Får ikke forsvare tittelen

Moderators: Sulliken, Larsen

Joakim
Posts: 189
Joined: Fri Aug 27, 2004 3:09 pm
Location: Trondheim
Contact:

Post by Joakim »

Tili wrote:Jaha, så det blir Liverpool mot, la oss si, F91 Dudelange fra Luxembourg? Haha. :D
Lukter bombe lang vei det :lol:

Måtte Satan sjøl innta sin plass på Anfield. Og jeg drømmer fortsatt om at Souness skal bli Liverpool-manager igjen...

:guns Liverpool
Trofast i kvitt og svart
Guest

Post by Guest »

Joakim wrote:
Tili wrote:Jaha, så det blir Liverpool mot, la oss si, F91 Dudelange fra Luxembourg? Haha. :D
Lukter bombe lang vei det :lol:

Måtte Satan sjøl innta sin plass på Anfield. Og jeg drømmer fortsatt om at Souness skal bli Liverpool-manager igjen...

:guns Liverpool
:guns Joakim :glis

Selvsagt hadde UEFA nok vett i skallene sine til å sørge for at tittelforsvareren får sjansen til å delta i påfølgende sesong.
da blir det nok en sesong med CL-jubel for "The Reds".
Guest

Post by Guest »

Tili wrote:Jaha, så det blir Liverpool mot, la oss si, F91 Dudelange fra Luxembourg? Haha. :D
Ja, why not. Synd det for dudene fra Luxembourg i såfall :mrgreen:
Joakim
Posts: 189
Joined: Fri Aug 27, 2004 3:09 pm
Location: Trondheim
Contact:

Post by Joakim »

Greit nok at du er optimistisk, men jeg svømmer gjerne over dammen til de britiske øyer dersom Liverpool vinner en gang til. Det skjer bare ikke. Men det er alltids lov å håpe at Souness vender tilbake :twisted:
Trofast i kvitt og svart
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Joakim wrote:Greit nok at du er optimistisk, men jeg svømmer gjerne over dammen til de britiske øyer dersom Liverpool vinner en gang til. Det skjer bare ikke. Men det er alltids lov å håpe at Souness vender tilbake :twisted:
Tja vi har bare vunnet 5 ganger tidligere , så det burde ikke være umulig å gjøre det en gang til.
Post Reply