Spillertråd: Mounir Hamoud

Moderator: Larsen

Svar
Brukeravatar
benjoh
Sted: Dønna

Legg inn av benjoh » man aug 13, 2007 12:42 pm

madbertha skrev:Adeccoligaen.2007.R18.BodoGlimt.HamKam.PDTV.XviD-BARiSH

Brukeravatar
benjoh
Sted: Dønna

Legg inn av benjoh » man aug 13, 2007 12:43 pm

benjoh skrev:
ok men kan jeg laste den opp?

Brukeravatar
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Sted: Gran Canaria

Legg inn av liverglimt » man aug 13, 2007 12:51 pm

brutus skrev:Det heter bååååilln, ikke booooilln! Når skal dere bodøværinger lære korrekt nordnorsk uttale? :evil:
I Bodø og Salten området så sier vi BALL. Det er også med meget tjukk LLLLL. Lær deg det du.
@liverglimt

Brukeravatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Sted: Kløfta
Kontakt:

Legg inn av Sulliken » man aug 13, 2007 2:28 pm

Hva med en offentlig tracker?
OBOSmester 2017

Brukeravatar
Kesseboy
Sted: Bodø

Legg inn av Kesseboy » man aug 13, 2007 4:38 pm

Boilln blir vel korrekt skrivemåte. Kort o-lyd blir å, osv. At man da utvider med å skrive booooooilln, det bør vel være greit?
Shikata ga nai

Brukeravatar
FSHelgeland
Sted: Mosjøen

Legg inn av FSHelgeland » man aug 13, 2007 6:07 pm

Må bare si som Liverglimt, det heter Balllllln. Tjukk L, men det er jo en avsporing i denne tråden som omhandler en Mounir i høstform
Tippeliga 2015

Brukeravatar
brutus

Legg inn av brutus » man aug 13, 2007 6:11 pm

FSHelgeland skrev:Må bare si som Liverglimt, det heter Balllllln. Tjukk L, men det er jo en avsporing i denne tråden som omhandler en Mounir i høstform
Jeg går ut fra at du mener "baillllln"??? De som mener Bummen sier "boooooooilln" vil vel opplagt si at den korrekte uttalen av Bodø er "Bådø"? :mrgreen:
DIXI

Brukeravatar
FSHelgeland
Sted: Mosjøen

Legg inn av FSHelgeland » man aug 13, 2007 6:15 pm

Nei den ien har ingenting der å gjøre det heter ballln der eg kommer i fra... men så har jo eg en del kav ranværing i språket mett så.... Vi må vel kanskje bære innse at det e nyansa i dialekta også nordpå ;-)
Tippeliga 2015

Brukeravatar
eidurgud

Legg inn av eidurgud » fre aug 24, 2007 7:52 am

Bergersen sier til AN at han aldri i løpet av sin aktive karriere har opplevd et lignende miljø, som det er i Glimt.
:shock:
Supporterkoordinator

E-post: sk@glimt.no
Facebook: Supporterkoordinator FK Bodø/Glimt
Twitter: @SLO_Glimt

Brukeravatar
eidurgud

Legg inn av eidurgud » fre aug 24, 2007 8:10 am

Det var det jeg også tenkte.. Spent på om det kommer noe mer!
Supporterkoordinator

Brukeravatar
Frodo Baggins

Legg inn av Frodo Baggins » fre aug 24, 2007 8:49 am

heltenjohn skrev:
eidurgud skrev: :shock:
Man kan ikke skrive det uten å utdype det mer!
Er det positivt eller negativt?
Slik det er fremstilt i dagens papirutgave så vil jeg ikke si at det er ment i positiv retning..

Bla. kan man lese at treningene forsures hvis det dømmes feil på trening, og at trenerene har måtte innføre straff for det laget som klager på feile avgjørelser under trening..

Saken er forøvrig slått opp over 2 sider i AN papir, og er etter mitt skjønn sjokkerende lesning. Det er tydelig at ting ikke er som det skal internt i gruppa.

Brukeravatar
Frodo Baggins

Legg inn av Frodo Baggins » fre aug 24, 2007 8:50 am

heltenjohn skrev:
eidurgud skrev: :shock:
Man kan ikke skrive det uten å utdype det mer!
Er det positivt eller negativt?
Slik det er fremstilt i dagens papirutgave så vil jeg ikke si at det er ment i positiv retning..

Bla. kan man lese at treningene forsures hvis det dømmes feil på trening, og at trenerene har måtte innføre straff for det laget som klager på feile avgjørelser under trening..

Saken er forøvrig slått opp over 2 sider i AN papir, og er etter mitt skjønn sjokkerende lesning. Det er tydelig at ting ikke er som det skal internt i gruppa.

Brukeravatar
Trapattoni

Legg inn av Trapattoni » fre aug 24, 2007 9:02 am

Frodo Baggins skrev:Saken er forøvrig slått opp over 2 sider i AN papir, og er etter mitt skjønn sjokkerende lesning.
Litt sart sjel? :wink:
Det er vel neppe mer sjokkerende enn i mars - når omtrent nøyaktig det samme ble slått opp.

Brukeravatar
Trapattoni

Legg inn av Trapattoni » fre aug 24, 2007 9:13 am

Mendi skrev:Hva er det som er essensen i dette her da, lite AN å få tak i her nede (selv om man skulle tro at flyforbindelsen var såpass god at det lot seg gjøre). Er det bare negative ting eller hva går det i?
Foruten den konkrete hendelsen i går mellom Mounir og Trond, så dreier det seg om at Kenta mener for mange av spillerne er mer opptatt av utenforliggende ting(dømming, hva andre gjør) på trening - istedenfor å konsentrere seg om egen innsats og utvikling på trening.

Brukeravatar
eidurgud

Legg inn av eidurgud » fre aug 24, 2007 9:38 am

Med andre ord; AN lager storm i vannglass, som de bruker å gjøre. Fatter ikke at en av sponsorene til klubben klarer å lire av seg så mye negativitet rundt produktet sitt.
Supporterkoordinator

Brukeravatar
Trapattoni

Legg inn av Trapattoni » fre aug 24, 2007 9:44 am

eidurgud skrev:Med andre ord; AN lager storm i vannglass, som de bruker å gjøre. Fatter ikke at en av sponsorene til klubben klarer å lire av seg så mye negativitet rundt produktet sitt.
Nja, vet ikke helt. Synes forsåvidt temaet er interessant å ta opp, og det Kenta sier er sikkert høyst relevant. At AN er en sponsor bør ikke påvirke hva de gjør redaksjonelt. DET blir i så fall veldig feil, spør du meg.

Brukeravatar
Los-Loco

Legg inn av Los-Loco » fre aug 24, 2007 9:55 am

Synes det er bemerkelsesverdig at spillere klarer å hisse seg opp over dommeravgjørelser på trening! Hva i all verden har det å si at Kent ikke kan konkurrere med Collina?

Har forresten hørt om gode trenere som med overlegg ofte dømmer feil på trening nettopp for å trene spillerne på slike situasjoner, som de jo garantert møter i nesten hver eneste kamp. Hold kjeft og spill videre, er moralen!

Brukeravatar
eidurgud

Legg inn av eidurgud » fre aug 24, 2007 9:55 am

Mulig du har rett, Trap. Skjønner bare ikke hvorfor AN må fokusere på en filleting to dager før en viktig hjemmekamp. Det er sånn de kan skrive i ferien, eller etter sesongslutt. At det klages på dømming på trening er IKKE noe nytt, ei heller at spillere havner i "clinch".
Supporterkoordinator

Svar