Roy Miller

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Dagens dobbel
Last edited by eidurgud on Tue Jan 29, 2008 7:55 pm, edited 1 time in total.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Ledelsen i Glimt dro tre nye spillere ut av hatten i dag - helt uten at noen forventet det, egentlig. De har nok FULL kontroll på dette også.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2308 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

eidurgud wrote:Ledelsen i Glimt dro tre nye spillere ut av hatten i dag - helt uten at noen forventet det, egentlig. De har nok FULL kontroll på dette også.
Jeg har fremdeles stor tiltro til ledelsen i klubben. De viser i dag at de har kontroll. Så jeg støtter meg til det du sier eidurgud, de har nok kontroll på kontrakter også.

Nå er det vel så enkelt at Miller og Brenes må spille seg verdig en plass på laget for å få forlenget. Miller kan vel sies å være nærmest en forlenging, eller salg for den sakens skyld.
@liverglimt
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Hm, mener å ha lest noe før jul (tale fra Pedersen/Eidissen) ang økt fokus på fornying av kontrakter? Tror nok de er klar over situasjonen, så får håpe de lykkes med å signere de riktige spillerne videre. Miller er absolutt en av dem.
Una mas cerveza.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2308 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

Glimtfan wrote:
liverglimt wrote: Jeg har fremdeles stor tiltro til ledelsen i klubben. De viser i dag at de har kontroll. Så jeg støtter meg til det du sier eidurgud, de har nok kontroll på kontrakter også.

Nå er det vel så enkelt at Miller og Brenes må spille seg verdig en plass på laget for å få forlenget. Miller kan vel sies å være nærmest en forlenging, eller salg for den sakens skyld.
Miller HAR fast plass på laget, det er ingen tvil om det. Han er forøvrig en av våre spillere med høyest toppnivå.
Hehe, tja det er vel i Glimt som de fleste andre klubber at man må spille seg inn for den nye treneren. Vi har etter sigende flere som kan bekle venstrebacken. Miller har vært fast i den posisjonen mer fordi han har vært uten konkurranse etter Rubens skade enn at han alltid har storspillt.


EDIT: Miller er en av de jeg ikke hadde grenet på nesen om vi hadde solgt. Det til tross for at jeg er eier av to signerte trøyer fra denne morsomme spilleren.
@liverglimt
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2308 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

Glimtfan wrote:Miller var blant våre bedre i fjor og han er selvfølgelig selvskreven på backen. Han hadde nok spilt fast uansett i fjor, da han kan bekle flere posisjoner på en god måte. Vi har kun 2 spillere som kan bekle venstrebacken på en akseptabel måte og Miller er uten tvil den beste.
Hadde ikke Ruben blitt kvestet så hadde nok Miller fått velfortjent utfordring og utpressing.

Jeg gjentar, jeg liker Miller veldig godt, men det hadde nok vært bedre for oss og glimt om han var litt mer sikker i det defensive. Da hadde alt vært meget enklere. Da hadde jeg vært enig i at vi skulle beholdt han. Nå går jeg mest for salg, selv om jeg vet at det ikke skjer før sesongstart, da blir det ihvertfall meget overraskende.

Nå har vel vi en back i JLB også såvidt jeg husker, denne nye forsvarsrønning kan vel også bekle en back posisjon uten at jeg vet hvilken side.

EDIT: Det er litt morsomt med deg Glimtfan, du roper på bruk av unggutter, når vi har noe så sjeldent som en lokal spiller som er like god som en fra Costa Rica så skal vi bruke den importerte. Morsomt ressonement, men vi er vel uenige om hvem og hva som er best for laget.
@liverglimt
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Hågen wrote:Håper det parallelt med forsterkninger også jobbes med kontraktsfornyelser. Det ville vært direkte forjævlig dersom Roy forsvinner som Bosmanspiller i høst etter å ha gjort en fabelaktig sesong i Tippeligaen. Er tross alt ikke så alt for lenge igjen til han kan snakke med andre klubber...
Signerer denne :!:
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Miller er en av de jeg ikke hadde grenet på nesen om vi hadde solgt. Det til tross for at jeg er eier av to signerte trøyer fra denne morsomme spilleren.
Signerer IKKE denne!
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Nå mener jeg at Miller helt klart hadde utkonkurret Imingen før han ble skadet. Det var langt mindre tull fra Roy i fjor enn tidligere så han må få fornyet kontrakten. Dog ser jeg ikke bort fra at han blir solgt, men jeg håper bare at det skjer etter at han har forlenget kontrakten.
I medgang og motgang
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

http://www.an.no/glimt/article3316310.ece

RBK "følger" Miller. Om denne interessen skulle bli til et bud så kan vel Glimt fort føle seg tvunget til å selge. Og det blir vel i hvert fall vanskelig å signere ny kontrakt med ham nå :(
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Jævla RBK kan holde seg unna.
Kunne ikke ha irritert mer nå.
Jeg nekter at Glimt skal få svekket stallen sin igjen.
Kom heller i godprat med Roy og signer ny kontrakt.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Har ikke an nyere bilde å bruke av Roy enn et bilde fra 2005?
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Ville ikke overraske meg om dette ender med salg nei. Så lenge en klubb av RBKs størrelse er på banen, samtidig som Millers kontrakt snart utløper, er alle muligheter åpne. Dessverre. Er redd dette ender med en ny Tom Høgli sak, og akkurat det ville vært kjedelig.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Roy, du vil vel ikke forlate Randall alene?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

PM wrote:
eidurgud wrote:Har ikke an nyere bilde å bruke av Roy enn et bilde fra 2005?
ja det er faktisk det som bekymrer meg mest i denne saken ;)
Meg også :lol:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

PM wrote:
eidurgud wrote:Har ikke an nyere bilde å bruke av Roy enn et bilde fra 2005?
ja det er faktisk det som bekymrer meg mest i denne saken ;)
Meg også :lol:
Post Reply