B-lagstråden

Forum for Ungdomsavdelingen til B/G.

Moderator: Sulliken

User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

B-lagstråden

Post by Larsen »

Avisa Bodø er flink med å følge med på b-laget til Glimt:

http://www.ab24.no/Default.asp?page=534 ... 1,1&lang=1

5 mål på Glenn Andre Pedersen, slett ikke værst :wink:
Glimt var forsterket med Daniel Blomgren, Even Iversen, Vegard Sannes, Andreas Aakre og Anders Karlsen fra a-stallen. Sannes var den som gjorde seg mest bemerket med flere målgivende innlegg fra sin høyre kant.
Innsatsen til Blomgren er ikke nevnt noe særlig, kanskje en grunn til at han ikke har fått særlig med spilletid til nå?
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Av en eller annen grunn trodde jeg at Vegard Sannes ikke lenger var i Glimt. Er han langt unna startelveren? Har han vaert paa reservebenken i aar?
DIXI
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Så førsteomgangen og jeg synes Blomman spiller på et annet nivå enn resten. Full kontroll, både med og uten ball.
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Post by tjongs »

Bård-Tommy Karstensen spilte sin siste kamp for Glimts andrelag før overgangen til Ulf-Sandnes i Rogaland. Han avsluttet med stil ved å sette inn 11-0.
Dette har gått meg hus forbi. Er det en permanent overgang eller er det lån? Eller han har vel ikke proffkontrakt med Glimt, så vet ikke hvordan det er med lån og sånt da. Fill me in anyone?

Han har vel dessverre ikke hatt helt den utviklingen man hadde håpt på i Glimt, men får ønske lykke til videre :)
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2222 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

brutus wrote:Av en eller annen grunn trodde jeg at Vegard Sannes ikke lenger var i Glimt. Er han langt unna startelveren? Har han vaert paa reservebenken i aar?
Han har gjort flere innhopp. Du skuffer ikke unna gud... :twisted:
@liverglimt
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: B-lagstråden

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Innsatsen til Blomgren er ikke nevnt noe særlig, kanskje en grunn til at han ikke har fått særlig med spilletid til nå?
Blomgren var god, han. Men i en kamp der man vinner 11-0 er det nok ikke backrekka som får mest oppmerksomhet... :)
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Post by tjongs »

Takker!! Hadde ikke fått med meg det. Er vel bra, HESA er ingen optimal matching for spillere som vil opp og frem!
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

I så fall håper jeg ikke det vil bli på tale med noe annet enn et utlån. Forhåpentligvis rykker både a og b laget opp slik at dt blir bedre matching over hele linja.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:I så fall håper jeg ikke det vil bli på tale med noe annet enn et utlån. Forhåpentligvis rykker både a og b laget opp slik at dt blir bedre matching over hele linja.
Jeg håper virkelig det blir satset knallhardt på opprykk for b-laget i år. At Glimts nest beste får 2. divisjonsmatching kommer til å bli viktig for klubben i årene som kommer. Glenn Andre Pedersen utvikler seg ikke videre med å vinne 11-0 mot pub-lag.
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Maradønna har en flott innstilling til jobben og Ssjøen. :D
Jeg vet ikke hvor vanlig det er at 15 åringer driver flere timer egentrening hver dag og proklamerer offetlig at det er fotball proff man skal bli, men det gjorde Maradønna. Ingen tvil om at han har ambisjoner og jeg håper virkelig at han vil slå igjennom i i Glimt.

Jeg vil vise hva jeg er god for på a-laget. Jeg har debutert for a-laget, og trent en del med de før. Men det er en lang vei å gå før man er stabilt god på et høyt nivå, og jeg skal gjøre mitt for å stå på på trening og vise at jeg er god nok. Det er på trening jeg må gjøre jobben, sier Pedersen.

Selv om han forlengst har skiftet klubb, følger han godt med på hva gamleklubben FK Herøy/ Dønna gjør.

– Jeg håper de klarer seg i HESA-serien. Det tror jeg også at de kommer til å gjøre. Når de får folk tilbake fra skade, vil de bite godt fra seg. Det er artig at den lille plassen har et lag i 3. divisjon. Så er det viktig å være bedre enn Sandnessjøen, for da kan jeg fortsette å mobbe Stian Theting, humrer Glenn André Pedersen.
I medgang og motgang
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

B-laget tapte 2 svært viktige poeng idag i hjemmekampen mot Halsøy. Ledet lenge, men 2 minutter på overtid kontret Halsøy og satte sin eneste målsjanse i hele kampen.
http://www.helgeland-arbeiderblad.no/sp ... 792345.ece
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Toro wrote:
SH wrote:B-laget tapte 2 svært viktige poeng idag i hjemmekampen mot Halsøy. Ledet lenge, men 2 minutter på overtid kontret Halsøy og satte sin eneste målsjanse i hele kampen.
http://www.helgeland-arbeiderblad.no/sp ... 792345.ece
Lover ikke bra for oss som har spilt Glimt 2 som vinner av årets HESA....
Pengene får bare være, det er verst for talentene våre.
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Hva var laget til Glimt?
Han får en ball...
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

SH wrote:B-laget tapte 2 svært viktige poeng idag i hjemmekampen mot Halsøy. Ledet lenge, men 2 minutter på overtid kontret Halsøy og satte sin eneste målsjanse i hele kampen.
http://www.helgeland-arbeiderblad.no/sp ... 792345.ece
Jeg så kampen og maken til ran har jeg sjeldent sett. Utrolig surt da Halsøy scoret på sin eneste sjanse i kampen etter at b-laget kjørte over dem hele kampen.

Hadde man bare vært litt mer effektive så hadde de vunnet lett, minnet litt om Glimt i fjor faktisk.

Angående laget så var det noe slikt:

............Vangen

?......Aakre--Woie(?).......?

..Maradønna...Vindenes...Engelund..

S. Johansen...S. Sandvik...K.G Vangen

Skal ikke garantere at dette er helt rett men...
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Vangen
Mats Jensen - Andreas Aakre - Erik Woje - Dan Remi Karlsen
Håkon Engelund - Harald Vindenes
Stefan Johansen - Glenn Andrè Pedersen - Stian Sandvik - Kjell-Gunnar Vangen

Rett og slett en 4-2-4-taktikk. Visstnok for å skape trykk foran boksen, noe jeg synes de lyktes varierende med.
Konradsen kom inn med 40 minutter igjen å spille, har slitt med sykdom den siste uka.
Tainio
Posts: 58
Joined: Mon Jul 04, 2005 12:07 pm
Location: Bodø

Post by Tainio »

Å slippe inn mål 2,5 min på overtid skal ikke være mulig. All fornuft tilsier at på dette nivået så holder 1-0 og 3 poeng, da er det ingen vits å satsa så hardt fremover at man opplever kontringer (og mål) imot.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2222 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Vindenes som midtbane? Så ett par Steigen kamper i fjor da spillte han vitterlig back. Er han litt allrounder?
@liverglimt
EngSte-lig
Posts: 1110
Joined: Tue Mar 22, 2005 11:38 am

Post by EngSte-lig »

Trudde målet var opprykk, men det ser ikke sånn ut. Benkesliterne fra A-laget, kor e de?
EngSte-lig
Medlem av supporterklubben 1974-2022
Familie med medlemmer i 4 generasjoner!
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

De spilte vel ikke siden det var rett før de skulle til Haugesund, men Karlsen burde vel ikke spilt siden han ikke er med dit...
Han får en ball...
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Tommy Willumsen er klar for Glimt 2...
Han får en ball...
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

kanonbra :D
I medgang og motgang
Post Reply