Spillertråd: Trond Olsen

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Spillertråd: Trond Olsen

Post by MhepA »

Jeg vil bare påminne alle at Trond Olsen er nå offisielt toppscorer i Adeccoligaen! :D
Han spilte en helt fantastisk kamp i dag og fortjente dette så sinnsykt. Banens beste.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Darc0
Posts: 26
Joined: Sun Sep 05, 2004 5:17 pm
Location: Bodø

Post by Darc0 »

Runar Berg var hakket vassere mener jeg. Men skal ikke ta fra Olsen noe idag. Var helt ekstrem idag og viser topp klasse. Er bare å glede seg til fortsettelsen.
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Er vel en liten subjektiv greie, det der med banens beste. :)

Men ut fra spillestilen å dømme, er det ingen Glimtspillere som virker mer innbitt på å rykke opp enn Trond Olsen!
Thomsan
Posts: 314
Joined: Fri Jul 22, 2005 1:10 pm
Location: Garnveien 90210.
Contact:

Post by Thomsan »

Linnih wrote:Heilt enig i at han va banens beste:) men koffør sto det i Avisa Bodø at han Runar Berg blei bb?!
Tjaaa, jeg kan jo komme med to gode forslag:

#1: Avisa Bodø foretar ikke kåringer hvor utfallet er basert på dine personlige meninger.
#2: Kanskje han faktisk var banens beste? Jeg vet dette høres utrolig ut, men dette er ikke en kåring som baseres på antall mål.
Thomax Beats & Blogs
http://www.undergrunn.no
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Joda ,men Avisa Bodø mener at Runar Berg er BB. Jeg er tilbøyelig til å være enig med dem.
I medgang og motgang
Thomsan
Posts: 314
Joined: Fri Jul 22, 2005 1:10 pm
Location: Garnveien 90210.
Contact:

Post by Thomsan »

Linnih wrote:
Thomsan wrote: Tjaaa, jeg kan jo komme med to gode forslag:

#1: Avisa Bodø foretar ikke kåringer hvor utfallet er basert på dine personlige meninger.
#2: Kanskje han faktisk var banens beste? Jeg vet dette høres utrolig ut, men dette er ikke en kåring som baseres på antall mål.
Mein nu heilt klart at speakern sa at han Trond Olsen blei bb...??
#3: ...har du vurdert muligheten for at det er mer enn èn instanse som foretar en vurdering av spillerne og kampen?
Thomax Beats & Blogs
http://www.undergrunn.no
Thomsan
Posts: 314
Joined: Fri Jul 22, 2005 1:10 pm
Location: Garnveien 90210.
Contact:

Post by Thomsan »

Linnih wrote:Det e nu to heilt forskjellige ting kem som faktisk blir kåra til BB på stadion, til ka noen supportera synns!
Og det er det nøyaktig det som er tilfellet med avisa vs stadion. Get the picture?
Thomax Beats & Blogs
http://www.undergrunn.no
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Selv om Runar var bb etter min mening i dag, så skal Trond ha masse ros for dagens kamp. Han gjør det meste rett i denne kampen.
I medgang og motgang
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Thomsan wrote:
Linnih wrote:Det e nu to heilt forskjellige ting kem som faktisk blir kåra til BB på stadion, til ka noen supportera synns!
Og det er det nøyaktig det som er tilfellet med avisa vs stadion. Get the picture?
Så sinna! :)
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Post by MhepA »

Nyt det folkens! TROND SOM TOPPSCORER
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Thomsan
Posts: 314
Joined: Fri Jul 22, 2005 1:10 pm
Location: Garnveien 90210.
Contact:

Post by Thomsan »

Det er alltid like lett å bli provosert når man blander en kveld med bortkasta glaning på Nils Johan Semb og mennesker som famler blindt foran det innlysende.

Takk for i kveld!
Thomax Beats & Blogs
http://www.undergrunn.no
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16506
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 956 times
Been thanked: 723 times
Contact:

Post by Sulliken »

send mail
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Kesseboy
Posts: 15736
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1192 times
Been thanked: 1073 times

Post by Kesseboy »

Jeg regner med du blant annet mener meg? :mrgreen:

Kritikk er (heldigvis?) frosset i tid. Olsen spilte en elendig treningskamp mot Tromsdalen og gjorde en hel del dårlige valg i treningskampen mot Tromsø. Men han har siden Tromsdalen-kampen økt innsatsen og spiller på det han er god på, og han har fått god uttelling på de valgene han gjør, både i form av mål og mindre målbare prestasjoner (presiserer at jeg kun har sett høydepunkter fra Hønefoss og Mandalskam, og hele Ham-Kam-kampen). Olsen har til gode å virkelig overbevise meg med innsats og høy kvalitet over lang tid (gjennom en hel sesong), uten at jeg avskriver ham som Glimt-spiller for godt av den grunn.

Men, helt generelt, det er ofte sånn at et par-tre kritiske kommentarer fra forskjellige brukere på forumet gjør at noen sitter igjen med inntrykket at "alle" klager på spilleren, og at det finnes en anti-klubb av noe slag. Som f.eks. da Runar Berg kom tilbake fra skade i fjor, da var det mange som skapte seg et bilde av at supporterklubben var splittet mellom de som likte Berg og de som ikke likte Berg, når tilfellet bare var at folk diskuterte hvor lurt det var å ta inn en spiller rett fra skade, og om han var godt nok trent på tidspunktet.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7272
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 434 times
Been thanked: 871 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Kesseboy wrote:Jeg regner med du blant annet mener meg? :mrgreen:

Kritikk er (heldigvis?) frosset i tid. Olsen spilte en elendig treningskamp mot Tromsdalen og gjorde en hel del dårlige valg i treningskampen mot Tromsø. Men han har siden Tromsdalen-kampen økt innsatsen og spiller på det han er god på, og han har fått god uttelling på de valgene han gjør, både i form av mål og mindre målbare prestasjoner (presiserer at jeg kun har sett høydepunkter fra Hønefoss og Mandalskam, og hele Ham-Kam-kampen). Olsen har til gode å virkelig overbevise meg med innsats og høy kvalitet over lang tid (gjennom en hel sesong), uten at jeg avskriver ham som Glimt-spiller for godt av den grunn.

Men, helt generelt, det er ofte sånn at et par-tre kritiske kommentarer fra forskjellige brukere på forumet gjør at noen sitter igjen med inntrykket at "alle" klager på spilleren, og at det finnes en anti-klubb av noe slag. Som f.eks. da Runar Berg kom tilbake fra skade i fjor, da var det mange som skapte seg et bilde av at supporterklubben var splittet mellom de som likte Berg og de som ikke likte Berg, når tilfellet bare var at folk diskuterte hvor lurt det var å ta inn en spiller rett fra skade, og om han var godt nok trent på tidspunktet.
Nå er vi bare splittet mellom de som digger og de som ikke digger Olsens frisyre! :mrgreen:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Sven-Rune
Posts: 3027
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 298 times
Been thanked: 165 times

Post by Sven-Rune »

Og jammen ser det ut til at gutten har blitt voksen også!!
Han snakker som en mann i innlegget i an i dag!

http://www.an.no/sport/article2757389.ece

Ang. banens beste: Ofte lett å fokusere på de som lager mål, men som Trond sier i nevnte artikkel, det er laget og spillerne rundt meg som gjør meg god! Selvsagt er Trond scoringer "outstanding", men det er jammen Runar også i den formen han er i for tiden!

Det er godt å vøære Glimt-supporter for tiden!
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
User avatar
Los-Loco
Posts: 7272
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 434 times
Been thanked: 871 times
Contact:

Post by Los-Loco »

(...)Og det har vært en del situasjoner der jeg burde satt andre opp, men der jeg har valgt å gå selv.
Godt å se at selvinnsikten er tilstede! :lol:

Enig med Sven-Rune, høres ut som gutten er blitt mann!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Post by liverglimt »

Los-Loco wrote:
(...)Og det har vært en del situasjoner der jeg burde satt andre opp, men der jeg har valgt å gå selv.
Godt å se at selvinnsikten er tilstede! :lol:

Enig med Sven-Rune, høres ut som gutten er blitt mann!
Og om noen år så er alle glade om han finner gutten i seg igjen...
@liverglimt
Post Reply