Makan til dårlig sportsånd! -For ei KLYSE!!!!

Moderators: Sulliken, Larsen

yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Makan til dårlig sportsånd! -For ei KLYSE!!!!

Post by yellow »

Dette viser hvilken fantastisk stor sportsånd Ruud Van Nistelroy har, etter den særdeles viktige 4-0 scoringen over fotballstormakten Andorra...
Ett ord er nok. KLYSE!!

http://latestgoals.net/upload/06409cmp2j58.zip
Last edited by yellow on Fri Oct 14, 2005 10:37 pm, edited 2 times in total.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Noen som vet hvorfor han gjorde det?
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

brawno wrote:Noen som vet hvorfor han gjorde det?
Aner ikke, men det er vel ikke utenkelig at han og kapteinen på Andorra hadde vært litt i klinsj tidligere i kampen. Uansett utrolig unødvendig av en slik spiller. Snakk om å gjøre seg selv liten.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

brawno wrote:Noen som vet hvorfor han gjorde det?
Kan jo ikke akkurat si det var glitrende forsvarsspill av Fernandez på Andorra.. :lol:
Trolig en "takk for hjelpen" fra Nistelroy.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Hadde det ikke vært fo at Nistelrooy scoret mål for ManU, skulle de bare selgt han for min del.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Jørgen A.J. wrote:Hadde det ikke vært fo at Nistelrooy scoret mål for ManU, skulle de bare selgt han for min del.
Jepp, en spiss som ikke scorer er rimelig unyttig å ha i et lag, såklart skulle vi solgt han da.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Og jeg takker gud for at Ruud van Nistelrooy ikke kler blått og han tar på seg rød drakt i helgen. Da er det bedre å rykke ned enn å RvN som spiss...
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

vist en motspiller hadde sagt en del dritt og/eller hadd flere ufine taklinger/holdinger så hadde jeg gjort akurat det samme.. synes det var skikkelig sjefsbra.. usporslig javel men tror ikke ha gjorde det ufortjent for og si det sånn
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

SH wrote:Og jeg takker gud for at Ruud van Nistelrooy ikke kler blått og han tar på seg rød drakt i helgen. Da er det bedre å rykke ned enn å RvN som spiss...
...og du jubler sikkert for at svinet Makelele spiller for "din" klubb? Makelele har vist oppførsel som er langt verre enn det RvN viste her.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Tja... særlig sportslig var det jo ikke. Men jeg har sett verre. Har sett van Nistelrooy bli utsatt for langt verre hets, f.eks. da han bomma på straffe for United mot Arsenal. Man ser jo at det er tydelig at det er denne ene spilleren han har noe mot, for han ser jo ut til å ha et godt forhold til Andrras nummer 12, f.eks.

Dommeren griper helt riktig inn, men det spørs vel om det skulle vært rødt i stedet for gult. Og angående United vs. Chelsea på alle mulige måter; skadefryd er mange supporteres fremste kjennemerke. Man glemmer at det er de aller aller færreste lag som er helt fri for spillere som kan tenkes å gjøre usportslige ting, eller som har gjort det.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Post by Frodo Baggins »

Trapattoni wrote:
SH wrote:Og jeg takker gud for at Ruud van Nistelrooy ikke kler blått og han tar på seg rød drakt i helgen. Da er det bedre å rykke ned enn å RvN som spiss...
...og du jubler sikkert for at svinet Makelele spiller for "din" klubb? Makelele har vist oppførsel som er langt verre enn det RvN viste her.
Synes faktisk at det RvN gjør her er verre enn det som eventuellt måtte skje når United og Arsenal eller Chelsea spiller.

Her spiller Nederland mot Andorra som er et av verdens dårligste landslag, og som vel stort sett består av "hobby" spillere. Nå har ikke jeg sett kampen men jeg regner med at Nederland var rimelig overlegne, og da skal man rett og slett holde seg for god for slike demonstrasjoner.

Nå mener jeg også at dommerene skulle vært konsekvente med å gi direkte rødt kort på slike ting, da hedde det ikke gått så lang tid før spillerene hadde sluttet med dette. Det er så langt unna fair play som det går ann å komme.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 476 times
Been thanked: 912 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Hva er det egentlig som er så grusomt med dette da? Tror Bateman har rett i at det sikkert var en liten "payback" fra ting som har skjedd tidligere i kampen.

Synes virkelig ikke at slikt kvalifiserer til rødt kort!!!

Spillere får jo gult kort også når de "hilser" til motstandernes fans etter en scoring. Synes virkelig ikke det er så ille! En spiller som har fått pes hos hjemmefansen hele kampen, piping og buing f.eks., og så putter han et mål. At han tar seg en runde bort og bukker for hjemmelagets supportere synes jeg nesten bare er litt morsomt. Ingenting å gio kort for iallfall!

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Los-Loco wrote:Hva er det egentlig som er så grusomt med dette da?
Ikke grusomt, men en oppførsel de aller fleste klarer å legge av seg i løpet av barneskoletrinnet.
User avatar
ripperem
Posts: 138
Joined: Mon Jun 13, 2005 8:03 pm
Location: Bodø

Post by ripperem »

Hmm, ka trur dåkker hadde skjedd hvis d hær ble gjort i Norge da?
Bodø Glimt, Superlag!
COYS!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Alle i fotball spillere er litt klysette .
Mye på grunn av prest :!:
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Runar Berg!!! wrote:Alle i fotball spillere er litt klysette .
Mye på grunn av prest :!:
Mye på grunn av prest?????
Ækte nordnorsk stolthet!
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Skriket wrote: Mye på grunn av prest?????
Er ikke det ganske innlysende da? :lol:
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Skriket wrote:
Runar Berg!!! wrote:Alle i fotball spillere er litt klysette .
Mye på grunn av prest :!:
Mye på grunn av prest?????



Beklager mener preset :lol: :lol: :lol:


Kasje jeg passer spammer merket allikevel :lol:
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Hågen wrote:
Skriket wrote: Mye på grunn av prest?????
Er ikke det ganske innlysende da? :lol:
Joo..Når du sei d så :D
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 476 times
Been thanked: 912 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Runar Berg!!! wrote: Kasje jeg passer spammer merket allikevel :lol:
Nå ja, du har ikke spammer-stempel på grunn av feilstavinger, hvis det er det du tror!

Men uanz så kunne det sikkert ikke skadet å bruke stavekontroll litt mer.


Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Oh my god, som Janice sier..

At en slik spiller av RvN kaliber (han ER tross alt verdens beste avslutter innenfor 5-meter'n) gjør noe slikt, er rett og slett latterlig! Spesielt siden det var mot Andorra. Har ikke noe å si hva som har skjedd tidligere i kampen (som jeg forøvrig ikke så), man gjør rett og slett ikke sånt! Ikke at jeg hadde så mye "respekt" for han i utgangspunktet, men dette gjorde ingenting for å forbedre inntrykket jeg har av han.
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

jepp å sparke de som ligger nede er han god til, klysa.
I medgang og motgang
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Hågen wrote:
Jørgen A.J. wrote:Hadde det ikke vært fo at Nistelrooy scoret mål for ManU, skulle de bare selgt han for min del.
Jepp, en spiss som ikke scorer er rimelig unyttig å ha i et lag, såklart skulle vi solgt han da.
hehe, det jeg mener med Ruud Van Nistelrooy er at hans holdning ødelegger for han..Og at han kunne vært en mye bedre spiller hvis han kunne konsentrere seg 100 % om fotball..
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Los-Loco wrote:
Runar Berg!!! wrote: Kasje jeg passer spammer merket allikevel :lol:
Nå ja, du har ikke spammer-stempel på grunn av feilstavinger, hvis det er det du tror!

Men uanz så kunne det sikkert ikke skadet å bruke stavekontroll litt mer.


Los-Loco har talt!



Oppfattet SIR LOCO
Post Reply