Spillertråd: Nr. 29 Olof Hvidèn-Watson

Moderators: Sulliken, Larsen

Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Eller tannlegen?
L.U*H.G
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Det virker som om det ikke blir ny kontrakt i Odd for Watson

http://www.ta.no/lokal_sport/article3041245.ece
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Kjære Olof

Stefan Bärlin senket Start og berget Odd med en flott høstsesong.

Nå kan du, Olof, vise at det var feil av Odd å vrake deg gjennom å bidra til at Glimt slår Odd sammenlagt i kvaliken.

Vi krever ikke mye, bare noen mål og målgivende i hver av kvalikkampene. Da kan det t.o.m hende at du får kontrakt med Glimt.

La dagboka til Oddrane få spise sine egne ord
Det er lett å være klok etterpå

Svein "Matta"™ Mathiesen nekter å angre på at han solgte Stefan til oss. Selv om Stefan kan, kan kanskje være med på å skyte Start ned i Adecco. Kanskje.
Uansett virker det jo en smule rart å forsterke en nedrykkskamerat på den måten, og særlig i løpet av sommervinduet, og særlig når man lå nede i den samme sumpa sammen i det sommervinduet. Tenk deg om vi skulle forsjempel slippe en kis til Bodø/Glimt, som kan være med på å senke oss i kvaliken. Dersom, hvisom vi kommer så langt da. Det hadde vært teit ass. Nesten like teit som om en gammel storhet skulle bestemme seg for å spille mot oss i kvalikrundene.

Men Matta™ nekter altså å angre. Mannen som bare er bittelitt mer populær enn Stig Inge Bjørnebye i Kristiansand, altså ikke særlig pop, syntes det var helt prima å slippe Stefan til oss. Matta™ trekker etterpåklokskapskortet. Dette var helt umulig å forutse, mener han. Ingen i Start, ingen hadde trodd at Stefan skulle score mål for Odd, selv om han er en dokumentert målgjører. Det hele er veldig overraskende for Matta™, Doffen™, Guffen™, Onkel Skrue™ og alle de andre i Andeby.

Dagboka takker og bukker selvfølgelig, mannen har jo scoret 6 mål på 11 kamper for oss. Javel, han brenner mange sjanser, men han klarer da virkelig å komme til alle disse sjansene også. Til sammenlignings: hans erstatter i Start, Ole Martin Årst, puttet 5 mål på like mange kamper. 1 mål mindre altså. Suckers!
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
XuliX
Posts: 1328
Joined: Sun Apr 03, 2005 2:36 pm
Location: Mørkved city
Been thanked: 1 time

Post by XuliX »

Jeg tror Watson kommer til å utgjøre forskjellen. Enten positivt eller negativt. magefølelsen er at han kommer til å score 1 i skien, og 2 på myra.
"It's not the fart that kills you, it's the smell" - Petter Solberg
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Bare plasser mannen SENTRALT! Jeg vil ikke se ham som kantspiller! Presterer ikke Thiago, så er antakeligvis Watson sugen på å bevise en ting eller to for Skien!

Jeg gir ham tillit i disse kampene! Tror han kan utgjøre en forskjell med sin skuddfot og teknikk!
Andres meninger støter meg.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Vassvik wrote:Bare plasser mannen SENTRALT! Jeg vil ikke se ham som kantspiller! Presterer ikke Thiago, så er antakeligvis Watson sugen på å bevise en ting eller to for Skien!

Jeg gir ham tillit i disse kampene! Tror han kan utgjøre en forskjell med sin skuddfot og teknikk!
Så enig så ening, han fikser nok ett par mål når han kommer på banen!
@liverglimt
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Hvidén-Watson gjorde et ufattelig dårlig innhopp mot Odd. Man kan virkelig spørre seg om hvilket lag han håper vil rykke opp.
DIXI
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Post by poteten »

brutus wrote:Hvidén-Watson gjorde et ufattelig dårlig innhopp mot Odd. Man kan virkelig spørre seg om hvilket lag han håper vil rykke opp.
Kanskje ingen? ;) Odd vil jo ikke ha ham. :lol:
Kritisk
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Post by Knuta »

poteten wrote:
brutus wrote:Hvidén-Watson gjorde et ufattelig dårlig innhopp mot Odd. Man kan virkelig spørre seg om hvilket lag han håper vil rykke opp.
Kanskje ingen? ;) Odd vil jo ikke ha ham. :lol:
Litt merkelig at Watson drev med overstegsfinter med ingen motstandere ved siden av seg. Han hoppet og spratt som en jo-jo uten mål og mening.
User avatar
Glimtsupporter
Posts: 515
Joined: Thu Feb 26, 2004 4:41 pm
Location: Bodø
Has thanked: 22 times
Been thanked: 28 times

Post by Glimtsupporter »

Og lagde 2-3 unødvendige frispark 10 meter inne på egen banehalvdel...
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Lurer på hvilken klubb Watson ender opp i etter sesongen. Han kan jo spille fotball, og absolutt ikkeno å si på teknikken.
Una mas cerveza.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Tydelig at Kåre er seriøs med dette om styrket spillerstall.
Jeg er spent på hva han får tak i :)
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Fair nok, han var ingen åpenbaring. Men samtidig viste han et potensiale, og jeg håper klubben har egnede erstattere i kikkerten.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Er ikke sikker på at dette var så lurt. Han var god mot HamKam, og hadde et innhopp i siste kamp mot Odd som imponerte meg. Meget god teknisk, og pasningssikker. Men jeg vet alt for lite om hans personlighet til å kunne si at det var en tabbe å vrake ham. Kanskje holdningene ikke var bra nok?
DIXI
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

brutus wrote:Er ikke sikker på at dette var så lurt. Han var god mot HamKam, og hadde et innhopp i siste kamp mot Odd som imponerte meg. Meget god teknisk, og pasningssikker. Men jeg vet alt for lite om hans personlighet til å kunne si at det var en tabbe å vrake ham. Kanskje holdningene ikke var bra nok?
Watson er ingen utmerket 433 spiller. Tror han passer bedre inn i 442. Han kan spille spiss, men er ingen kantspiller. Så forklaringen ligger nok i hvilken spillertype han er ift hva Glimt trenger.
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Synd.. Er redd vi blir å se denne mannen blomstre i tippeligean om ikke så allt for lenge.. Jeg synes det virket som at han har et stort potensiale..
Post Reply