Lillebror Tromsø IL

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Mr.North wrote:damefotball? :lol: Jaja,4 poeng foran Glimt. Så hvis TIL spiller damefotball med kjerringspillere, ja da lurer jeg voldsomt på hva Glimt-spillerne er, og hva den fotballen de spiller er :glis
Vil bare hjelpe dæ å huske kor mange poeng TIL har tadd mot Glimt den her sesongen... ETT!
Guest

Post by Guest »

DonCato wrote:
Mr.North wrote:damefotball? :lol: Jaja,4 poeng foran Glimt. Så hvis TIL spiller damefotball med kjerringspillere, ja da lurer jeg voldsomt på hva Glimt-spillerne er, og hva den fotballen de spiller er :glis
Vil bare hjelpe dæ å huske kor mange poeng TIL har tadd mot Glimt den her sesongen... ETT!
Vil bare hjelpe deg å forstå at det hjelper ikke stort dersom dere rykker ned, og TIL berger seg. Det er vel fortsatt sånn at det er poengfangsten etter 26 runder som avgjør hvem som er best og dårligst. Men hvis det er sånn å forstå at det kun er antall poeng mot TIL som betyr noe for dere da er det ikke særlig overraskende at dere ligger der dere ligger etter kampen mot FFK.
ellers så har jeg sett begge kampene mellom TIL og B/G i år, og husker utmerket det meste fra de to kampene.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Mr.North wrote:kjerringspillere sier du? Syns nå dere har en keeper nede i Bodø som minner nok så mye om det som ei gammal kjerring kan prestere i mål.

damefotball? :lol: Jaja,4 poeng foran Glimt. Så hvis TIL spiller damefotball med kjerringspillere, ja da lurer jeg voldsomt på hva Glimt-spillerne er, og hva den fotballen de spiller er :glis
Jeg tenkte nå mest på det fine bildet til Brutus jeg da, men som sagt, siden han plutselig er blitt så hyggelig skal jeg la den ligge!

Du derimot, Mr. North, kan godt få høre for et søppellag du heier på! :glis

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Guest

Post by Guest »

Los-Loco wrote:
Du derimot, Mr. North, kan godt få høre for et søppellag du heier på! :glis

Los-Loco har talt!
Og 23.Oktober skal DU få se hvilket søppellag du heier på. For da kommer dagen jeg har ventet på (eventuellt 29.oktober). :mrgreen:

Jojo, det er jo svakt gjort å slå ut giganten Galatasaray. Skikkelig dårlig prestasjon.

Men men. Jeg lar det ligge 8)
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Giganten Galatasaray....*f9z*

Et bra fotball-lag..et "storlag" fra tyrkisk fotball..men også et lag som er betydelig svakere enn tidligere årganger...vil minne om at Glimt rundspillte Besiktas i Bodø ifjor, og de er også et "storlag" ....er ikke SÅ stor nivåforskjell mellom de tyrkiske og norske lagene lengre. Bra å slå ut Galatasaray og andre kjente fotball-lag uten at det er grunn å ta av....
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Guest

Post by Guest »

Galatasaray, UEFA-cupvinner for 5 år siden, og med en drøss av stjernespillere.
Og sammenlignet med de fleste norske lag (untatt RBK) er Gala en gigant.
Forøvrig har de åpnet suverent i den tyrkiske ligaen denne sesongen.

Glimt rundspilte Besiktas sier du.jaja, men VINNE gjorde de ikke.


Neida, ingen grunn til å ta av nei. For det er jo ikke enormt artig for klubben og for fansen å slå ut ett meget kjent lag fra e-cupen, og dermed komme til ett gruppespill som vil medføre millioninntekt. Tipper Glimt-fansen hadde gledet seg like mye over en slik seier dersom det var Glimt som hadde klart noe lignende. Men hei, Glimt i europa? Næ, det blir ikke suksess det :glis
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Du sier det selv...for 5 år siden. En gammel "storhet..." ...det blir med historien. Blir som å knuse Mo IL i cupen..."ja de var i cupsemi for 19 år siden", sterkt av oss. Å kalle Hakan Sükur og gjengen for stjernespillere er å ta i...definisjonen av en stjernespiller kan være så mangt, men vi kan alle være enige om at de ikke er tilgjenglige i tyrkisk fotball, bra ballspillere javisst..men stjerner...naaaaaah.

Nei vi slo ikke Besiktas, kall det udyktighet, men selv en mann som hater Glimt som NJ Semb var imponert over Glimt denne kvelden på Aspmyra da Besiktas sleit voldsomt.

Selvfølgelig artig for klubben og Tromsøfolkene, og Galatasaray er et kjent lag...men så store er de ikke lengre.

Jeg hadde gledet meg over UEFA-cup under forutsettning at klubben hadde sikra tippeligakontrakten, før det hadde fokus vært på akkurat det, UEFA-cup betyr NULL om du spiller i 1.divisjon.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Guest

Post by Guest »

Altså, man skal da jaggu meg glede seg over resultateme selv om tippeligaplassen ennå ikke er i boks 8)

Dessuten har kampene mot Galatasaray gitt TIL en mye større selvtillit, og vært med på å bidra til den flotte flyten TIL har hatt etter tapet i Bodø.

Så hvis det hadde vært Glimt som hadde slått ut Gala, og vært klar for gruppespillet mot bla Roma, så hadde altså du vært sur og likeglad?

Å sammenligne Gala med MO er vel noe av det latterligste jeg har sett på lenge...

Hakan Sukur er tyrkias store stjerne, og en målmaskin både for klubb- og landslag. Hasan Sas er også en stor profil, bla i forrige VM.
Ellers så er det artig å slå ut spillere som spyttklysa Umit Karan (målmaskin i tyrkia), Rigobert Song (kamerunsk landslagsspiller, ex Lpool-spiller), keeper Mondragon (Colombia) og Marek Heinz (tjekkisk).

Galatasaray så ihvertfall på segt selv som en av kandidatene til å gå hele veien i UEFA-cupen, og har vel også noen seriemesterskap å vise til. Men nei, de er ikke like gode nå som for 5 år siden.
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Mr.North wrote:Altså, man skal da jaggu meg glede seg over resultateme selv om tippeligaplassen ennå ikke er i boks 8)

Dessuten har kampene mot Galatasaray gitt TIL en mye større selvtillit, og vært med på å bidra til den flotte flyten TIL har hatt etter tapet i Bodø.

Så hvis det hadde vært Glimt som hadde slått ut Gala, og vært klar for gruppespillet mot bla Roma, så hadde altså du vært sur og likeglad?

Å sammenligne Gala med MO er vel noe av det latterligste jeg har sett på lenge...

Hakan Sukur er tyrkias store stjerne, og en målmaskin både for klubb- og landslag. Hasan Sas er også en stor profil, bla i forrige VM.
Ellers så er det artig å slå ut spillere som spyttklysa Umit Karan (målmaskin i tyrkia), Rigobert Song (kamerunsk landslagsspiller, ex Lpool-spiller), keeper Mondragon (Colombia) og Marek Heinz (tjekkisk).

Galatasaray så ihvertfall på segt selv som en av kandidatene til å gå hele veien i UEFA-cupen, og har vel også noen seriemesterskap å vise til. Men nei, de er ikke like gode nå som for 5 år siden.
Jeg ville vært glad i noen timer og så fokusert på det som komme skal..ikke sur.

Sukur VAR tyrkias store stjerne, VM var for over 3 år siden og Hakan begynner å bli vel så til åren...som alle andre lag i regionen så samler tyrkerene på spillere som er middelhavsfarere eks-stjerner etc...at man har VÆRT stjerne betyr ikke alltid at man ER stjerne.....selv om man fortsatt kan være god.

At noen uttaler seg at de tror de kan gå hele veien er jo bare selvfølgelig...den troa må man ha..men jeg synes å hovere på feks dette forumet som den argeste konkurrenten blir for dumt. Er greit nok at dere hatt en slitsom sesong, men jeg feks har ikke vært å hovert rundt på forum til andre tippeligalag bare fordi vi har vunnet den og den kampen...selv ikke etter vi slo dere tidligere i høst. Men dere tromsøværinger har tydligvis et behov for det..noe jeg synes er synd, for jeg har gledet meg med Tromsø i alle år, har jublet når dere har scora mål, ja selv på Aspmyra..men i år har alle usympatiske trekk kommet frem, ting dere/tromsøfolk gjor mot DGH i Tromsø, forkastlig og usportslig opptreden når Runar Berg ble skadet, og mengder med piss-poster på forumet her..selv om DENNE debatten og keeperdebatten går med en NORMAL tone.

Oppsummering, ja, helt klart bra for TIL å gå videre i UEFA, klapp på skulderen for det, men SE PÅ OSS VI ER BEST HAHAHA FAEN SÅ BEST VI ER HAHA DERE RYKKER NED HAHAHAHAHA VI ER NORD-NORGES VIKTIGSTE KLUBB ....det kunne dere spart oss før...
Har alltid ment at 2 nord-norske klubber er bra for fotballen, men ærlig talt så bryr jeg meg mindre og mindre om TIL, er grenser for hvor dumsnill man gidder å være.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

mester wrote:At noen uttaler seg at de tror de kan gå hele veien er jo bare selvfølgelig...den troa må man ha..men jeg synes å hovere på feks dette forumet som den argeste konkurrenten blir for dumt. Er greit nok at dere hatt en slitsom sesong, men jeg feks har ikke vært å hovert rundt på forum til andre tippeligalag bare fordi vi har vunnet den og den kampen...selv ikke etter vi slo dere tidligere i høst.
God oppsummering Mester! All ære til TIL for prestasjonene, men når dere kommer trekkende hit med oppblåste bryst kan dere ikke regne med at alle skal bøye seg i støvet. Selvforherligende kan dere være på deres eget forum!

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Image

"Etter kampen mot Roma måtte TIL-spillerne hjelpes av banen på Alfheim"
NTB


:lol: :lol: :lol:
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Ha ha ha ha ha ha ha :lol: :lol:
Noe så bra
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Synes jeg ser noe gult i haugen der, er du sikker på at det ikke var en Glimt-supporter som forvillet seg inn på banen, og kom i veien for Ole Martin Årst? :mrgreen:
Last edited by brutus on Thu Oct 06, 2005 12:58 pm, edited 3 times in total.
DIXI
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Damn..der ble plutslig Årst sendt hjem til Tromsø, skadd, kan miste mange viktige TIL-kamper...oi oi oi
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

:glis :glis
Mr.North :mrgreen:
User avatar
gutanrule
Posts: 164
Joined: Fri Mar 26, 2004 9:52 pm
Location: Felt D - Alfheim

Post by gutanrule »

Årst er sikkert klar igjen mot Viking hjemme og det er den kampen vi har størst sjanse for 3 poeng likevel så dette skal nok gå bra.
Som ei rosa i fra is - Nordens Paris
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Årst meldes å være ute i to uker. Han skal innom Universitetssykehuset når han er tilbake i Tromsø, etter dette vet vi sikrere hvor lenge skaden holder ham ute. Årst er en tøffing, kanskje han allerede er tilbake neste helg?
DIXI
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

brutus wrote:Synes jeg ser noe gult i haugen der, er du sikker på at det ikke var en Glimt-supporter som forvillet seg inn på banen, og kom i veien for Ole Martin Årst? :mrgreen:
He he... Jeg bare "siterer" pressemeldingen fra NTB! :lol:
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

mester wrote:Damn..der ble plutslig Årst sendt hjem til Tromsø, skadd, kan miste mange viktige TIL-kamper...oi oi oi
Gled deg ikke for tidlig: :wink:

"- Vi får nå se. Jeg har oppfattet dette som en lett strekk, og i så fall ser jeg ikke bort fra at han kan bli klar mot Lyn. Men det er litt tidlig å si, sier TIL-fysioterapeut Truls Hallen til Bladet Tromsø."
DIXI
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

yellow wrote:
brutus wrote:Synes jeg ser noe gult i haugen der, er du sikker på at det ikke var en Glimt-supporter som forvillet seg inn på banen, og kom i veien for Ole Martin Årst? :mrgreen:
He he... Jeg bare "siterer" pressemeldingen fra NTB! :lol:
Eller kanskje det er en Glimt-spiller som ble trøkt ned i gjørma sist dere var her oppe? Jfr min eminente signatur!! Kanskje det er Ludde???
DIXI
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

brutus wrote:
yellow wrote: He he... Jeg bare "siterer" pressemeldingen fra NTB! :lol:
Eller kanskje det er en Glimt-spiller som ble trøkt ned i gjørma sist dere var her oppe? Jfr min eminente signatur!! Kanskje det er Ludde???
Her er det ikke rom for antakelser, brutus! :fy

Du vet, NTB er et svært pålitelig pressebyrå... :blå
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Guest

Post by Guest »

Men det ligger jo noe GULT i den haugen :glis Da er det nok som brutus sier en Glimt-supporter som vi fant i gjørma :lol:

Har NTB trykt det bildet med den teksten? :twisted: Merkelig, ettersom det var Galatasaray-spillerne som for det meste lå og svømte i gjørma.

Kanskje det bildet viser Galatasarays Umit Karan som jeg hører plutselig forsvant på mystisk vis under kampen mot TIL, men som nå er blitt skrapt frem :lol:
Guest

Post by Guest »

Lyn-TIL 0-1. Nok ett supert resultat av TIL, og nok en super kamp av vår glimrende keeper. Med seier over Viking på søndag er TIL i Tippeligaen også i 2006, mens Glimt sannsynligvis må ta turen til Tromsdalen :mrgreen:
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Larsen uttesteng alle Til suportere er så lei av de nå.
Nå må vi ha posetive tanka :!:






Det vill si ikke Til :!:
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

For all del. Nå må vi være såpass at vi gratulerer TIL med fornyet TL-kontrakt.
TIL tok seg misunnelesverdig sammen på slutten, og kan ta juleferie som et middels Tippeligalag -i motsetting til Glimt -som etter all sannsynlighet er et forhenværende (eller skal vi si framtidig? :) .
All ære og jeg er faktisk imponert!
Dere får ta mine gratulasjoner med dere hjem til Tromsø og Isberget.

Men hold dere for gode til å hovere her inne på forumet, TIL-supportere! Det er lavmål og dårlig sportsånd!
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Post Reply