Chelsea FC

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Chelsea FC

Post by SH »

Siden det er blitt så vanlig å lage en post om sitt eget lag gjør jeg også det. Jeg holder selvfølgelig med den beste klubben i London, og holder til i sørvest. Fantastisk fotballklubb som virkelig har fått fart på svingene de siste årene. Dette er selvfølgelig pga. en pengebinge + en rekke lure ting som å få Kenyon, Mourinho osv.

Hvis dere skal slenge ut noen 'mafiapåstander' som blodpenger og alt det der styret får dere være så snille og legge ut beviser samtidig og begrunne hvorfor dere tror det. En påstand holder ikke, du må begrunne den. Mektig lei av folk som prater om ting de overhodet ikke har peiling på.

Idag slo vi Middlesbrough hjemme 1-0. Vi spilte rundt dem og de hadde en rekke redninger på streken. Kong Terry gjør målet på en godt slått dødball og selv om det kunne blitt mere holder det som kjent med 1 mål når du ikke slipper inn noen. God kamp, godt å se Robben tilbake i slag igjen! Virkelig vært en skygge av seg selv ifra fjoråret sålangt, men idag ga han svar på tiltale og viste stigende formkurve. Top of the league, we're having a laugh! 40 poeng på 15 kamper.
Nå venter Liverpool på tirsdagen på brua. Og jeg gleder meg !
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

det var bra det. de har blitt en topp klubb de siste årene de ja. :) men ikke i cl :)
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Ikke en toppklubb i CL? Neivell Karls1, det var dine ord. Tror du bør tenke deg litt om og sjekke fakta før du kommer med slike påstander. Hvordan kan du se en flis i din bror øye, når du har en bjelke i ditt eget?

Chelsea har vært i Champions League-semifinale to år på rad. For to år siden røyk de ut mot Monaco med en Morientes i STORSLAG. Han var helt enorm denne våren og det var ikke langt unna at Chelsea kunne tatt dem. Ganske bittert at de "dreit" seg i Monaco, men de hadde allikavel en god sjangs mot dem på Brua. De røyk ut, men kunne like gjerne vunnet.

Ifjor røyk de ut på et VELDIG kontriversielt idømt mål hvor linjedommeren dømte ballen inne. Jeg er sannelig ikke sikker, og joda, jeg vet Cech hadde blitt utvist hvis det ikke hadde blitt mål, MEN, det går an å redde ett straffespark og da hadde Chelseaspillerne fått ett løft. Jeg gidder ikke diskutere denne kampen lengre, det er flere ganger bevist både før og etter at Chelsea er et MYE bedre lag enn Liverpool. Jeg føler at vi alltid har noe å hevne når vi skal møte Liverpool og det samme føler jeg nå. Jeg gleder meg noe inni natta til vi skal gruse 'Pool på brua! Det blir fantastisk.
Skal vi kanskje snakke om hvor "store" Utd har vært i CL de 3-4 siste årene kanskje? Jeg tror ikke du vil det.
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

okei. de er vel kanske bra i cl da :) men ikke den klubben jeg vil satt øverst i cl.
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Som sagt Karls1, du bør sjekke opp fakta før du kommer med slike absurde uttalelser. Blir for dumt at jeg må takle deg sånn etter hver eneste påstand du kommer med.
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

ok. skal ikke gjøre sånn mot deg :( men jeg skriver det jeg mener.
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Jepp, det sier jo jævla mye om deg når du mener at Chelsea ikke har vært god i CL de siste årene også har de vært i to semifinaler på rad. Det er ingen annet lag som kan vise til det de siste årene såvidt meg bekjent. I tillegg holder du med Manu som er i fare for å rykke ut i GRUPPESPILLET på hele driten.
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

ja veit jo at de sliter. Men jeg mente at chelsea ikke er i toppen av cl i år :(
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

SH wrote:Som sagt Karls1, du bør sjekke opp fakta før du kommer med slike absurde uttalelser. Blir for dumt at jeg må takle deg sånn etter hver eneste påstand du kommer med.
Hvet det han har ikke peling på fotball!!!! :wink: Han sier jeg bare skriver for å få innleg!!!Du skriver da mye mindre innleg en meg da Sondre!!!!SH har rett som vanelig!!.
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

ja jeg skriver mindre enn deg :) liten miss der stenen :)
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Karls1 wrote:ja jeg skriver mindre enn deg :) liten miss der stenen :)

Mindre innleg ja.Kortere om du vill, småe innleg om du vill!!!!!Du trenger ikke svare på alt vi skriver!!!!Det har jeg lært,å det er det du driver med!!!
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

nei men når du spørr om noe er det vanlig å svare :)
Å jeg skriver ikke så korte innlegg.
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Karls1 wrote:nei men når du spørr om noe er det vanlig å svare :)
Å jeg skriver ikke så korte innlegg.
EH....Jo det gjør du.Jeg bare skriver det til deg for de jeg har fått skjeft får det før!!!Det er ikke lange innleg du server oss.!!Men men.Samme kan det være..
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

ja vel. men takk for at du støtter mine korte innlegg. du kan jo alt om det :)
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Karls1 wrote:ja vel. men takk for at du støtter mine korte innlegg. du kan jo alt om det :)

Mhm Smiletegn også,sånn som du bruker!
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

ja det blir jo slik når du skriver noe som er bra. hehe
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Karls1 wrote:ja det blir jo slik når du skriver noe som er bra. hehe


Jepp det var derfor jeg gjorde det..men det var vist ikke lov i lengden.Denne trenger du heller ikke å svare på!!!.
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Lurer på hva enkelte Man Utdsupportere ville sagt dersom SH eller undertegnede hadde herpa tråden om laget "sitt" med bullshit som Karls1 og RB!!! har gjort med denne :roll:
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

eidurgud wrote:Lurer på hva enkelte Man Utdsupportere ville sagt dersom SH eller undertegnede hadde herpa tråden om laget "sitt" med bullshit som Karls1 og RB!!! har gjort med denne :roll:
Det er nå en ting, men jeg skjønner faen ikke hvorfor du drar Man Utd-supportere inn i dette..?

Forbanna uting det de holder på med, og ditto meget irriterende, men det kan også sies om den pokkers generaliseringa. I tillegg er muligens bare en av dem United-supporter, så dette blir håpløst..

Ps; jeg er like lei som deg av den evige forpestingen dems, missforstå meg rett..
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Ingen kan benekte at Chelsea pr nu er et av verdens beste lag. Det som blir spennende og se er hvor lenge de klarer holde dette nivået :?: :!:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hågen wrote:
eidurgud wrote:Lurer på hva enkelte Man Utdsupportere ville sagt dersom SH eller undertegnede hadde herpa tråden om laget "sitt" med bullshit som Karls1 og RB!!! har gjort med denne :roll:
Det er nå en ting, men jeg skjønner faen ikke hvorfor du drar Man Utd-supportere inn i dette..?

Forbanna uting det de holder på med, og ditto meget irriterende, men det kan også sies om den pokkers generaliseringa. I tillegg er muligens bare en av dem United-supporter, så dette blir håpløst..

Ps; jeg er like lei som deg av den evige forpestingen dems, missforstå meg rett..
Er ikke Karls1 Man Utd-supporter? Merk at jeg skrev "enkelte Man Utd-supportere".

Uansett, mange av de som hevder de er Man Utd-supportere er veldig lett å fyre. Sier ikke at alle er det, noen av dere går det ann å diskutere saklig med, men det er langt fra alle.
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

takk skal du ha eidurgud. det hadde jeg ikke trudd om deg :(
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Kan dere fjerne dere med de derre jævla fjortisskranglene fra en saklig og bra tråd? MSN er en mulighet, telefon er en annen. Nå blir jeg sint ! Slett samtlige innlegg av Karls1 og RB!!! i denne tråden er dere snille moderatorer. Dette blir for dumt. Jævla piss !
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hva synes du om at Mikel muligens havner i Chelsea likevel, SH?

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tipp ... 506828.ece


Vet ikke helt om jeg vil ha en spiller med slike holdninger som Mikel har, og for ikke å snakke om Shittu! Tror det bare kommer til å fortsette med såpe-episoder uansett hvilken klubb han ender i.
User avatar
Karls1
Posts: 423
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:12 pm
Location: Lillehammer

Post by Karls1 »

SH wrote:Kan dere fjerne dere med de derre jævla fjortisskranglene fra en saklig og bra tråd? MSN er en mulighet, telefon er en annen. Nå blir jeg sint ! Slett samtlige innlegg av Karls1 og RB!!! i denne tråden er dere snille moderatorer. Dette blir for dumt. Jævla piss !
Ok vi skal skjerpe oss :)
Bodø-Glimt Førr Evig !!!
Post Reply