Spillertråd: Daniel Stensland

Moderators: Sulliken, Larsen

bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by bjornage »

Han virker å være helt ute i kulden. Selv da Ludde var på sitt mest begredelige i vår og sommer var han i stor grad foretrukket foran Stensland, så jeg tviler på at han har en fremtid i Glimt.
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by RaymondEngmark »

Det virker å være åpenbart. Men hva er historien bak dette mon tro? Håper virkelig noen kan svare! Vært greit å høre om det er spilleren eller klubben som har sviktet.
Kristatistisk
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by mortsto »

Må noen ha sviktet? Historien er vel så enkel at han var et talent som aldri slo til. Fyren er utrolig hurtig, men mangler teknikk og fotballforståelse. Vi så jo når Runar fortsatt spilte at Daniel var ute av stand til å time løpene sine blant annet.
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Mjh »

Jeg så daniel sist på tribunen under bg/rbk kampen i junior nm. Så forøvrig også kåre ingebrigtsen der ;)
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by RaymondEngmark »

mortsto wrote:Må noen ha sviktet? Historien er vel så enkel at han var et talent som aldri slo til. Fyren er utrolig hurtig, men mangler teknikk og fotballforståelse. Vi så jo når Runar fortsatt spilte at Daniel var ute av stand til å time løpene sine blant annet.
Det er vel mest naturlig å tro det når en spiller går fra å være aktuell fra tippeligaen, til å overhodet ikke være aktuell for adeccoligaen. Dersom en spiller selv ønsker å utvikle seg, samtidig som klubben legger til rette for utviklingen er det vanskelig å tro at spilleren ikke skal utvikle ferdighetene sine overhodet på flere år, men derimot gå tilbake.

Da tror jeg at enten har ikke klubben fulgt han opp godt nok (tilbakemeldinger, type trening o.l.) eller så har spilleren selv ikke mentaliteten og viljen til å utvikle seg til å bli en spiller som kan tilføre klubben noe.
Kristatistisk
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by mortsto »

Jeg må innrømme at jeg også tenkte at vi hadde en ny Trond Olsen da Daniel fløy inn 1-1 målet mot LSK på Myra, men det jeg har sett etter det, får meg bare til å slå meg til ro med at han neppe er god nok. I tillegg har han hatt endel sterke konkurrenter. I 2008 og 2009 konkurrerte han med Derek. I fjor fikk han en god del kamper, men her ble han nok som mange andre offer for Kåres "jeg vet ikke hva jeg skal gjøre"-taktikk, og ofte vraket for Hamoud. Forøvrig var det i fjor flere her inne begynte å se at han manglet mye for å bli en god ving. I år har det kommet opp to yngre spillere som konkurrerer i samme posisjon, og som i tillegg synes å ha et mye større potensiale. Da er saken grei. Fotballen er full av spillere som Daniel Stensland.

Forøvrig er jo Stensland et apropos til alle som mener vi automatisk skal gi gode og lange kontrakter til talentene våre.
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by RaymondEngmark »

julianmads1 Julian Madsen
@RaymondEngmark han sliter med betennelser i akillisen tror jeg! Persson har ferie om dagen!
Kristatistisk
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5714
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by gavharr »

Faen så kjipt med Stensland... Den eneste som utfordrer Asante på fart :wink:
Han viste jo lovende takter, men så gikk det skeis!
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Zero
Posts: 813
Joined: Sun May 16, 2010 2:56 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Zero »

Prata med Daniel i dag, han smilte lurt da jeg spurte om det blir noe A-lags-spill (hva nå enn det betyr) men han kjente seg frisk og rask mot tverlandet... satser vi på et "comeback"? :glimt
Stian Sommerheim
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10476
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by MhepA »

Tror Daniel er et stykke unna A-lagsspill, desverre. For hannes del hadde det vært lurt å komme seg vekk fra klubben og inn på et lag der han lettere får spilletid, enten i Adecco eller i 2. divisjon.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by RaymondEngmark »

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se Daniel Stensland på banen for Glimt dersom han presterte. Problemet hans er vel at han må utkonkurrere Sane/Robertsen/Viljar og eventuelle andre Cato måtte ha i ermet, bare for i det hele og store få vist seg frem på A-laget.

Ingenting ville gledet meg mere enn Daniel som når han var på sitt beste. Men tror nok ikke det vil skje, så nå hadde det vært veldig fint om Bodø før eller senere kunne få et nummer to lag i andredivisjon..
Kristatistisk
Nilzo
Posts: 1014
Joined: Thu Jul 31, 2008 11:24 pm
Location: Ski (Beiarn)
Been thanked: 2 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Nilzo »

Glimt 2 leder sin avdeling, 2 poeng foran Harstad. Hadde selvfølgelig vært ideelt om et annet lag i området lå stabilt i andredivisjonen.
Paradigma
Posts: 592
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:01 pm
Location: Trondheim
Been thanked: 12 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Paradigma »

Så Daniel på min lokale Rema-butikk her i Trondheim i dag, han har vel ikke gjort trønder av seg?
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Gule Ørn »

Han spiller vel for Levanger nå, om æ ikke tar feil?
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10476
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by MhepA »

Paradigma wrote:Så Daniel på min lokale Rema-butikk her i Trondheim i dag, han har vel ikke gjort trønder av seg?
Spiller for 2. divisjonsklubben Levanger og har kjæreste i Trondheim.
Zero
Posts: 813
Joined: Sun May 16, 2010 2:56 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by Zero »

Daniel signerer to år til for levanger (som Nordberg også spiler for)

http://www.an.no/To_nye__r_i_Levanger-5-4-1259.html
Stian Sommerheim
ingen87
Posts: 7096
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 185 times
Contact:

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by ingen87 »

Jeg har fremdeles troa på Stensland. Tipper han blir en hit i 1 div :)
Førr Evig!
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Daniel Stensland

Post by J I P »

Daniel Stensland er topp motivert for å komme tilbake, men i verste fall kan fotballkarrieren være over.

http://www.innherred.no/sport/2016/03/2 ... 530072.ece
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Post Reply