Spillertråd: Randall Brenes

Moderators: Sulliken, Larsen

Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Spillertråd: Randall Brenes

Post by Ville Lehtinen »

Tenkte jeg bare skulle raske til meg æren av å starte spillertråden for fjorårets toppscorer, lille store Ragnvald. :mrgreen:

Må det skader på Thiago eller Mounir til før han får sjansen? Jeg synes han burde få en god dose med spilletid mot Skeid, med forbehold om at kampen blir den overkjøringen den strengt tatt skal være.
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Novi »

Nå er det bare å trå til, Randal! Det er NÅ du kan vise akkurt hvor god du er, og at du faktisk kan være et reelt alternativ til Martins på topp!
Una mas cerveza.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5654
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 357 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by poteten »

Jøss...
Kritisk
ingen87
Posts: 7105
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by ingen87 »

Brenes kanskje fra start mot LSK, sikkert gammelt nytt men fant ikke noe om det i andre tråder!
http://www.an.no/glimt/article3571754.ece
Førr Evig!
negative
Posts: 257
Joined: Sun Dec 09, 2007 10:32 pm
Location: Mo i Rana
Has thanked: 31 times
Been thanked: 13 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by negative »

Hvis Brenes har bøttet inn mål på trening, må han jo få starte mot LSK! Hvis han ikke får det, sender Kåre et krystallklart signal om at Ragnvald ikke er god nok for Glimt. Har god tro på at Brenes kan bli en suksess mot store, tunge og trege LSK.
Glimt
Myra 75
Posts: 58
Joined: Tue Nov 06, 2007 8:32 pm

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Myra 75 »

Helt enig i at "Ragnvald" bør få sjansen :)
Knuta
Posts: 10048
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Knuta »

Myra 75 wrote:Helt enig i at "Ragnvald" bør få sjansen :)
Heretter heter han Ragnvald Breines.
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Rodriques2 »

Ser helst at han blir kalt Ragnvald Bremnes, jeg da. Forøvring en knallgod spiller som har fått ufortjent lite spilletid. Han innehar kvaliteter som svært få glimt og tippeligaspillere har, blandt annet ekstrem målteft, veldig gode headinger ( !!) og ekstrem teknikk. Han er også godt over gjennomsnittet hurtig. Håper han starter mot LSK
RS2-Gti

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by RS2-Gti »

Må bare si meg helt enig Rod!!

Jeg digger brenes sin spillestil, og LSK sine midtstoppere er valgt ut for å stoppe Jostein Flo materiale, ikke Romario ;)

Har sett "en del" treninger med Glimt, og syntes Randall virker utilpass og veldig demotivert .. gjør mye rart! Men det bor mye fotball i gutten! Håper han får sjangsen, og overbeviser. Men ... får han sjangsen må han nesten gripe den godt, kanskje få selvtillit og tilitt!

Om han ikke får sjangsen så signaliserer vel Kåre at han ikke er med i satsningen ?
User avatar
Mr Bean
Posts: 2718
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 85 times
Been thanked: 36 times
Contact:

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Mr Bean »

Come on Randall.. We cross our fingers for you.. :glimt
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
Heltenjohn
Posts: 742
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:00 pm

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Heltenjohn »

starter Rangnvald, forlanger jeg at vi synger for ham masse i begynnelsen av kampen, slik at vi kan være med å gi han trygghet fra oss!
Mendi
Posts: 717
Joined: Wed Mar 26, 2008 6:07 pm

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Mendi »

Heltenjohn wrote:starter Rangnvald, forlanger jeg at vi synger for ham masse i begynnelsen av kampen, slik at vi kan være med å gi han trygghet fra oss!
Og enda viktigere; ikke slutter å synge for ham hvis det går trått utover i kampen.
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by glimtrox »

Håper og tror at Bremnes får starte mot Lillestrøm. Er bedre å ha en frisk og svinrask Brenes enn en halvskadet Martins. Randall er raskere enn Martins og tror hans spillestil passer bedre mot Lillestrøm stopperne. Er også viktig at Brenes får spille for A-laget nå. Han er den eneste backupen for Martins i form av ren spiss, og om han ikke får spille for A-laget tviler jeg sterkt på at han orker å være i Bodø så veldig lenge. Må være sterkt umotiverende å bli satt i skyggen av Martins hele tiden.
Go shave your wrists Gillett!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Bateman26 »

brenes leverte hvertfall en god søknad i dag for og starte neste kamp.
Han puttet på de aller fleste sjangsene han hadde i dagens treningsøkt, han virket klar og fokusert
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
XuliX
Posts: 1328
Joined: Sun Apr 03, 2005 2:36 pm
Location: Mørkved city
Been thanked: 1 time

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by XuliX »

han scorer tre og gjør lillestrøm til skam
"It's not the fart that kills you, it's the smell" - Petter Solberg
Julie:)
Posts: 671
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:15 am
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Julie:) »

Jeg kan herved bekrefte at Randall har Bodøs mest sjarmerende og søteste guttunge.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by liverglimt »

Ungen hjelper han ihvertfall ikke på banen. Dette var ikke noe å skrive hjem om.
@liverglimt
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by PEMA »

Randall leder folkebørsen!
Ellers ser jeg vi gjør det ganske skarpt ellers også... ;)

http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotb ... 16&ant=100" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by tomath »

Haha, jeg tipper Dagbladet skrinlegger folkebørsen etter denne sesongen :lol:
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Vegard »

Syns Randall gjorde en flott innsats :klapp
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Kesseboy »

liverglimt wrote:Ungen hjelper han ihvertfall ikke på banen. Dette var ikke noe å skrive hjem om.
Litt skuffende at han ikke banker LSKs forsvar i lufta, dribler av samtlige, og knaller ballen utagbart i nota fra alle tenkelige og utenkelige hold? Skjønner ikke karakteristikken din. Han får jo nesten aldri ballen rettvendt, men er likevel i stand til å sette opp medspillere flere ganger, jobber hardt og provoserer fram balltap hos LSK. Jeg opplevde han som en av de bedre på et heller middelmådig presterende glimtlag.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
ingen87
Posts: 7105
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by ingen87 »

Han kjemper seg jo til en kjempesjanse, bare synd at Trond står der og knoter det til. Syns Brenes spilte klokt, får ikke gjort mye mot fysiske Lillestrøm forsvarere, og kanter som legger innleggene som om det var Martins som ventet inne i feltet hjalp ikke Brenes! Syns ikke han gjorde seg bort, selv om han ikke får utrettet det helt store.. Han hadde foresten noen smarte løp i første, der det fort kunne blitt farlig, problemet med å løpe i bakrom som midtspiss et at vinklene på pasningene utebli, og det er lett å lese for keepere!
Førr Evig!
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by Gule Ørn »

Flere håpløse lange baller mot Brenes i dag, med en gang han fikk ballen i bena gjorde han noe fornuftig med den. God kamp av Randall syns jeg!
Ball?
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by tjongs »

Brenes jobbet som en galeislave kampen gjennom, og var tydelig innstilt på å vise at han forsvarer en plass på laget. Får ikke all verdens å jobbe med, hvertfall ikke så mye arbeid man kan forvente at han skal få noe ute av, men klarte nå blant annet på egen hånd å sørge for straffe og rødt kort (om bare TO hadde holdt seg unna)..
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Re: Spillertråd: Randall Brenes

Post by liverglimt »

Ja jeg vil berømme Brenes for at han prøver. Men jeg håper at han blir solgt og at vi får inn en erstatter som kan spille i vår stil. Vi har ikke plass til spillere som ikke kan brukes i systemet. Brenes viser ved flere anledninger at han er meget rusten i sin plassering, bl.a. på gjennomspillet fra Runar, den kunne med fordel fått en bedre sjebne. Kjempemessig at han spiller seg til sjansen som Trond ødelegger. Der er det litt tilfeldig at ikke den blir forløsende. Mulig jeg har litt for store forventninger til Brenes, men som sagt, jeg vil heller ha en spisstype som passer enn Brenes som blir verken fugl eller fisk for meg.
@liverglimt
Post Reply