For vi hater enga !! :)))

Moderators: Sulliken, Larsen

Hvilket lag HATER du mest av RBK og VIF?

Rosenborg
16
48%
Vålerenga
17
52%
 
Total votes: 33

Guest

For vi hater enga !! :)))

Post by Guest »

Å vi hater Enga ;vi hater vål`enga,ja vi hater enga,vi hater vål`enga ! :glis

Kom igjen, en felles nordnorsk hat-kampanje mot enga er herved stiftet :glis :glis :twisted: :twisted:

- "fy faen, så barnslig" - tenker enga-supporteren som titter innom ! :glis :glis
User avatar
tykjen
Posts: 1
Joined: Mon Dec 06, 2004 3:35 pm
Location: Helvetesgata 666 Indre Helvetia ;)

Post by tykjen »

hater Enga :guns :guns
tæringstykjens ord er lov :O
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Hvordan kan man hate VIF mer enn RBK? Det er bare et lag jeg hater mer enn RBK, og det er TIL. De stiller i en divisjon for seg selv.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Guest

Post by Guest »

brawno wrote:Hvordan kan man hate VIF mer enn RBK? Det er bare et lag jeg hater mer enn RBK, og det er TIL. De stiller i en divisjon for seg selv.
hvordan man kan hate vif mer enn rbk, enkelt og greit . VIF stinker...med den råtne reka som trener...oppskrytt lag ! :glis :twisted:
Også med "go`klumpene` Morten Berre og Bernt Hulsker på laget. :guns

Men selvsagt står jo Glimt mutters alene soleklart øverst på hatlista foran VIF ,og ett knappehode deretter kommer RBK :twisted:

Men, det er jo ikke noe nytt at Glimtfansen hater TIL og at TILfansen hater Glimt, tenkte vi kunne egge opp noen av oslo-bermen :twisted:
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Jeg har faktisk sansen for Rekal og enga... Var på Vålerenga - FFK i fjor... Saatan så tøfft det var å se på Klanen!!! Men RBK derimot..... FYSJ OG USJ OG ÆSJ OG FYSJ OG BLÆH OG ÆSJ.... Blir fårli i magen.. På tide med ett Tronskifte i tippeligaen! :twisted:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Bare misliker Vålerenga, hater dem ikke...
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

K1M skrev:

Code: Select all

Jeg har faktisk sansen for Rekal og enga... Var på Vålerenga - FFK i fjor... Saatan så tøfft det var å se på Klanen!!! Men RBK derimot..... FYSJ OG USJ OG ÆSJ OG FYSJ OG BLÆH OG ÆSJ.... Blir fårli i magen.. På tide med ett Tronskifte i tippeligaen! 
E du blitt en Enga fan K1M???? Æ mislika begge lagan stort sett like mye.
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Hvorfor er ikke Brann med?
Tippeligaen 2008.
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Mislike RBK, sterkt. Mer pga den unike posisjonen dem har hadd i en årrekke i TL.
Men VIF hate æ som pesten. Tre grunna: Rekdal, Berre og Hulsker. Måtte dem brenn i hel%#!$!!!
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Etter kampen i går så har Vidar Riseth tatt flere steg opp på hatlista mi. Bernt Hulsker blir jo den go-gutten hvis man skal sammenlikne.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

I Norge e mine favorittlag:

1. GLIMT!!!!!!!!!! 8)
2. FFK
3. Brann/Vålerenga

:D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Jeg sorterer ikke på den måten. Det er feigt. :P

1. Glimt
Tippeligaen 2008.
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

I tippeligaen er det kun Glimt jeg holder med. Alle andre lag i tippeligaen hater jeg! :guns
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

brawno wrote:Etter kampen i går så har Vidar Riseth tatt flere steg opp på hatlista mi. Bernt Hulsker blir jo den go-gutten hvis man skal sammenlikne.
Nu så æ ikke kampen, men æ har vanskelig for å sette VR høyere enn BH på hat-lista når det gjelde enkeltspillera.
Det e heller ikke aktuellt med flere lag man liksom holde med. GLIMT, RETT OG SLETT!!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Sier ikke at jeg holder med noen av lagene... Jeg sier at; om noen andre skulle vinne tipeligaen, så ville jeg heller at noen av disse lagene skulle gjøre det. Alle lagene er prakteksemplarer på god norsk fotball! I motsetning til andre lag...

GLIMT kommer ALLTID til å være #1!!! Uten tvil...
Bare det at jeg sto ALENE i Gult sammen med FFK- fansen når B/G møtte FFK i fr.stad burde vel si det meste. :lol:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Hater Rævbk!!!!! Vif derimot har jeg sansen for selv om rekdal er ei Klyse :!:
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Æ hata rbk og vif ganske mye, Men som sakt en gang Bodø/Glimt alltid Bodø/Glimt!!!
Joakim
Posts: 189
Joined: Fri Aug 27, 2004 3:09 pm
Location: Trondheim
Contact:

Post by Joakim »

Dette var enkelt valg. Det er per dags dato kun ett eneste lag jeg hater mer enn Vålerenga (og det er bare såvidt), og det er naturligvis Måille (måtte Røkkeløkka brenne!). Men hatet til Vålerenga blir sterkere og sterkere.
Både Rekdal, Hulsker og Berre er gode grunner til å hate klubben, men jeg har dessverre fått en enda bedre grunn: Steffen Iversen!
Trofast i kvitt og svart
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Hater Enga, men liker klanen. Et merkelig paradoks :?
glimtfanioslo
Posts: 2
Joined: Thu Mar 03, 2005 10:40 am
Location: Oslo

Kva vi hate mæst!!!

Post by glimtfanioslo »

Æ jobbe i oslo og der e det bære vif supportera på jobben min, men ka gjør vel det. Det e bare et lag GLIMT.
Hadde for nån år sia en diskusjon(KRANGEL)me en av kollegaene mine (vifsupporter) og han blei så sint tilslutt at han tok glimtkoppen min og knuste dein, men da blei det baluba. Han va spak når æ va ferdig med han og ny kopp fikk æ åsså :D
Guest

Re: Kva vi hate mæst!!!

Post by Guest »

glimtfanioslo wrote:han blei så sint tilslutt at han tok glimtkoppen min og knuste dein, men da blei det baluba. Han va spak når æ va ferdig med han og ny kopp fikk æ åsså :D
skjønne jo godt at han knuste glimt-koppen :glis neida,det va no dåli gjort, men da skulle du tatt VIF-skjerfe hans (hvis han hadde ett da ? ) å brukt som dasspappir :glis
User avatar
Sindre
Posts: 103
Joined: Sat Feb 19, 2005 6:15 pm
Location: Lofoten

Post by Sindre »

hata vålrenga mæst, sug så jævli...
pluss at de e steike overlegen! :?

de trur de e nåkka sinnsykt stort......
men næida..!

kem vinn royal league?
håpa at det ikkje bi ENGA!

:guns :guns :guns :guns ENGA
Heia Manchester United!! Vi kan vær GLAD vi har en Edvin Van Der Saar!!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Sindre wrote:hata vålrenga mæst, sug så jævli...
pluss at de e steike overlegen! :?

de trur de e nåkka sinnsykt stort......
men næida..!

kem vinn royal league?
håpa at det ikkje bi ENGA!

:guns :guns :guns :guns ENGA
Skjønne ikke ka dåkker har imot VIF. Det er da jaggu mange andre lag som er mye mer klysete!!!!!

dessuten så er jeg glad at de dagene der Rævbk kunne kjøpe seg til Gull over. Nå er det en reel konkuranse.

Ps!! siden du nevner dette med at spillere tror de er noe stort ol.
Fått med deg enkelte glimt spillere`s oppførsel??
Vi har nok desverre noen små kleine spillere selv!!

Håper at Ola rensker litt opp i akkurat dette
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Rekdal er forsåvidt ei klyse, men han som har ødelagt det inntrykket jeg hadde av VIF som en fin og fargerik fotballklubb er denne h**vetes forp*lte s**tans Kjetil Siem. Måtte han parteres og stekes i sitt eget fett. :guns
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Guest

Post by Guest »

Nokia wrote:[
Ps!! siden du nevner dette med at spillere tror de er noe stort ol.
Fått med deg enkelte glimt spillere`s oppførsel??
Vi har nok desverre noen små kleine spillere selv!!
Nåh.....nå ble jeg nyskjerrig....Hvem i all verden av Glimts spillere har klart å lage irritasjon blandt egen fanskare ? :glis
Forøvrig hyggelig å se at Glimt-fansen begynner å forstå virkeligheten :glis :glis Hehe...... Jaja...
Post Reply