LIVERPOOL 2019/20

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Slått av Bolton ?
Vi ble da vitterlig slått av Charlton som er årets STORE overraskelse. Vi røyk ut på straffekonk som er BINGO hvem som vinner og har ingenting om hvem som er det beste fotballaget å gjøre. Charlton ligger forøvrig på 2. plass i serien og har meget gode fotballspillere. Det er litt "bedre" å tape mot Charlton enn mot Palace.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Ojojoj, her var det rett i forsvarsposisjon! :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

:guns
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

:mrgreen:
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Glimt1916
Posts: 5630
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 431 times
Been thanked: 437 times

Post by Glimt1916 »

.
Last edited by Glimt1916 on Wed May 11, 2022 11:58 am, edited 1 time in total.
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

ååååååhhhh kor deilig med litt gode nyheter :twisted:
I medgang og motgang
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Can't win'em all ! :)
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

SH wrote:Can't win'em all ! :)
No, but you can obviously buy'em! ;)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Hvertfall gledelig å notere at unggutta til United kruser videre i Mikke Mus cupen uten særlig problemer. Framtiden er lys med Rossi, Jones, Ebanks-Blake, Pique, Richardson, Bardsley etc!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Sier det samme når det gjelder Arsenal! 8)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Skal ikke legge meg helt Rekdal, men det er STOR forskjell på Crystal Palace og Charlton, og Chelsea hadde ikke tallene på sin side i bingoen. Charlton ligger på andreplass i serien, og har fem strake borteseire i serien. Crystal Palace, hvor ligger de, skal vi se... hmm, det virker som om at de ikke er i Premier League, de er i Championship! Der de ligger på en "hederlig" 5.plass i skrivende stund.

Å tape hjemme for Charlton... Glad det "bare" var brus-cupen! Slike barnesykdommer må vi kvitte oss med i serien!
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

K1M wrote:
SH wrote:Can't win'em all ! :)
No, but you can obviously buy'em! ;)
Hohoho, morsom idag K1M ? :D
Glimt1916
Posts: 5630
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 431 times
Been thanked: 437 times

Post by Glimt1916 »

.
Last edited by Glimt1916 on Mon May 02, 2022 8:34 am, edited 1 time in total.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Robert Huth klarte ene og alene å få Chelsea ut av Ligacupen. Det er å ta kraftig i, men hadde vi holdt 1-0 ut til pause hadde vi klart det. Istedet velger "stortalentet Huth" å prøve å heade ballen tilbake til Cuddicini som er ei altfor svak heading som blir snappet opp av en god Bent.
Ikke nok med det, men huth spiller ELENDIG hele kampen. Er utrygg og sprer uro i rekkene. Han hadde enda et svakt tilbakespill senere i kampen og det var såvidt Cuddicini klarte å få den til corner. Ikke nok med dette, så går han bort til Mourinho etter 2. ekstraomgang og ber om å få ta straffe. Hva gjør han? Han skyter SUPERHARDT midt i mål og der står dansken. Forferdelig urutinert av tyskeren.

Robert Huth var en gang i mine øyne et sykt stort talent som hadde kjempemye potensiale og jeg har bare ventet på anledningen til at han skal få spille fast sammen med Terry. Etter gårdagens kamp tror (og håper) jeg at det ALDRI kommer til å skje. Han har alltid vært et talent mye pga. sin enorme fysikk og størrelse. Vel, han har knotet bort det talentet. Om to år er "talentstatusen" hans borte og han er bare en averge spiller. Lån han ut til en PL-klubb han får spille i på vårsesongen også får vi se hva det blir til. Hadde jeg vært Jose ville jeg solgt Huth og kjøpt Alex (PSV) som forøvrig Chelsea har rettigheter på. Både Alex og Farfan.

Skal forøvrig bli spennende å se hvordan Chelsea takler motgang. De har to 1-1 kamper på rad og ett tap på straffekonk. De sliter med å score mål og slipper mye mål inn. Blackburn til helga. Det blir krig.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

SH wrote: Skal forøvrig bli spennende å se hvordan Chelsea takler motgang. De har to 1-1 kamper på rad og ett tap på straffekonk. De sliter med å score mål og slipper mye mål inn. Blackburn til helga. Det blir krig.
Slipper mye mål inn? Chelsea har sluppet inn 4 mål på 10 seriekamper...Men du har rett i at det blir krig mot Blackburn. Våre fintspillende Rovers-gutter er forberedt på å møte bøllene fra London, og kommer ikke til å gi ved dørene. Jeg tipper 2-1 til Blackburn, scoringer ved MGP og Bellamy.
DIXI
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

4 mål på 10 seriekamper er mye til Chelsea å være. Når man også tenker på at disse 4 målene kom på rad og rekke er det enda ekklere. Får håpe rekka stopper på Ewood Park.
Forhåpentligvis er det Gallas og Terry (har ikke sluppet inn mål i serien med Mourinho (!!!!)) som utgjør stoppeparet istedenfor både klovnen fra Portugal eller knøvvelen fra Tyskland.

Morsom kamp blir det iallefall, selv om det ser ut til at Chelsea ER langt unna toppformen.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

SH wrote: Får håpe rekka stopper på Ewood Park.
Eller kanskje vi skal si i London, ettersom kampen faktisk spilles der? :mrgreen:
DIXI
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Ja, det kan vi godt si ! :)
Stusset litt på hvor det var henne, og jeg gadd rett og slett ikke finne fram til det heller. Så jeg tok en sjanse, men bommet ! :wink:

Hvis det er på Brua, så blir det vel akkurat samme type kamp som mot Charlton. Legger seg bakpå med 10 mann og Chelsea-spillerene prøver å gå ene og alene igjennom motspillerne. Ingen gidder å ta noen løp og Blackburn scorer på dødball. Men, Mourinho er en lur mann så dette ser han sikkert! Lykke til iallefall til alle dere Blackburn'ere. Dere veldig heldig som møter Chelsea i den dårligste formen JEG kan huske. Denne gangen :wink:
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Fornøyd med at newcastle gikk videre, jeg..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

ja då blei dæ 2-0 te liverpool over west ham... faktisk masse bra spell av liverpool... nøtta vest å bruk offensive spellera :glis
You'll Never Walk Alone
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Deilig med en seier igjen, men ingen scoring av spissene denne gangen heller, foruroligene. Fikk bare sett 1.omg før vi dro til Ullevåll.
I medgang og motgang
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

va faktisk en god kamp! men dæ e betrygganes at vi scora!! Målan vil kom, va vell første kampen med cisse å morientes på topp i år... la de få nån kampa ilag så kjem målan
You'll Never Walk Alone
Glimt1916
Posts: 5630
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 431 times
Been thanked: 437 times

Post by Glimt1916 »

.
Last edited by Glimt1916 on Tue May 10, 2022 2:18 pm, edited 1 time in total.
Post Reply