Spillertråd Willis Forko

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Johansen »

Er flott å bo samme plass som Willis og dama, møter dem nesten daglig på butikken. Litt kjedelig at man glemmer gode middagsidér men pytt sann :lol:

Bra hun ikke står på J-felte, da hadde jeg ikke sett så mye på Glimt lengre :glis
madbertha
Posts: 377
Joined: Sun Apr 24, 2005 5:26 pm
Location: Stavanger
Been thanked: 2 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by madbertha »

pix or gtfo
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Ville Lehtinen »

Blir vi nødt til å opprette en "Dama til spiller-tråd: Willis Forko"? :)
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by tomath »

Hehe, lurer på hva han ville synes om han visste at det heteste temaet i spillertråden hans er at folk vil ha et bilde av dama hans å (forhåpentligvis bare) sikle etter :)
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Ville Lehtinen »

Så bilde av henne på feisern. Over middels! :)
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Sulliken »

f. heller.. Hver gang jeg ser denne tråden, er det med et håp om å se om denne dama er så fin som det sies.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Novi »

Er det ny, eller har kjæresten fra Texas flyttet til Bodø?
Una mas cerveza.
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Johansen »

Hun snakker engelsk og lurer veldig på hva snus er... Så tipper hu er importert fra Texas
ecke
Posts: 2625
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:06 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 145 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by ecke »

Er det måten å vise respekt og høflighet for spilleren og diskutere dama hans i vide og brede?
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by liverglimt »

Han burde føle seg beæret som får dama diskutert. Den forrige som fikk det var vel Kenta. Det var vel pga at Kenta fikk være ett år ekstra i Bodø. Så da ble det blomster og greier.

Men jeg ser "problemet", uten at jeg vil male fanden på veggen av den grunn.

Willis er helt sikkert stolt av henne og hun er nok stolt av han. Så da får de tåle litt kjendisprat. 8)
@liverglimt
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Knuta »

Når det gjelder denne tråden, så befinner diskusjonen seg akkurat nå på et meget dårlig 'Se og Hør' nivå.
Skjerp dere folkens, skal dere mene noe om Forko så diskuter hans fotballkvaliteter.
Tror ikke så mange er interessert i mora, faren, broren, søstra og kjæresten til Forko.

Blir morsomt å se Forko mot Brann, jeg har veldig stor tro på sidebackene i år også.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by liverglimt »

Knuta, nå skal ikke jeg forsvare de som diskuterer når saken ikke interesserer meg. Men jeg talte raskt over og det er 10 debattanter som er opptatt av dama til Forko. Det tolker jeg som at det har større interesse enn det du ser.

Forumet skapes av debatantene ikke av fakta og saklighet. :)
@liverglimt
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Knuta »

Til Liverglimt.

Ja jeg vet. Det er mange som leser Se og Hør, og henter viktig informasjon og kunnskaper derfra, så derfor overrasker det ikke meg at mange er opptatt av dama til Forko.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by eidurgud »

ecke wrote:Er det måten å vise respekt og høflighet for spilleren og diskutere dama hans i vide og brede?
Jeg ser ikke noen grunn til at man ikke skulle kunne diskutere henne, hva er galt i å skryte litt av ei jente? Det er ingen som har kommet med noe som helst som skulle tilsi noe negativt om dama hans.
liverglimt wrote:Men jeg ser "problemet", uten at jeg vil male fanden på veggen av den grunn.

Willis er helt sikkert stolt av henne og hun er nok stolt av han. Så da får de tåle litt kjendisprat. 8)
1) Det eneste "problemet" ville i såfall vært at vi snakker om dama til Willis, i spillertråden hans - men skulle man laga en egen tråd for å diskutere hans bedre halvdel?
2) Jeg tviler meget sterkt på at de skjemmes over hverandre. Det har de ingen grunn til.
Knuta wrote:Når det gjelder denne tråden, så befinner diskusjonen seg akkurat nå på et meget dårlig 'Se og Hør' nivå.
Skjerp dere folkens, skal dere mene noe om Forko så diskuter hans fotballkvaliteter.
Tror ikke så mange er interessert i mora, faren, broren, søstra og kjæresten til Forko.
Dette er en tråd om Willis Forko. Dama hans er en del av livet hans. Hadde ikke hun vært her, så tror jeg ikke han hadde prestert så bra som han har gjort. Det står ingen plasser (såvidt meg bekjent) at man ikke kan diskutere flere aspekter i livet til spillerne i spillertrådene, og det er ikke akkurat slik at det er midt i sesongen, heller. Ser ingen problemer med å diskutere kjæresten til Willis, så lenge det holder seg på nivået det er nå, og ikke blir sleasy.

Dette er et forum, tross alt. Vil du ikke lese det, er det ingen som tvinger deg.
Sven-Rune
Posts: 3028
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 299 times
Been thanked: 166 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Sven-Rune »

Og den dagen vi mannfolk ikke gidder diskutere vakre damer lenger..... Da er det dårlig med oss :D
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Larsen »

Jeg synes i grunn dette er veldig på kanten, selv om det forsåvidt ikke er skrevet noe som helst ondsinnet så er det klart på kanten av hva man diskuterer offentlig. Dette er Willis privatliv og har ingen ting her inne å gjøre.

Og ja, jeg hater virkelig Se og hør.
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Ville Lehtinen »

http://www.glimt.no//index.php?page=news&id=15821

Forko har, kanskje uten at folk helt har merket det, etablert seg som en av de mest stabile spillerene på laget. Han er en samtidig en fyr som ikke gjør særlig mye utav seg, noe som aktivitetsnivået i denne tråden tyder på. :)
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by G-s-enz »

Mulig jeg bemerka det i en anna tråd for lenge sida at jeg synes Willis var en av de spillerne med fremgang i fjor i forhold til suksess-sesongen :)

Håpe han får seg ett mål i år :) Va jo rimelig nært noen gang i fjor ;)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by bjornage »

Bump.

Ser i AN at Willis er på vei tilbake til Vancouver. Litt synd, men forståelig. Alltid vært solid for oss, men nå som Ruben ser ut til å blomstre for fullt er det nok riktig å la han gå. Sikkert ikke så ille å gå fra Adeccoligaen til MLS uansett.

Hvem blir nå andrevalg på venstrebacken? Johannessen?
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Novi »

På vei tilbake? Hvorfor det? Og vi trenger da vittelig en backup på venstrebacken? MLS er jo en pissliga som knapt holder Adecco-nivå, så noen steg opp er det nok ikke.
Una mas cerveza.
Gvandreassen

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Gvandreassen »

Det er vell det det går på. Han ønsker nok ikke å være reserve for Ruben.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by bjornage »

Novi wrote:På vei tilbake? Hvorfor det? Og vi trenger da vittelig en backup på venstrebacken? MLS er jo en pissliga som knapt holder Adecco-nivå, så noen steg opp er det nok ikke.
Nuvel, jeg vil heller si de holder tippeliganivå og vel så det. Samtidig er det også en liga i sterk vekst, både sportslig og økonomisk så for han er det nok neppe noen nedtur å dra "hjem" for å fortsette karrieren.
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Glimt1916 »

Tippeligaen e rangert som den 18. beste ligaen i Europa, bak storheta som Israel og Kypros. Vil tru MSL ikke e mye dårligere. Adeccoligaen e betydelig dårligere enn Tippeligaen.
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Snorreth »

MLS er trolig på samme nivå med Tippeligaen. Kanskje litt bedre, men har større potensial i nær fremtid.

Når det gjelder rangeringa så ligger vi på 24. plass.
:!: Storheten Kypros har hatt dundrende suksess de to siste sesongene, og vil fortsette sin opptur dersom de tar 0.875 poeng.
:!: Israel har i lang tid vært på nivå med Norge. Vil si israelsk fotball har vært litt høyere enn Norge de senere år.
Last edited by Snorreth on Thu Aug 05, 2010 2:07 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Novi »

Nu vel, dokk om det! Det jeg har sett av MLS-kamper har vært rimelig tragiske affærer. At det er en liga som blir bedre og bedre stemmer nok. Men om Glimt hadde vært i TL ville ikke Forko ønsket seg vekk, det er jeg rimelig sikker på.

Håper erstatningen hans finnes i egne rekker.
Una mas cerveza.
Post Reply