Hvem hater du mest i Tippeligaen 2005

Moderators: Sulliken, Larsen

Hvem hater du mest i Tippeligaen 2005

Rosenborg
6
21%
VIF
9
31%
Brann
2
7%
Lyn
1
3%
Aalesund
0
No votes
Start
0
No votes
Ham-Kam
0
No votes
Lillestrøm
2
7%
TIL
8
28%
Molde
1
3%
 
Total votes: 29

lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Hvem hater du mest i Tippeligaen 2005

Post by lloydpat »

Bare lurer på hvem er minst likt i Tippeligaen 2005. Jeg legger min stemme på LYN. En lang historie bak den..... Men håper så mange som mulig tar del i avstemninga....
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Fikk ikke ta med alle lagan.... Tok bort de jeg ser på blir minst hata i serien... Viking, Odd, og Fredrikstad
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Ga min stemme til VIF. hær ikkje Vålrenga og co. Måtte de rykke ned!!
Guest

Post by Guest »

hmmm....kan ikke se Glimt på lista :glis hehe, stemte på VIF ihvertfall
Joakim
Posts: 189
Joined: Fri Aug 27, 2004 3:09 pm
Location: Trondheim
Contact:

Post by Joakim »

En ting skal Kjetil Rekdal ha. Han har fått meg til å hate Enga mer enn Molde. På tide du har deg hjem der du kommer fra, Kjetil, så jeg får en grunn til å hate Molde igjen. Nå som Hoseth spiller i København er det litt tomt for hatobjekter på Røkkeløkka.
Petter Rudi er jo bare en skygge av seg selv, så han er ikke verd å hate.
Jeg liker egentlig ikke å hate trøndere. Men når jeg ser Steffen Iversen stikke kvisetrynet sitt opp i et tv-kamera, så kan jeg ikke la være å bli irritert.
Trofast i kvitt og svart
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Den her diskusjonen har vi jo vært gjennom en gang for litt sia. Men æ gjentar det gjerne, HATE ENGA!!! Koffer? Rekdal, Berre, Hulsker osv osv.
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Rekdal er en ufin fyr, men vi har ufattelig mye å takke han for i landslagssammenheng. Han står nok for de største øyeblikkene i norsk landslagshistorie i nyere tid;

1993, VM-kvalik, Norge - Nederland 2-1, Rekdal scorer sikkert på straffe, og er sterkt behjelpelig til at Norge for første gang på mange år viser at vi begynner å bli store.

1993, VM-kvalik, England - Norge 1-1, behøver jeg å si mye?? Tidenes mål på gamle erverdige Wembley.

1994, VM-sluttspill, Norge - Mexico 1-0, Rekdal kommer inn og putter Norges første VM-mål på ca. 60 år.

1997, VM-kvalik, Ungarn - Norge 0-3, iløpet av de 10 siste minuttene scorer Rekdal 3 mål, og sender Norge til VM-sluttspillet i Frankrike (der jeg senere skal få oppleve min største fotballopplevelse ever)

1998, VM-sluttspill, Norge - Brasil 2-1, bare denne situasjonen burde egentlig alene gjøre Kjetil Rekdal til nasjonalhelligdom. En slik fotballopplevelse kan jeg garentere at INGEN av oss noen gang kommer til å oppleve igjen.

Ergo, vi burde ikke hate Rekdal, selv om han er en idiot.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

lloydpat wrote:Fikk ikke ta med alle lagan.... Tok bort de jeg ser på blir minst hata i serien... Viking, Odd, og Fredrikstad
HamKam, Ålesund og Start er med, men IKKE Odd?!?!?

Merksnodig. Hvem kan hate Ålesund og Start? :shock:

Håper virkelig TIL klatrer høyest på denne avstemminga. På en god 2.plass bør VIF komme. Overeksponert, selvgode arrrrggggg!!! :guns
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Min stemme gikk til VIF.

De har en del hyggelige supportere, men det er fryktelig vanskelig å like det laget.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

"...Fra fotball-businessens verden - del 2: gnomene i nord våkner

Etter gårsdagens skriverier om hvor mye de forskjellige klubbene tar inn i draktspons var det tydligvis noen i nord som våknet i sjokk. "Er det virkelig så store beløp ute og går hos disse klubbene?" sier Bodø Glimts daglige leder Gunnar Carlsen.
Glimt tar inn 3-4 mill på drakten sin, forteller han.


Her kunne vi sagt veldig mye slemt om nordlendinger, Bodø som verdens navle og markedskrefter som søker noe man kan selge og profilere seg på, ikke en by bortimot i havet med tannbørster, kjeledresser, harry speakere og distriktsstøtte som viktigste ingredienser. Og fisk.

Istedet ler vi av signalet den ikke helt profesjonelle daglige lederen sender til sitt nedslagsfelt om Glimts profesjonalitet..."



link:
http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/11412
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

pUSSIG AT SÅ MANGE STEMTE PÅ vIF, SYNS DE HAR ET SPENNENDE LAg og en dog trener som har gitt laget gode resulater. Dessuten så har de Norges definitivt beste supportere.

Nei, jeg stemte selvsagt på TIL :!: :twisted:
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Nokia wrote:pUSSIG AT SÅ MANGE STEMTE PÅ vIF, SYNS DE HAR ET SPENNENDE LAg og en dog trener som har gitt laget gode resulater. Dessuten så har de Norges definitivt beste supportere.
Nå er vi på bølgelengde Nokia.. VIF er ikke et lag man hater.. Da sankker vi :evil: RBK!!! :evil:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Yepps :glis
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Synes det blir litt feil fokus med ordet 'hat' overalt. Det er jo faenmeg fotball, ikke ideologier.

Men jeg takler ikke RBK og TIL.
Tippeligaen 2008.
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Det er vel ikke mer komplisert enn at elsker du en klubb sterkt nok, så hater du alle andre rivaliserende klubber.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Larsen wrote:"...Fra fotball-businessens verden - del 2: gnomene i nord våkner

Etter gårsdagens skriverier om hvor mye de forskjellige klubbene tar inn i draktspons var det tydligvis noen i nord som våknet i sjokk. "Er det virkelig så store beløp ute og går hos disse klubbene?" sier Bodø Glimts daglige leder Gunnar Carlsen.
Glimt tar inn 3-4 mill på drakten sin, forteller han.


Her kunne vi sagt veldig mye slemt om nordlendinger, Bodø som verdens navle og markedskrefter som søker noe man kan selge og profilere seg på, ikke en by bortimot i havet med tannbørster, kjeledresser, harry speakere og distriktsstøtte som viktigste ingredienser. Og fisk.

Istedet ler vi av signalet den ikke helt profesjonelle daglige lederen sender til sitt nedslagsfelt om Glimts profesjonalitet..."



link:
http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/11412
Nå lot jeg meg faktisk provosere litt da jeg leste dette. Er vel heller vi som burde le av VPNs manglende forståelse for fotballverdenen utenfor stor-Oslo. Og deres forståelse av det sosialøkonomiske landskapet i dette landet...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

brawno wrote:Det er vel ikke mer komplisert enn at elsker du en klubb sterkt nok, så hater du alle andre rivaliserende klubber.
Det e ganske enkelt snakk om graden av engasjement, vel?
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

DonCato wrote:
brawno wrote:Det er vel ikke mer komplisert enn at elsker du en klubb sterkt nok, så hater du alle andre rivaliserende klubber.
Det e ganske enkelt snakk om graden av engasjement, vel?
Jo, det er jo det som er poenget.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Tarin wrote:Synes det blir litt feil fokus med ordet 'hat' overalt. Det er jo faenmeg fotball, ikke ideologier.

Men jeg takler ikke RBK og TIL.
Hallo :!: :!: :!: du må¨se ordbruke i sammenheng med hvor den brukes. Når kampen er igang så hater man motstanden. I etterkant av kampen eller før så misliker man laget. Ikke vits i og lese for bokstavlig
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Nokia wrote:
Tarin wrote:Synes det blir litt feil fokus med ordet 'hat' overalt. Det er jo faenmeg fotball, ikke ideologier.

Men jeg takler ikke RBK og TIL.
Hallo :!: :!: :!: du må¨se ordbruke i sammenheng med hvor den brukes. Når kampen er igang så hater man motstanden. I etterkant av kampen eller før så misliker man laget. Ikke vits i og lese for bokstavlig
Nå føler jeg vibbene Nokia! :rock
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

K1M wrote:
Nokia wrote: Hallo :!: :!: :!: du må¨se ordbruke i sammenheng med hvor den brukes. Når kampen er igang så hater man motstanden. I etterkant av kampen eller før så misliker man laget. Ikke vits i og lese for bokstavlig
Nå føler jeg vibbene Nokia! :rock
ikke sant min gode venn :rock
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Nordlendinger er jo mer lik østkantfolk enn vestkant-snobbene? (En teori)
Og ser i forumet at noen ikke vil være på plasser der det er mange av dem.... Men hvorfor er det så mange som stemmer på VIF og ikke Lyn da? Personlig gikk min stemme til Lyn fordi det er et lag som ikke er artig å ha med i Tippeligaen. Lite fart og spenning rundt klubben, lite tilskuere på kamp. Ergo burde man heller få Lyn bort fra jordens overflate.... :twisted: :twisted:
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Enig, slipp vestkanten ned i 1. divisjon! :twisted:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

lloydpat wrote:Nordlendinger er jo mer lik østkantfolk enn vestkant-snobbene? (En teori)
Og ser i forumet at noen ikke vil være på plasser der det er mange av dem.... Men hvorfor er det så mange som stemmer på VIF og ikke Lyn da? Personlig gikk min stemme til Lyn fordi det er et lag som ikke er artig å ha med i Tippeligaen. Lite fart og spenning rundt klubben, lite tilskuere på kamp. Ergo burde man heller få Lyn bort fra jordens overflate.... :twisted: :twisted:
Lyn suger....sosse gjeng
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

mens æ bodde i Oslo va TIL hatlag nummer en me RBK og VIF på gode andreplassa. Nu etter æ fløtta til Oslo har ting forandra sæ. VIF ruva ene og aleina på førsteplass på hatlista mi. Grunn?? Fordi æ syns en god del av klanen sine medlemma e non skikkelie klysa som står å bannes me ongan sine ved siden av sæ, og gjør tegn mot dommern som tilsi litt av hvert. Syns de virka umoden å rølpat å når de i tillegg har fått en sånn selvtillit som de har e d skikkeli ubehagelig til tider. RBK og TIL e nede på en delt 3. plass på mi hatliste nu, me VIF på både første og andreplass.

Va gla VIF ikke vant serien 2004. Hadde ikke takla å vært i Oslo da. Nu ska d åsså sies at d finnes okeie VIFsupportera, men de umodne og rølpate e for framtredanes til å bli veid opp for.
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
Post Reply