Lillebror Tromsø IL

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

yellow wrote:
Men hold dere for gode til å hovere her inne på forumet, TIL-supportere! Det er lavmål og dårlig sportsånd!
Jfr Van Nistelrooys scoringsfeiring mot Andorra...

Uten sammenlikning forøvrig! :lol:

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Guest

Post by Guest »

yellow wrote:
Men hold dere for gode til å hovere her inne på forumet, TIL-supportere! Det er lavmål og dårlig sportsånd!
At dere sier vi har dårlig sportsånd er jo ikke noe nytt, så det tar jeg med knusende ro. :glis

Uansett så er ennå ikke plassen berget for TIL, og ei heller er Glimt definitivt nede ennå. MEN, TIL havner foran Glimt på slutt-tabellen, det er definitivt. Så sånn er det.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Mr.North wrote:
yellow wrote:
Men hold dere for gode til å hovere her inne på forumet, TIL-supportere! Det er lavmål og dårlig sportsånd!
At dere sier vi har dårlig sportsånd er jo ikke noe nytt, så det tar jeg med knusende ro. :glis

Uansett så er ennå ikke plassen berget for TIL, og ei heller er Glimt definitivt nede ennå. MEN, TIL havner foran Glimt på slutt-tabellen, det er definitivt. Så sånn er det.
Jeg sier ikke at dere HAR dårlig sportsånd. Men at det vil være dårlig sportsånd å gjøre det!
Det gjelder uansett tilhørighet av klubb. Også om det skulle vært motsatt.
Når det gjelder TIL ser jeg 99 % sikker på at plassen er berget, så det er bare å gratulere! Skal utrolig mye til for at dere rykker ned. tror TIL tar minst 3 poeng til.
Nesten like sikkert er det at Glimt rykker ned. Selv om jeg tror de også tar minst 3 poeng til.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Superlaget Tromsø

Post by MhepA »

brutus wrote:Etter fadesen i Bodø har superlaget TIL reist seg igjen, 1-0 over Galatasaray, Tyrkias klart beste lag! Kampen var noe av det morsomste jeg har sett, helt ubetalelig å se sure tyrkere bli taklet ned i gjørma gang på gang. Rett foran meg ble høyrebacken sklitaklet så han seilte over 20 meter avgårde, utover sidelinja og nesten inn i reklameskiltene, sporene etter ham var tydelige ennå etter kampen! :mrgreen:

Årets mest sportslige kommentar fra motstandere på Alfheim fra Eric Gerets (Galatasarays trener): "Tromsø spilte under like vanskelige forhold som oss!"
Æ vil nu si at Besiktas fortsatt e det beste laget i Tyrkia...
En gang Glimt, alltid GLIMT!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Hvorfor i det huleste spiller TIL med bortedraktene sine på hjemmebane?! :?
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

K1M wrote:Hvorfor i det huleste spiller TIL med bortedraktene sine på hjemmebane?! :?




Bare se på Mr.North :lol: :lol:
Får du nå et svar
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Kan det være noen av de Italienske sponsorene som dekker hele stadion som har har tilbudt TIL penger for å spille i bortedrakter?! :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Glimt1916
Posts: 5638
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

under 6000 tilskuera hjemme mot Roma e ganske slappt må æ si
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

SKal ikke si mæ uenig...
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Glimt1916 wrote:under 6000 tilskuera hjemme mot Roma e ganske slappt må æ si
Tror ikke de har fått lov til å selge flere. Såvidt jeg vet var det utsolgt.

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Tili
Posts: 224
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:48 pm
Location: Oslo

Post by Tili »

Los-Loco wrote:
Glimt1916 wrote:under 6000 tilskuera hjemme mot Roma e ganske slappt må æ si
Tror ikke de har fått lov til å selge flere. Såvidt jeg vet var det utsolgt.

Los-Loco har talt!
Hver billett ble ikke telt tre ganger? En gang på Alfheim, en gang på Fokus kino, og en gang til inni datamaskina til Roma? :wink:
User avatar
Norlæningen
Posts: 279
Joined: Sun Aug 28, 2005 12:34 pm
Location: Østfold

Post by Norlæningen »

Da tapte TIL 2-1. Litt ufortjent må jeg si.
Stemninga på Alfheim virket god! I tillegg var det mange bannere bak målet som var gått synelig!
<-FFK->
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Norlæningen wrote:Da tapte TIL 2-1. Litt ufortjent må jeg si.
Stemninga på Alfheim virket god! I tillegg var det mange bannere bak målet som var gått synelig!
Haha.. stemningen, god.. Vel vel.

Et pikekor kunne laget mer stemning enn det som var tilfellet på Alfheim idag, i hvertfall før TIL fikk målet sitt. Etter det var det noen tilfeller med "Heia TIL, klapp, klapp, klapp"

Ble ikke imponert..
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Alfheim tar bare 6000 tilskuere på Europacupkamper, vi kunne solgt 15000 billetter til Romakampen, opplyser TIL-administrasjonen. Litt surt å tape, vi hadde definitivt fortjent poeng. Men nå gjelder det å slå Viking på søndag, og sikre tippeligaplassen definitivt! Jeg krysser fingrene for at også Glimt våkner til liv, og kaprer tre poeng mot Start. Start må slås med egne våpen, full agressivitet og mye løping!
DIXI
User avatar
gutanrule
Posts: 164
Joined: Fri Mar 26, 2004 9:52 pm
Location: Felt D - Alfheim

Post by gutanrule »

Hågen wrote:
Norlæningen wrote:Da tapte TIL 2-1. Litt ufortjent må jeg si.
Stemninga på Alfheim virket god! I tillegg var det mange bannere bak målet som var gått synelig!
Haha.. stemningen, god.. Vel vel.

Et pikekor kunne laget mer stemning enn det som var tilfellet på Alfheim idag, i hvertfall før TIL fikk målet sitt. Etter det var det noen tilfeller med "Heia TIL, klapp, klapp, klapp"

Ble ikke imponert..
Fatter ikke at noen av dere i DGH engang gidder å kritisere Isberget eller andre publikummere på Alfheim. Dere er jo ikke det spor bedre selv. I Bodø er jo kommentatorene overasket over at det er så stille på tribunene. Greit nok at vi i Tromsø ikke er bra, men her sitter du skikkelig i ett glasshus og kaster stein.

Forresten så sa Roma treneren at han var imponert over publikummet. Sikkert bare får å være grei, men han sa no det.
Som ei rosa i fra is - Nordens Paris
Guest

Post by Guest »

Glimt1916 wrote:under 6000 tilskuera hjemme mot Roma e ganske slappt må æ si
Du kan jo starte med å prøve å finne fakta før du bræker som en sau. TIL hadde lov til å selge 6000 billetter, og tilskuertallet var 5982.
Guest

Post by Guest »

Runar Berg!!! wrote:
K1M wrote:Hvorfor i det huleste spiller TIL med bortedraktene sine på hjemmebane?! :?




Bare se på Mr.North :lol: :lol:
Får du nå et svar

HÆ? Runar Berg!!! er like uforståelig som alltid :? Bare se på Mr.North???

Grunnen til at TIL måtte spille i blått, er at Roma drakter er alt for lik TIL sine, både når det gjelder Romas bortedrakter og hjemmedrakter. Det samme var tilfellet mot Galatasaray.

Egentlig burde det vært sånn at bortelaget var forpliktet til å skaffe seg noen andre drakter når slikt skjer.

Og til deg som flirer over "dårlig" stemning på kampen. Var du der? Så du den på tv? Hvordan er forresten stemninga nede i vindhullet? Var jaggu ikke mye stemning å skryte av der mot TIL før det ble 2-0.
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Norlæningen wrote:Da tapte TIL 2-1. Litt ufortjent må jeg si.
Stemninga på Alfheim virket god! I tillegg var det mange bannere bak målet som var gått synelig!







Æ kalle det fult fortjent :D
User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

Sku ha vært forbudt å spille på ett sånn gjørmehøll...få dokker kunstgress ASAP.
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Post by Sulliken »

Ganske utrolig at ikke TIL scora flere mål i første omgang. Men når Roma-spillerne blle vant til underlaget, temperatur, osv, så gikk det som det måtte gå. Roma er og blir et bedre lag enn noe som helst tippeligalag.

og ja kunstgress på alfheim.. dere trenger det.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Guest

Post by Guest »

:D Superlaget Tromsø, Nord-Norges eneste tippeligalag neste sesong, tok en velfortjent seier over Viking i går. Forøvrig kan det nevnes at det også var tilstede EN Glimt-supporter på Alfheim i går. Han hoppa og spratt ikledd gul drakt, tidvis i bar overkropp. Han roa seg visstnok litt mot slutten av kampen, uvist av hvilken grunn 8) Men bare litt ;)
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Mr.North wrote::D Superlaget Tromsø, Nord-Norges eneste tippeligalag neste sesong, tok en velfortjent seier over Viking i går. Forøvrig kan det nevnes at det også var tilstede EN Glimt-supporter på Alfheim i går. Han hoppa og spratt ikledd gul drakt, tidvis i bar overkropp. Han roa seg visstnok litt mot slutten av kampen, uvist av hvilken grunn 8) Men bare litt ;)






Fy F##N for en #### du er Mr.North :(
Kan du ikke bare gi F##N i oss litt. :(
Kunne værtfall spart dæ før det her innleget :(
Glimt1916
Posts: 5638
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

Mr.North wrote:
Glimt1916 wrote:under 6000 tilskuera hjemme mot Roma e ganske slappt må æ si
Du kan jo starte med å prøve å finne fakta før du bræker som en sau. TIL hadde lov til å selge 6000 billetter, og tilskuertallet var 5982.
Fakta om Tromsø interesser mæ midt i rævva
Guest

Post by Guest »

Runar Berg!!! wrote:
Mr.North wrote::D Superlaget Tromsø, Nord-Norges eneste tippeligalag neste sesong, tok en velfortjent seier over Viking i går. Forøvrig kan det nevnes at det også var tilstede EN Glimt-supporter på Alfheim i går. Han hoppa og spratt ikledd gul drakt, tidvis i bar overkropp. Han roa seg visstnok litt mot slutten av kampen, uvist av hvilken grunn 8) Men bare litt ;)






Fy F##N for en #### du er Mr.North :(
Kan du ikke bare gi F##N i oss litt. :(
Kunne værtfall spart dæ før det her innleget :(
Fy faen for en ? jeg er? Tør du ikke å si det? Tåler det meste i dag.


Poenget var jo at han bare roa seg litt like etter at meldinga om 1-1 i Bodø kom! Så var han i full vigør igjen ;) Trodde det kunne virke litt morsomt å lese at en glimt-supporter faktisk troppa opp på alfheim på en dag da det var reell fare for glimt-nedrykk, og at han ikke syntes å grave seg ned heller når det gikk mot nedrykk for glimt.
Guest

Post by Guest »

Glimt1916 wrote:
Mr.North wrote: Du kan jo starte med å prøve å finne fakta før du bræker som en sau. TIL hadde lov til å selge 6000 billetter, og tilskuertallet var 5982.
Fakta om Tromsø interesser mæ midt i rævva
tydeligvis interessere det deg jo at det var under 6000 tilskuera der.
Post Reply