Spillertråd: Erik Hoftun

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Sulliken wrote:Som noen nevnte i en annen tråd et eller annet sted: Klart Erik vil gjøre ALT for at Glimt skal ryke opp. Da blir det 6 gratispoeng til RBK til neste år...
Det var jo derfor han kom til Bodø, for å berge gratispoengene. det er bare å se på tabellen de siste tre årene, hvor hadde RBK vært med 6 ekstra poeng?
Brann, f.eks, hadde ikke vært serieleder i år, for vi slår jo dem any time..
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

liverglimt wrote:Så hadde jeg vært deg Dalers, så hadde jeg brukt atskillig mer krefter og fokus på de etablerte "selvfølgelighetene" som er innad i klubben. Der er det mye å røske i. STÅ PÅ! 8)
Jeg bruker dessverre ikke så mye krefter på verken dette eller det 8) Men jeg har mine tanker om så mangt... :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Ting tyder på at Hoftun benker seg selv mot Bryne.

BRA, Hoftun!!! Du har skjønt det 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

dalers wrote:Ting tyder på at Hoftun benker seg selv mot Bryne.

BRA, Hoftun!!! Du har skjønt det 8)
Pingle-leder, som ikke står imot press... :)
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Post by tjongs »

Mulig bildet har vært diskutert tidligere, har ikke helt fått med meg detaljene her. Men i VG Søndag er det bilde av Hoftun i kryssordet. Her er han iført Diadora-joggedress med Glimtlogo/sponsormerke, mens han står under en RBK-paraply.

Mulig at folk synes det er storm i et vannglass, men jeg finner det ganske provoserende at han klarer å blande rollene sine på den måten. Jeg er heller ikke spesielt happy med å se Glimtspillere med andre lags effekter på den måten. Skulle tro at 15 års rutine fra toppfotball hadde lært han at man ikke gjør sånt.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Post by poteten »

I ukens Bodø NU så er Erik Hoftun intervjuet på side 2. Jeg må si jeg humret litt av dette svaret på dette spørsmålet:

Er du fornøyd med jobben du har gjort?

- Det kan jeg ikke svare på før i november. Rykker vi opp har jeg gjort jobben min, rykker vi ned er jeg ikke fornøyd.

:lol:
Kritisk
dagobert
Posts: 1018
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 2 times

Post by dagobert »

Glimt selvfølgelig!
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

. Molde - Lyn 6-3, 1993
- Jeg scoret fire mål i den kampen. Hvordan det skjedde? Det aner jeg ikke. Lyn må ha spilt dårlig i forsvar.
:lol:

Jeg kjenner at jeg setter mer og mer pris på det Hoftun og Kenta har gjort for Glimt, nå når de har forlatt oss og jeg slipper å tenke på de negative tingene.
I medgang og motgang
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Post Reply