Karantene på Keeper - TIL utan keeper

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply

Skal TIL få krisehjelp av Glimt

Nei, dei kan drite og dra!
22
88%
Ja, dei treng all hjelp dei kan få for å berge seg
3
12%
 
Total votes: 25

Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Karantene på Keeper - TIL utan keeper

Post by Nesta »

Ser at TIL er fri for keeper igjen i to kampar etter at han nye kanadiaren frå Hellas er ute i den neste. Yndestad er keeperreserve...
Kanskje kan dei låne ein av Glimt sine tre?
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Seff driter vi i TIL.... :lol:

Med Normark med roret går det rett ned... O'glede :D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Krattet-Tifo T1N wrote:
dalers wrote:Seff driter vi i TIL.... :lol:

Med Normark med roret går det rett ned... O'glede :D
Ubåtkaptein Nordmark?? :lol:
Nordmark veit jeg ikke så mye om, men Normark (tidligere kjent som Frk.Normark) ligger og dupper i vannskorpa med et hvert fartøy han prøver å styre. Danskebåten gikk jo som kjent ned, opp, ned, opp, ned....
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Espen
Posts: 325
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen »

Tror nok neppe at glimt har noen ettertraktede keepere uansett :p Så vi skal nok være trygg på å beholde dem.

Men jeg lurer på en liten ting.. har ikke sett så mye oppstyr rundt at glimt har et keeperproblem, noe som jeg syns dem har.
Hva syns dere?
Espen Sedeniussen
tjongs
Posts: 2583
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 99 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Glimt har et ganske alvorlig keeperproblem, og har hatt det ganske lenge etter min mening. Ikke siden 2003 har vi hatt en god keeper. Dessverre er gode OG stabile keepere ikke noe som vokser på trær...
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7366
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

tjongs wrote:Dessverre er gode OG stabile keepere ikke noe som vokser på trær...
På lik linje med gode OG stabile spisser, vinger, midtbanespillere, backer og midtstoppere! :wink:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
tjongs
Posts: 2583
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 99 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Los-Loco wrote:
tjongs wrote:Dessverre er gode OG stabile keepere ikke noe som vokser på trær...
På lik linje med gode OG stabile spisser, vinger, midtbanespillere, backer og midtstoppere! :wink:
Du har selvfølgelig et poeng, men synes likevel keepere er litt annerledes. For det første er det naturligvis langt færre av dem, og i tillegg er det gjerne sånn at om en keeper havner på benken, så blir han gjerne der lenge, og det hemmer utvikling og kampftrening. En keeper kommer heller ikke inn den siste halvtimen av ne kamp, og på den måten opprettholder en viss kampform.
I tillegg skal man jo ikke se bort fra at grunnen til at jeg synes det er få stabile keepere, er at en tabbe eller lengre formsvikt på en keeper fort blir veldig synlig da....
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7366
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Mr.North wrote:Igjen er trådstarter helt på bærtur. TIL er overhodet ikke uten keeper. Knut Borch er klar til kamp på søndag. Sjekk fakta før du prøver å være morsom. 8)
Å? Har du ikke fått med deg at han brukket fingeren?
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Borch er en bra keeper. Må han bare holde seg for god til å druse motspillere i bakken. :wink:
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Ville TIL gitt oss krisehjelp, tror ikke det!!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Kan ikke TIL hente inn en keeper fra samarbeidsklubben sin, Fauske/Sprint? :mrgreen:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply