Roy Miller

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Bastard
Posts: 71
Joined: Wed Jan 16, 2008 5:34 pm
Location: boooodøøøø

Post by Bastard »

Kenneth wrote:
ecke wrote:Stafsula mente vel også selv at han var brukende på back.
Ja, og det gikk jo supert sist mot RBK. Han duger i alle fall ikke på høyre back, konkluderte i alle fall jeg med da :wink:
han hadd en fantastisk kamp sist gang han spælt som venstreback..
bra venstre fot;)
User avatar
Bastard
Posts: 71
Joined: Wed Jan 16, 2008 5:34 pm
Location: boooodøøøø

Post by Bastard »

Kenneth wrote:
ecke wrote:Stafsula mente vel også selv at han var brukende på back.
Ja, og det gikk jo supert sist mot RBK. Han duger i alle fall ikke på høyre back, konkluderte i alle fall jeg med da :wink:
han hadd en fantastisk kamp sist gang han spælt som venstreback..
bra venstre fot;)
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Bastard wrote:han hadd en fantastisk kamp sist gang han spælt som venstreback..
bra venstre fot;)
Javel? Og når var det?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
RS2-Gti

Post by RS2-Gti »

Noen skrev at Roy Miller har bedre defensive egenskaper enn Ruben Imingen, den personen må slutte på dop! For dop må han/hun gå på!

Missforstå meg rett, jeg elsker Miller, men lurer mere på hvordan han gjør det som indreløper. Hadde vi spillt på gjørmete bane ville Roy kommet gulle ren inn i garderoben til pause, for her har vi mannen som ALDRI takler.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

En Imingen i form er rett og slett en kanon-spiller. Han er sykt god den gutten. Nå har vi heldigvis nye trenere som nok kan se på spillerne med nye øyne og jeg kunne veldig gjerne sett en venstreside med Imingen, Miller og Olsen. Høyresiden vil da gjerne bestå av Johansen, R.Berg og Hamoud. Vel og merke hvis ikke en av de nye midtstopperne viser seg å kunne spille veldig bra på høyreback. Ser for meg at Bjørdal og PV.Rønning/Alo blir midtstoppere. Håper også at den andre Rønning slår til som Kåre håper på. Det vi da trenger i dette opsettet er motoren på midten, og det smerter meg å si at per dags dato så er vel muligens Råstad den som er nærmest den plassen. Spissplassen er det vel ikke mye tvil om....

men poenget var vel, ja jeg ser gjerne Roy som indreløper.
Tippeliga 2015
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

RS2-Gti wrote:Noen skrev at Roy Miller har bedre defensive egenskaper enn Ruben Imingen, den personen må slutte på dop! For dop må han/hun gå på!
Ja, du og rusmidler...

:?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Jag dubblar!
Last edited by Los-Loco on Fri Feb 01, 2008 4:11 pm, edited 1 time in total.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Nå må folk stikke fingern litt i jorda, og ikke glemme at både Roy og Randall ble hentet til klubben som investeringsobjekter. Selvsagt blir det salg dersom det kommer et godt bud, og det er i så fall sannelig på tide at vi får på plass noen gode salg igjen. Skal denne klubben begynne å få litt troverdighet, kan vi ikke BARE leve av penger fra næringslivet!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Det er klart det blir en sportslig nedtur om Roy drar, men økonomien vil jo få et løft da. De fleste syter over at vi ikke drar penger på de som forsvinner, men hvordan skal man klare det hvis vi ikke skal selge?
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Det er jo nettopp det som er poenget.

Hva forventer du å få for Roy Miller nå som kontrakten hans går ut dette kalenderåret? Skulle han vært solgt som et investeringsobjekt burde det skjedd for minst et år siden. Evt. burde de sikre ny kontrakt, om ikke annet for at prisen ville økt.

Hoftun & co avslo et bud fra en dansk klubb i fjor. Nå kan han regelrett forsyne seg for en slikk og ingenting, dersom RBK ønsker det.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hågen wrote:Hva forventer du å få for Roy Miller nå som kontrakten hans går ut dette kalenderåret?
Er det meg du spør, eller på generelt grunnlag?
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Et generelt spm, som egentlig kan besvares av hvem som helst. Men du og Loco fokuserte på det økonomiske aspektet ved denne saken, og jeg er spent på hva folk forventer å få for et evt. salg nå. Jeg tror ikke den prisen vil være nok til å overbevise de potensielle investorne som kanskje er skeptisk i forhold til tidligere salg og gevinster.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Gjør som L-L, jeg dobler..
Last edited by eidurgud on Fri Feb 01, 2008 4:32 pm, edited 1 time in total.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hågen wrote:Et generelt spm, som egentlig kan besvares av hvem som helst. Men du og Loco fokuserte på det økonomiske aspektet ved denne saken, og jeg er spent på hva folk forventer å få for et evt. salg nå. Jeg tror ikke den prisen vil være nok til å overbevise de potensielle investorne som kanskje er skeptisk i forhold til tidligere salg og gevinster.
Vet ikke helt hva jeg "forventer å få" for han - men dersom det er slik at RBK faktisk kommer med et bud på Roy, og Roy har signalisert at han ikke vil forlenge (noe jeg ikke vet NOE om, sier hvis) så er det klart at det vil være fornuftig å se på salg.

Så kommer det glimtfan sier i tillegg, om klubben vil tape så mye på å la han spille her ut sesongen, hvis det hjelper oss med å berge plassen. Slike ting er UMULIGE å forutse, og jeg er faen så glad for at jeg slipper å ta slike avgjørelser!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

En ting kan vi no slå fast om det blir salg eller ikke salg...
Det vil alltid være noen som kommer til å kritisere den avgjørelsen som amatørmessigt =)
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Jeg tenkte mer på problemstillingen - å beholde han flere sesonger kontra å selge han i nå -. Det var det jeg tenkte på da Los-Loco snakket om å stikke fingeren i jorda. I det scenarioet du (EDIT: presisering Eidurgud) skisserer er det selvsagt umulig å forutse hva som ville vært fornuftig.

Dersom han skal selges nå (til klubber innenfor skandinavia, må vite) tror jeg slettes ikke et slikt bud vil være like godt som investorene kanskje håpet på for en spiller med hans potensiale.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Jeg tror at både for vår og for Millers skyld så burde han signere en ny kontrakt for siden å bli solgt når han har bevist ovenfor alle at han duger på et høyere nivå. Jeg tror Miller blir å ruuule i tippeligaen og hvis vi får på plass en ny kontrakt,kan vi tjene bra med penger på han.
Tippeliga 2015
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

FSHelgeland wrote:Jeg tror at både for vår og for Millers skyld så burde han signere en ny kontrakt for siden å bli solgt når han har bevist ovenfor alle at han duger på et høyere nivå. Jeg tror Miller blir å ruuule i tippeligaen og hvis vi får på plass en ny kontrakt,kan vi tjene bra med penger på han.
Jeg er noe mer usikker på hva Miller vil stå for i eliteserien. Jeg synes ikke alltid han er like solid defensivt for å si det slik.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Joda, er jo ikke helt sikker jeg heller, derfor jeg bare tror ;-)
Tippeliga 2015
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Larsen wrote:Jeg er noe mer usikker på hva Miller vil stå for i eliteserien. Jeg synes ikke alltid han er like solid defensivt for å si det slik.
Enig. Når det er sagt har dette vært en fellesbetegnelse for forsvaret vårt under oppholdet i Adecco. Det har nesten alltid vært noen som har underprestert. Jeg er litt skeptisk til hvordan Miller vil klare seg mot enda raskere og mer tekniske kanter, men han løste oppgaven greit mot Lyn. I tillegg er han ennå ung og har mye å lære. Det er kanskje det som er det beste :wink:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Heh, nesten litt skuffet jeg nå. Hadde forventet en flammende forsvarstale fra Hågen :lol:
Post Reply