Spillertråd: Aram Khalili

Moderators: Sulliken, Larsen

bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by bjornage »

De kommer til å angre på dette. Trist at det skulle ende slikt, jeg tror han ville passet fint inn i den nye stilen også er han en knakende bra fyr i tillegg. Vi får håpe Ibba og ikke minst V. Braathen viser seg tilliten verdig.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5712
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by gavharr »

Braathen som ving blir vel aldri noen suksess. Det eneste fornuftige med å selge Aram, er vel å spare penger. Spesielt når ingen er villig til å gi ham spilletid :(
Han var jo inne i sitt siste kontraktsår nå.

Håper for Aram sin del at han banker inn mål for Bryne, og at han virkelig viser Glimt at de burde satset på ham.
Glenn P
Posts: 2811
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 207 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by Glenn P »

Nå vet jeg ikke hvor god Ibba er i lufta, men at han er like god å vinne hodedueller som Khalili tviler jeg på. Det er det jeg har savnet av Braaten og Dantas, god luftstyrke. Khalili har vært en nesten-spiller hos Glimt, og jeg frykter han føyer seg i rekken av spillere som ikke tar det siste steget i den fine gule trøya.

På den andre side har han vært i Glimt i et par år nå, og det er lovlig lenge uten å ha fått utteling av talentet hans, verken i egen klubb eller på lån.

Lykke til videre.
ecke
Posts: 2620
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:06 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 140 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by ecke »

Khalili er mer eksplosiv og langt bedre på hodet enn Ibba, og overgangen er et tap for klubben. Det måtte ryddes i stallen, og da var vel Khalili på utgående kontrakt den som noen ville betale noe for, dessverre. Nå er Khalili, Dantas og Robertsen ute, og da kommer det vel noen inn hvert øyeblikk.
mortsto
Posts: 7347
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 150 times
Been thanked: 439 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by mortsto »

Det er bare å ønske lykke til. Khalili har mange gode egenskaper, og virker som en svært sympatisk fyr. Jeg mener at uansett hvor mange gode egenskaper han ellers besitter, så har han vist at han mangler det aller viktigste, nemlig målteft. I motsetning til en del andre, tror jeg ikke dette er noe en bare får "over natta", og jeg tror det er veldig lite sannsynlig at han putter 15-20 for Bryne.
Håper uansett han gjør det bra, og at han kan få ut potensialet sitt. Khalili ble tredjevalg hos fjorårets trenerduo, og siden heller JHH eller Bjørkan har ansett ham som noe potensielt førstevalg i år, så stoler jeg på at dette er riktig valg.
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by Vegard »

Irriterende nyhet.

Aram er den mest lovende midtspissen klubben har hatt siden Stig Johansen og Thiago Martins.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2202 times
Been thanked: 362 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by liverglimt »

Flyttet siden han er solgt til Bryne, lykke til videre! :)
@liverglimt
User avatar
Kesseboy
Posts: 15736
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1192 times
Been thanked: 1073 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by Kesseboy »

Hadde veldig lyst til at Aram skulle lykkes hos oss, så er litt skuffa nå. Håper han kan få gjennombruddet for Bryne, men helst ikke mot oss ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by Larsen »

Vel...dette var ingen morsom nyhet å få. Jeg hadde troen på at Aram kunne bli virkelig god for oss. Jeg synes han hele tiden var på nippet til å bli grisegod. Vi skal ikke glemme at han scoret 12 mål for oss i 2011 og det uten å være i nærheten av å ta ut potensiale sitt. Dersom omstendighetene med laget ellers hadde vært mer optimale er jeg sikker på at hans Glimtkarriere hadde vært mye bedre.

Mulig Aram har signalisert at han ikke ville fornye kontrakten og/eller Glimt ønsker å få noen penger mens de kan, begge deler er høyst forståelige. Men ingen tvil om at dette svekker laget.

Ønsker Aram lykke til videre og håper han lykkes i Bryne. :)
Håper bare ikke det skjer på bekostning av Glimts opprykksjanser.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by eidurgud »

Bryne har Gaute Larsen som trener, ser ikke for meg at han blir noe bedre der enn i Glimt under Hansen og Staurvik. Når han likevel ikke hadde tillit hos Halvorsen er det nok dessverre rett av han å forlate - men nå har vi bare to spisser igjen. Ibba har tilgode å bevise noe som helst på en 11'er-bane, så jeg syns det er litt merkelig at han ikke ville ta opp kampen med Vegard om spissplassen.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by bjornage »

I dagens AN kommer det frem at han fikk gå siden han hadde ett år på kontrakten hos oss og at vi fikk noen kroner for han (uten at de vil gå inn på detaljer her), og at han ønsket en lengre kontrakt et sted nærmere hjemplassen.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by J I P »

Khalili fikk ikke ny kontrakt med Bryne og fikk istedet opprykk til Jerv
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5712
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by gavharr »

Burde kunne score noen mål der også. Husker jeg tenkte at vi hadde skutt gullfuglen når han kom til Glimt. Har vel ikke fått den karrieren man hadde trodd han skulle få.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
G-s-enz
Posts: 5394
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 204 times
Been thanked: 270 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by G-s-enz »

Har jo forutsetningene til å bli en bra spiller. Men mentalt så blir han for stressa fremfor mål,bommet ekstremt mye hos oss. Enorm spenst som er gøy å se live.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Glimt1916
Posts: 5572
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 413 times
Been thanked: 429 times

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by Glimt1916 »

Glimt1916 wrote: Sun Jan 13, 2013 7:27 pm Khalili virker å være en sympatisk fyr, og jeg håper virkelig at han endelig kan slå til. Problemet hans er at han ikke scorer nok mål. I løpet av årets sesong blir han 24 år, og scoringsnittet hans er omtrent likt i alle klubbene han har vært i, om man tar bort GAIS. Over mange år nå har han han scoret i ca. hver tredje kamp. Det vil si rundt 10 mål på 30 kamper denne sesongen om han fortsetter på samme nivå. Det er ikke nok om Glimt skal ha håp om opprykk. Men som sagt, er det han JHH satser på så håper selvfølgelig han begynner å pøse inn mål.
Dette er snart fem år siden. I mellomtiden har han i følge wikipedia fått 129 kamper for Bryne og scoret 46 mål. Snitt: 0,35.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Aram Khalili

Post by J I P »

Hvis vi ser på statistikken hos NFF så reddes dette snittet av at Aram i år har scoret bra med mål på lavere nivå - 2. divisjon - med 13 mål på 25 kamper
https://www.fotball.no/fotballdata/pers ... Id=2135643

Han gjorde det også bra det første året etter at han forlot Glimt
2013: 32 kamper 19 mål
2014: 28 kamper 11 mål

Så har det vært noen tøffe år
2015: 27 kamper 4 mål
2016: 28 kamper 7 mål

Aram har noe å bevise for Jerv i 2018.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Post Reply