Makan til dårlig sportsånd! -For ei KLYSE!!!!

Moderators: Sulliken, Larsen

KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

Er så evig bra feiring, så jeg skjønner ikke hvorfor folk har noe imot det!
Fotball handler om følelser og om å være i "nuet" som Nordmark sier.
Hvorfor ikke få drive gjøn med spillerne på motstanderlaget når man scorer? Synes det er greit å vise hva man mener om folk så lenge man ikke gjør noe rasistisk(legning) osv !
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

KristofferElvevoll wrote:Hvorfor ikke få drive gjøn med spillerne på motstanderlaget når man scorer?

Fordi det er usportslig. ALLE vet at Andorra er slakt for Nederland. I tillegg er det 4-0 scoringen. Helt latterlig barnslig at RvN!
KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

hvis man ikke tåler å bli hetset litt med, kan man likså godt isolere seg fra omverden!
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

KristofferElvevoll wrote:Er så evig bra feiring, så jeg skjønner ikke hvorfor folk har noe imot det!
Fotball handler om følelser og om å være i "nuet" som Nordmark sier.
Hvorfor ikke få drive gjøn med spillerne på motstanderlaget når man scorer? Synes det er greit å vise hva man mener om folk så lenge man ikke gjør noe rasistisk(legning) osv !
Hadde det vært en PL kamp mot Chealsea, så haddde hadde det vært ok, men ikke mot en miniputt stat som spiller med amatører.
I medgang og motgang
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

KristofferElvevoll wrote:hvis man ikke tåler å bli hetset litt med, kan man likså godt isolere seg fra omverden!

Hallo!?!? Det er snakk om ANDORRA! De er ikke akkurat stjernespillere der. Og, hadde det vært mot Chelsea eller Arsenal kunne man KANSKJE "forsvare" noe slikt, men ikke mot Andorra.

Det RvN gjorde er like ille som det Totti og Frei gjorde i EM.
KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

Hei hei. Skjønner uansett ikke hvorfor folk tar så på vei for en slik feiring.
Å kort burde det hvert fall ikke være!!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Det er nok et av de klareste kortene han har fått i den oransje trøya. Usportslig oppførsel blir belønnet med gult kort, og det RvN gjorde var usportslig. Enkelt og greit. At du mener man kan gjøre slikt, får stå for din regning, men slikt går ikke ann å godta på en fotballbane, spesielt ikke når det er snakk om en internasjonal kamp, mellom Nederland og Andorra. Godtas ikke i utgangspunktet engang.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

KristofferElvevoll wrote:Hei hei. Skjønner uansett ikke hvorfor folk tar så på vei for en slik feiring.
Å kort burde det hvert fall ikke være!!
Vel, sier det ikke det meste om deg Kristoffer?
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

gjør vel egentlig det, men i ytringsfrihetens land nr 1, så velger jeg likevel å stå for at jeg synes det er en konge feiring!
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Ingen har nektet deg å komme med ytringer heller!
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

KristofferElvevoll wrote:gjør vel egentlig det, men i ytringsfrihetens land nr 1, så velger jeg likevel å stå for at jeg synes det er en konge feiring!
Selvfølgelig skal du få mene hva du vil! Ingen har tatt fra deg det, ihvertfall.
Puggsy
Posts: 157
Joined: Mon Apr 11, 2005 3:51 pm

Post by Puggsy »

selv om andora kanskje er verdens dårligste fotball lag skal de jo ikke ha noen fordeler med at dommeren gir rødt istedet for gult.
men det betyr ikke at jeg forsvarer van nistelroy. han skal være et forbilde for alle 10åringene som holder med manU å når han gjør no slikt sender han litt feile beskjeder til ungene som gjør nesten alt han gjør.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Puggsy wrote:selv om andora kanskje er verdens dårligste fotball lag skal de jo ikke ha noen fordeler med at dommeren gir rødt istedet for gult.
men det betyr ikke at jeg forsvarer van nistelroy. han skal være et forbilde for alle 10åringene som holder med manU å når han gjør no slikt sender han litt feile beskjeder til ungene som gjør nesten alt han gjør.

Klart at de ikke skal ha noen fordeler. Så ikke kampen, så jeg vet ikke om dommeren ga noen andre kort, men kortet til RvN var soleklart. Mannen skal ikke bare være et forbilde for Man Utd-fansen, men for alle. Det skal alle fotballspillere.
Puggsy
Posts: 157
Joined: Mon Apr 11, 2005 3:51 pm

Post by Puggsy »

enigenig
Post Reply