Spillertråd: Milan Jevtovic

Moderator: Larsen

Brukeravatar
FSHelgeland
Sted: Mosjøen

Re: Spillertråd: Milan Jevtovic

Legg inn av FSHelgeland » ons mar 02, 2016 7:55 pm

Jeg fikk bare sett siste halve timen, og bortsett fra at han ikke putta noen av de store sjansene, så var han god. Jeg har ikke sett han på det nivået tidligere og det virker som om han begynner å bli varm i trøya.
Tippeliga 2015

Brukeravatar
eidurgud
Sted: Bodø

Legg inn av eidurgud » ons mar 02, 2016 8:30 pm

Virker som han trives best når han får spille som Robben i stedet for som tradisjonell Glimtving, men mulig det endrer seg etterhvert.
Supporterkoordinator

E-post: sk@glimt.no
Facebook: Supporterkoordinator FK Bodø/Glimt
Twitter: @SLO_Glimt

Brukeravatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Sted: Kløfta
Kontakt:

Legg inn av Sulliken » fre mar 04, 2016 4:58 pm

Du mener at han er kvalm, ufyselig, ego som Satan sjøl, prøver konstant å filme seg til frispark/straffer, prøver å snakke på motspillere kort, og løpe etter dommere med veivende hender?

I såfall er jeg uenig med deg ;-)
OBOSmester 2017

Brukeravatar
Garrincha
Sted: Narvik

Legg inn av Garrincha » fre mar 04, 2016 5:28 pm

Du får nå sagt det av og til Sulliken ;)

Brukeravatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Sted: Kløfta
Kontakt:

Legg inn av Sulliken » fre mar 04, 2016 7:55 pm

I have my moments :twisted:
OBOSmester 2017

Brukeravatar
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Sted: Gran Canaria

Legg inn av liverglimt » lør mar 05, 2016 1:21 pm

Jeg tar gjerne en klysete Robben kopi! :D
@liverglimt

mortsto
Sted: Trondheim

Legg inn av mortsto » fre apr 08, 2016 7:55 am

http://www.dagbladet.no/2016/04/08/spor ... /43794949/
Hvis noen mot formodning har DB+ abonnement.

Brukeravatar
helsvhe
Sted: Oslo

Legg inn av helsvhe » fre apr 08, 2016 8:09 am

Står mest om han og familien, de trives godt i Bodø.
Det serbiske eventyret startet i november, da hovedtrener Aasmund Bjørkan reiste til Cacak for å sjekke ut en ung spiss han var blitt tipset om. Bjørkan likte det han så.
Og Milan Jevtovic likte det han hørte av Bjørkan. Og det han så av Glimt på Internett.
4. januar var han på plass i Bodø, sammen med kona Ivana og parets toåring Andrej.
- Klubben og byen er ikke så stor. Men det er vakkert her, og jeg liker måten Glimt spiller på. Jeg håper Glimt vil kjøpe meg. Vi vil gjerne være her noen år, sier Milan.
Han startet på benken i serieåpningen mot Sogndal.
- Det var helt greit for meg. Aasmund sa at jeg ville få spille den siste halvtimen.
Milan fikk 25 minutter. Han trengte bare åtte ...
Det er helt merkelig. Jeg lagde sju mål for Borac Cacak i låneperioden fram til jul. Foruten en heading, kom alle med høyre fot. Så reiser jeg til Bodø - og scorer bare med venstre.
Da får vi håpe Glimt har midler til å kjøpe han :)

Brukeravatar
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Sted: Gran Canaria

Legg inn av liverglimt » fre apr 08, 2016 8:22 am

Han sier at han skal være her noen år. Så får vi håpe det blir med kontrakt... :D
@liverglimt

Brukeravatar
Cheese Smirnoff
Sted: Steigen, eksil i Trondheim

Legg inn av Cheese Smirnoff » fre apr 08, 2016 8:56 am

Steike. Slike spillere får vi ikke mange av. Skrap sammen det som trengs, dette trenger ikke betenkningstid.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen

Mr Bean
Sted: Tillerbyen Trondheim
Kontakt:

Legg inn av Mr Bean » fre apr 08, 2016 9:18 am

Dæken.. :LFC Få han på tre-års kontrakt ASAP :D
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley

Brukeravatar
tomath

Legg inn av tomath » fre apr 08, 2016 9:26 am

Veldig hyggelig sak. Jeg har tatt det for gitt at intensjonen aldri har vært at han skal være her lenger enn denne sesongen. Det kan selvfølgelig bare være ord, men absolutt oppløftende at han åpner for å bli. Noen som vet hvor lang kontrakt han har med LASK Linz?
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington

Brukeravatar
Gvandreassen

Legg inn av Gvandreassen » fre apr 08, 2016 1:06 pm

Oioioi. Her må vi få til noe. Det er så godt å se gleden Milan viser når han scorer for Glimt! Allerede virker det som om han har fått et meget godt forhold til klubben. En rå ving med slepen teknikk, som i tillegg vil bli i byen! Få Milan signert, og guttungen inn i Glimtsystemet når han er gammal nok :D

Glimt har de siste årene vært veldig nøkterne mtp. overgangssummer, lønninger osv. Dette har vært en stor del av grunnen til at klubben drives så godt i dag. Men kan man skeie ut litt når det gjelder Milan? Kanskje for tidlig å si, men jeg synes han viser kvalitet over hele banen. Jobber med høy intensitet, både defensivt og offensivt.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.

Brukeravatar
Masinga

Legg inn av Masinga » fre apr 08, 2016 1:09 pm

Jeg skjønner ikke dette med Lask Linz, som jo er en klubb i Østerrike. Da Jevtovic ble oppdaget av Bjørkan, spilte han for Borac Čačak i Serbia, som han også var på utlån til. Tideligere har han også spilt for Borac Čačak.

"Dette er første gang Jevtovic bor utenfor Serbia. Derfor kan det hende han trenger litt tid på å tilpasse seg i en fremmed kultur", stod å lese i AN og på Glimts hjemmeside da han ble hentet. Det må jo bety at han aldri har bodd i Østerrike. Eller kjøpte Lask Linz ham en gang i 2015?
Masinga

Brukeravatar
ingen87
Sted: Saltdal
Kontakt:

Legg inn av ingen87 » fre apr 08, 2016 1:23 pm

Det serbiske eventyret startet i november, da hovedtrener Aasmund Bjørkan reiste til Cacak for å sjekke ut en ung spiss han var blitt tipset om. Bjørkan likte det han så
Liker at vi får inn slike tips! :)
Førr Evig!

Knuta

Legg inn av Knuta » fre apr 08, 2016 1:29 pm

Han signerte for Lask Linz i 2015, men har ikke spilt for klubben. Har forstått det slik at de kjøpe Jevtovic fordi det var usikkert om noen spillere skulle forlate klubben eller ikke. Det har vist seg at de ble og dermed ble Jevtovic overfødig, men Lask Linz eier dermed spilleren. Jeg skulle anta at Glimt og Lask Linz kommer fram til en sum som er veldig akseptabelt for begge parter. Forøvrig er Jevtovic høyere enn jeg antok (184 cm).

Brukeravatar
Garrincha
Sted: Narvik

Legg inn av Garrincha » fre apr 08, 2016 3:19 pm

Når Milan scorer feirer han med en herlig glede som smitter over både på medspillere og publikum. Vi burde absolutt kjøpe han, men fortsetter han scoringsfrekvensen som han har til nå vil vel LL bruke det som et argument på å presse opp prisen? Er det mulig å kjøpe han allerede nå, mtp overgangsvindu etc?

Jeg tror Glimt er rette klubben for Milan å bli en skikkelig god spiller, og Milan er rett for Glimt. Han kan bli en skikkelig Aspmyra-yndling. Bjørkan sa at han minner om en ung Harald Brattbakk. Jeg er helt enig i den beskrivelsen.

Brukeravatar
Gvandreassen

Legg inn av Gvandreassen » fre apr 08, 2016 6:16 pm

Glimt kan signere han utenfor vinduet, men han blir ikke Glimts "eiendom" før vinduet åpner i august tror jeg. Så nettopp intervjuet med han på glimt.no. Han sliter litt med språket tror jeg, engelsken er litt enkel.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.

mortsto

Legg inn av mortsto » ons mai 18, 2016 9:44 am

http://www.vg.no/sport/fotball/tromsoe- ... /23685384/

En million for ett års lån faktisk. Høres ut som vi kan glemme å signere ham på permanent basis.

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » ons mai 18, 2016 9:53 am

Vent, hæ? Har vi penger? :shock:

Én million høres kanskje litt mye ut i norsk sammenheng. Det er jo det mange av de beste spillerne går for om dagen mellom klubbene. Hva var det vi solgte Anders Konradsen for igjen? 1,5 millioner kroner og Jim Johansen?

Milan Jevtovic tror jeg vi aldri kunne signert i ettertid uansett, samme med Hannes.
En gang Glimt, alltid GLIMT!

Knuta

Legg inn av Knuta » ons mai 18, 2016 10:09 am

Vi solgte ikke Anders Konradsen. Vi ga han bort til Godset fordi økonomien var helt skakkjørt og vi 'solgte' unna for å komme på fote igjen. Vel skadde Moa i Vif fikk vel en sign-on fee på 8-10 mill, så her mener jeg Glimt bør sikre seg serberen for en 4-5 mill hvis det er mulig.

Brukeravatar
Novi

Legg inn av Novi » ons mai 18, 2016 10:27 am

1 mill syns jeg virker noe mye i årslønn for en serbisk spiller. Skulle gjerne sett at det var en spiller vi investerte i, og hvor den millionen kunne blitt en 4-5 tilbake. Og ikke kun antall mål og de poengene de evnt gir.
Una mas cerveza.

mortsto

Legg inn av mortsto » ons mai 18, 2016 10:29 am

Vi fikk 1,5 +JJ for Konradsen. Stefan ble gitt bort. Dvs han fikk ikke forlenget kontrakten. Å kjøpe Milan for 4-5 mill er nok et ikke-tema, og godt er det.

Brukeravatar
bjornage

Legg inn av bjornage » ons mai 18, 2016 10:39 am

Novi skrev:1 mill syns jeg virker noe mye i årslønn for en serbisk spiller. Skulle gjerne sett at det var en spiller vi investerte i, og hvor den millionen kunne blitt en 4-5 tilbake. Og ikke kun antall mål og de poengene de evnt gir.
Regner med den millionen er lønn + kostnaden for lånet. Vi får neppe låne en spiller gratis.

Brukeravatar
helsvhe

Legg inn av helsvhe » ons mai 18, 2016 10:50 am

BTH sa i Studio Glimt på 16. mai at om han ble solgt etter lånet fikk Glimt prosenter av salget, ellers så kunne glimt kjøpe han.

Svar