Juniorlaget tester formen foran JET-cup

Forum for Ungdomsavdelingen til B/G.

Moderator: Sulliken

Post Reply
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Juniorlaget tester formen foran JET-cup

Post by Trapattoni »

For de som vil nyte godværet utendørs i dag, så er Aspmyra et godt alternativ kl. 17.30 i dag.
http://www.glimt.no/wips/189056497/modu ... 0artikkel/
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Var 5-2 når jeg dro ca 20 minutter ut i andre omgang (5-2 til Steigen) ...noen som vet resultatet? KristofferElvevoll el BTK ?
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
btk
Posts: 118
Joined: Thu Aug 19, 2004 10:25 am
Location: Stavanger

Post by btk »

Det endte 7-2.
-- btk
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Glimts juniorer ser ut til å inneha kvaliteter, men uten 100% i innsats så kommer de ikke langt her i livet. Er ikke sikker på hva innsatsen deres er og hvordan konsentrasjonsnivå de innehar under kamp, men av de kampene jeg har kiket litt på så har de tapt 0-7 og 2-7.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Jeg noterer at BTK mangler litt selvtillit forran kassen og at det brennes sjangser i det uendlige fra Glimtgutta generellt. Virker som en Glimtsyke å trenge mange sjangser for å score mål, selv om det innimellom er litt effektivitet... Idag var ikke keeperene så veldig patente heller..

Dagens høydepunkt var nok når den ENESTE linjedommeren måtte bytte side etter at Glimt fått to mål imot som de mente var tvilsomme ;P
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Post Reply