knuta »

Får Azemi en makker i Hauge vil målene strømme på.
ingen87
Posts: 7029
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 113 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by ingen87 »

MhepA wrote: Azemi og Olsen er som katt og spade, de vet ikke hva den andre kan brukes til.
Litt av de samme tendensene vi så mellom Olsen og Ibba, ihvertfall i starten av Olsen sin hjemkomst.
Førr Evig!
User avatar
stormp
Posts: 451
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:00 pm
Location: Fauske

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by stormp »

Bodonu lanserer Fitim som landslagsspiss. http://bodonu.no/malscoreren-din-sitter ... 0.10-09:51

Vi har vel vent oss til å være avventende i forhold til at glimtspillere blir tatt ut på a-landslaget... Hadde han byttet klubb til RBK hadde han naturligvis vært selvskreven...
"Problemet med sitater på internett er at det er umulig å fastslå om de er sanne eller ikke" George Washington
Knuta
Posts: 10021
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 448 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Knuta »

Leste også denne. Kanskje Glimt og Azemi og lokalpressen burde konsentrere seg om at Glimt berger plassen i eliteserien?. Spiller Azemi flott resten av sesongen og spiller en god cupkamp mot RBK så er han i søkelyset. Snakket med Tom Nordlie her om dagen. Han mente at både Azemi og Normann begge ville ta skrittet og bli landslagspillere i løpet av 1-2 år. Hadde jeg vært landslagstrener ville jeg droppet Stefan, Henriksen, Selnæs. Det de to siste viste mot Azerbarjan var virkelig skremmende og Stefan har vært elendig i hele 2016 både på klubb og landslag.
mortsto
Posts: 7346
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 150 times
Been thanked: 439 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by mortsto »

Azemi spiller bra når Glimt spiller bra, men han er ikke en spiller som kan dunke inn mål når andre svikter ala Sæternes. Å sette ham innpå et landslag som ikke funker har jeg ingen tro på.
G-s-enz
Posts: 5394
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 204 times
Been thanked: 270 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by G-s-enz »

Knuta wrote:Leste også denne. Kanskje Glimt og Azemi og lokalpressen burde konsentrere seg om at Glimt berger plassen i eliteserien?. Spiller Azemi flott resten av sesongen og spiller en god cupkamp mot RBK så er han i søkelyset. Snakket med Tom Nordlie her om dagen. Han mente at både Azemi og Normann begge ville ta skrittet og bli landslagspillere i løpet av 1-2 år. Hadde jeg vært landslagstrener ville jeg droppet Stefan, Henriksen, Selnæs. Det de to siste viste mot Azerbarjan var virkelig skremmende og Stefan har vært elendig i hele 2016 både på klubb og landslag.
Sælnes er vel ilag med Skjeldbred og Jarstein de tre eneste som spiller i topp ti-klubber i de 5 beste ligaene. Alesami på vei dit. Med rett trener så ville de nok vises mer tydelig.

Med det sagt,Azemi burde vært fremfor Sørloth som strengt tatt hverken scorer eller spiller allverden.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Knuta
Posts: 10021
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 448 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Knuta »

Nå ser jeg kun på hva de har gjort på landslaget og det har vært skrale saker. Selnæs har vært direkte svak og både han og Henriksen er rett og slett for treige. Alessami spiller vel fast i Palermo og var den desidert beste for Norge i siste kamp.
G-s-enz
Posts: 5394
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 204 times
Been thanked: 270 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by G-s-enz »

DET er jeg helt enig i,spesielt Skjelbred har vært svak over lang tid.

Sælnes har vært en av St Etiennes beste spillere denne sesongen,gi han rett trener og rolle(og dommer) så blir det bra :) skal sies at han har spilt både anker og midtstopper.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Wendigo
Posts: 1499
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:03 pm
Has thanked: 231 times
Been thanked: 113 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by Wendigo »

For å dra dette inn på topic igjen: Jeg ser ingen gevinst i å få Fitim på landslaget når det ikke fungerer. Hvis det fungerer kan det være en utviklingsarena, men nå tror jeg det er direkte negativt å sende folk dit.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Spillertråd: Fitim "Tim" Azemi

Post by tomath »

Hvis Azemi skulle bli tatt ut på landslaget i nærmeste fremtid, så bør Glimt ha gode kort på hånden når de skal selge inn klubben til fremtidige spisser. De to siste har blitt landslagsspillere, og den siste før det igjen fikk en lukrativ avtale i Kina (etter så å si ha vært avskrevet før han kom til Glimt).
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
Post Reply