Roy Miller

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

trmika wrote:
trmika wrote:F....... Hate RævBK :evil:

sorry med-fans , det bare måtte ut.
Snakket med en kompis , som fikk meg til å tenke litt. RBK har da vitterlig "gitt" oss noen stjerne-spillere bak gjennom tidene. Brattbakk, Westad , Jan D.S. og en del "gamle " glimt-spillerer i retur. Alle spillere som var og er gode. Så det har nok ikke bare gått ene veien.
(trodde aldri jeg skulle si noe positivt om RBK :D )
Nå skal det nevnes at disse ikke var gode spillere, men talenter når de kom til Glimt. Gjennombruddet fikk de i Nord.
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

poteten wrote:Satan som dere syter...
:lol:
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

BoForPres wrote:
poteten wrote:Satan som dere syter...
:lol:
Men det er jo sant!
Kritisk
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10477
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Miller til Rosenborg.... *syt, syt, syt.......... og.........syt* :cry: :cry: :cry:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

EngSte-lig wrote:Ser også at "Brutter'n" gjør miner til godt spill når han uttrykker frustrasjon over salget til TV2. Kem prøve han å lure?
Uten og legge seg for mye tanker bak det. Erik har etter han sluttet hos oss
1. Gitt Martins en juleferie som kun kan likestilles med Lærere sin sommerferie (ja vet dere avspasereruten noe mere polemikk om den saken)
2. Kjøpt en av våre beste og mest stabile spillere for noe som enten kommer til og bli en ok deal for Glimt (10 mill er bra for en spiller) eller vi har gamblet og tapte 3-4 mill.

Kommer det flere overraskelser fra Trondhjem slutter jeg snart og tro på at han har en "skjult" agenda som han faktisk har jobbet en del med.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Bastard
Posts: 71
Joined: Wed Jan 16, 2008 5:34 pm
Location: boooodøøøø

Post by Bastard »

trmika wrote:
trmika wrote:F....... Hate RævBK :evil:

sorry med-fans , det bare måtte ut.
Snakket med en kompis , som fikk meg til å tenke litt. RBK har da vitterlig "gitt" oss noen stjerne-spillere bak gjennom tidene. Brattbakk, Westad , Jan D.S. og en del "gamle " glimt-spillerer i retur. Alle spillere som var og er gode. Så det har nok ikke bare gått ene veien.
(trodde aldri jeg skulle si noe positivt om RBK :D )
det va førdi di va førr dårli, og at rbk ikke trængt dem..
glimt træng miller.. og alle di andre spælleran som blei sælgt.
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

Bare jeg som sitter her å innerst inne håper at Miller stryker på den medisinske testen i morgen? (ønsker seff ikke at det er noe galt med han, men ønsker bare at han skal bli.......)
User avatar
Los-Loco
Posts: 7349
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 468 times
Been thanked: 902 times
Contact:

Post by Los-Loco »

BoForPres wrote:
trmika wrote: Snakket med en kompis , som fikk meg til å tenke litt. RBK har da vitterlig "gitt" oss noen stjerne-spillere bak gjennom tidene. Brattbakk, Westad , Jan D.S. og en del "gamle " glimt-spillerer i retur. Alle spillere som var og er gode. Så det har nok ikke bare gått ene veien.
(trodde aldri jeg skulle si noe positivt om RBK :D )
Nå skal det nevnes at disse ikke var gode spillere, men talenter når de kom til Glimt. Gjennombruddet fikk de i Nord.
...og Jan Derek fikk vi ikke fra RBK, han kom til oss fra Lyn, men dro fra oss til RBK.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

BoForPres wrote:
FSHelgeland wrote: da håper jeg at vi kan bruke et par mill på å overtale Ståle Stensaas til å ta et halvår i Bodø inntil Ruben er kampklar igjen. Skjer noe sånt så er plutselig det som er gjort helt ypperlig. Hvorfor Ståle? Fordi han kjenner systemet, har enda en del inne og kan gå rett inn på laget uten å må lære spillestilen først.
Er enig at Ståle er en god løsning, men ett par miller for et halvt år?
detaljer kjære venn detaljer...
Tippeliga 2015
nedved
Posts: 60
Joined: Wed Dec 22, 2004 8:33 am
Location: Målselv

Post by nedved »

Ser at Andreas Nordvik kan gå andre veien.... Interessant
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

heltenjohn wrote:
nedved wrote:Ser at Andreas Nordvik kan gå andre veien.... Interessant
hvor?
http://www.an.no/glimt/article3381710.ece
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Fra AN papir:
Prisen på Miller øker til 5 mill ved 20 spilte kamper
Resten kommer ved uefa eller CL spill med Miller på Laget.
Med denne avtalen så vil det jo være genialt om vi får leie Nordvik. En konkurent mindre til Miller og en god back til oss. :D

Ellers så ber jeg om at enkelte her inne merker seg følgende uttalelse fra Ernst:
Det å utvikle ungetalenter og deretter selge dem kommer til å bli en del av Glimts virksomhet hvert eneste år fremover. Det vil bli en vesentlig del av økonomien vår.
I medgang og motgang
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Jøye meg! Tro om ikke det blir ramaskrik om "farmerklubb" nå? :lol:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Bateman26 wrote:
EngSte-lig wrote:Ser også at "Brutter'n" gjør miner til godt spill når han uttrykker frustrasjon over salget til TV2. Kem prøve han å lure?
Uten og legge seg for mye tanker bak det. Erik har etter han sluttet hos oss
1. Gitt Martins en juleferie som kun kan likestilles med Lærere sin sommerferie (ja vet dere avspasereruten noe mere polemikk om den saken)
2. Kjøpt en av våre beste og mest stabile spillere for noe som enten kommer til og bli en ok deal for Glimt (10 mill er bra for en spiller) eller vi har gamblet og tapte 3-4 mill.

Kommer det flere overraskelser fra Trondhjem slutter jeg snart og tro på at han har en "skjult" agenda som han faktisk har jobbet en del med.
Tenkte faktisk akkurat d samme i går.. :roll:
Ækte nordnorsk stolthet!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10790
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2306 times
Been thanked: 383 times

Post by liverglimt »

Kenneth wrote:Jøye meg! Tro om ikke det blir ramaskrik om "farmerklubb" nå? :lol:
Det går nok bra, jeg kan overleve med den suksessen vi har hatt fram til nå. Hvis vi i tillegg får litt sving på europacup så kan vi svinge oss opp til å bli en farmerklubb for større lag enn de i Norge.

Vi må selge spillere for å overleve og skape suksess. Det at vi selger spillere er utelukkende positivt med tanke på nye spillere. Da ser de at det er verdt å ta turen til Bodø for det er ett springbrett.

Så Miller vis at du har fått god opplæring i norsk fotball og gjør stor suksess i framtiden.

PS! Bare en siste kommentar til Martins ferie. Han var den eneste spilleren som ikke hadde ferie fra sesongstart og til desember. Den innvilgede ferien har nok bare bidratt til å få han mer klar for ny sesong enn om han skulle vært dratt til nord etter 3-4 uker.
@liverglimt
Aasen
Posts: 11
Joined: Thu Nov 15, 2007 10:15 am
Location: Krokelvdalen

Post by Aasen »

liverglimt wrote:
Kenneth wrote:Jøye meg! Tro om ikke det blir ramaskrik om "farmerklubb" nå? :lol:
Det går nok bra, jeg kan overleve med den suksessen vi har hatt fram til nå. Hvis vi i tillegg får litt sving på europacup så kan vi svinge oss opp til å bli en farmerklubb for større lag enn de i Norge.

Vi må selge spillere for å overleve og skape suksess. Det at vi selger spillere er utelukkende positivt med tanke på nye spillere. Da ser de at det er verdt å ta turen til Bodø for det er ett springbrett.

Så Miller vis at du har fått god opplæring i norsk fotball og gjør stor suksess i framtiden.

PS! Bare en siste kommentar til Martins ferie. Han var den eneste spilleren som ikke hadde ferie fra sesongstart og til desember. Den innvilgede ferien har nok bare bidratt til å få han mer klar for ny sesong enn om han skulle vært dratt til nord etter 3-4 uker.

Er det ikkje det ein ville kalle bonus og god personalpolitikk?
Trur Glimt har ein potensiell hit i Tiago. Han var stor før seriestart i fjor, men sett ut av skaden etter Molde-kampen. Hantrengte restitusjon og juletida var sikkert ei god tid å tilbringe i Brasil...
"Når serien startar i mars vil vi ha mange gode, slette fotball-banar som fremmar vår måte å spelle på. Dermed har vi like gode sjansar som alle andre til å hevde oss." Aasen november 2007 på Glimtforumet
Knuta
Posts: 10044
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Post by Knuta »

Begod wrote:Fra AN papir:
Prisen på Miller øker til 5 mill ved 20 spilte kamper
Resten kommer ved uefa eller CL spill med Miller på Laget.
Med denne avtalen så vil det jo være genialt om vi får leie Nordvik. En konkurent mindre til Miller og en god back til oss. :D
Vil RBK spille Uefa i år??. Hvis det er tilfelle så kan jo Glimt få inn 9,5 mill i kassa i løpet av høsten. Dersom Miller f.eks blir skadet kan jo Glimt risikere å sitte igjen med kun 3,5 mill for denne gode spilleren. Er litt tvilsom til avtaler som avhenger av ditt og datt. Men jeg tror Ernst har gjort så godt han kunne i denne saken.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

http://www.glimt.no/wips/189056497/modu ... 0artikkel/

Nu har han signert og dette er ikke en spillertråd lenger?
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Knuta wrote:Dersom Miller f.eks blir skadet kan jo Glimt risikere å sitte igjen med kun 3,5 mill for denne gode spilleren. Er litt tvilsom til avtaler som avhenger av ditt og datt. Men jeg tror Ernst har gjort så godt han kunne i denne saken.
Så kan vi jo tenke oss hva vi hadde sittet igjen med dersom Miller hadde blitt skadet som Glimt-spiller nå i vår....
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

haha:
Den ble i morges bestått, og her kan du se Roy Millers første intervju som BRK-spiller.
BRK-spiller :lol:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Jeg likte denne:
Roy Miller besto den medisisnke testem, og ble i dag formelt Rosenborgspiller.
ARGH!
Post Reply