Glimt 2 - Meløy

Forum for Ungdomsavdelingen til B/G.

Moderator: Sulliken

Post Reply
Krestmund
Posts: 529
Joined: Sun Apr 17, 2005 10:56 am
Location: Stavanger

Glimt 2 - Meløy

Post by Krestmund »

I allefall en hyggelig Glimt-nyhet i dag: http://www.glimt.no/wips/189056497/modu ... 0artikkel/
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Ser ut til at de hadde god kontroll ja :wink:

Kanskje man skulle tatt seg en tur å sett neste kamp mot Stålkam den 24?
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Ser ut til at de hadde god kontroll ja :wink:

Kanskje man skulle tatt seg en tur å sett neste kamp mot Stålkam den 24?
Det anbefales! Det er flere spillere på B-laget som er uhyre interessante mht. til en fremtid på A-laget. Da tenker jeg ikke på Bjørkan! Andreas Aakre, Anders Karlsen, Tobias Trones, Maradønna, Bård Tommy m.fl. Det er mye fin fotball å se når disse spiller. Forhåpentligvis klarer Stålkameratene å by på litt mer motstand enn det Junkeren og Meløy har gjort i kampene så langt.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Anders Karlsen har jeg hørt mye fint om faktisk, hadde vært artig å fått gjort seg opp et inntrykk selv også.

Kanskje ta med seg kameraet og ta opp noen små videosnutter å legge ut :wink:
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Anders Karlsen har jeg hørt mye fint om faktisk, hadde vært artig å fått gjort seg opp et inntrykk selv også.
Andreas Aakre en den som har imponert meg aller mest. Han fyller 17 i slutten av måneden, men som kaptein på dette laget er han virkelig sjef. Nå har jeg sett han spiller stopper sammen med både Håvard Halvorsen og Cato Hansen, og det har ikke vært like enkelt å se hvem som er 16 år og hvem som har en mannsalder i Tippeligaen bak seg.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Nevnte ikke resten siden de har vært nevnt en del her inne fra før av, Karlsen og Trones har ikke vært nevnt fullt så mye.

Uansett er det spennende ting som foregår i de yngre rekkene i Glimt nå, Aakre fikk jo også en del skryt av Hoftun.
"Jeg var ikke så god da jeg var 16" mener jeg å huske at han sa, det må jo være fint å høre fra en levende legende :wink:
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Larsen wrote:Kanskje ta med seg kameraet og ta opp noen små videosnutter å legge ut :wink:
Er du på lønningslista til Lyn?

Har Aakre nigeriansk blod i årene?

To vitale spørsmål.... 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

dalers wrote:
Larsen wrote:Kanskje ta med seg kameraet og ta opp noen små videosnutter å legge ut :wink:
Er du på lønningslista til Lyn?

Har Aakre nigeriansk blod i årene?

To vitale spørsmål.... 8)
Ole-Ray Larsen? Grøss...
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hyyyysssssjj!

:wink:
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Det beste som kan skje er at Aakre fortsetter sin fine utvikling og snart tas opp i A-stallen. Er det en plass vi sårt trenger nytt friskt blod, så er det på midtstopperplass.
L.U*H.G
Post Reply