Hoseth drapstruet...

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Hoseth drapstruet...

Post by Larsen »

Man kan begynne å lure på hvor innavlet man egentlig må være før man finner det naturlig å drapstrue en spiller som sitter på tribunen!.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118801

Jeg har aldri vært på briskeby selv så jeg aner ikke hvordan folket der vanligvis oppfører seg, men det har da etterhvert begynnt å komme såpass med negative rapporter derffra at det ikke akkurat frister å dra dit heller.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Krattet-Tifo T1N wrote:Jeg skal ikke si så mye om saken, men jeg kan nevne at mitt inntrykk av HamKamfansen ikke har blitt bedre med åra.
Briskebybanden er lavmål! Har totalt misforstått hva en supporterklubb er...
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Skulle ikke tro det var mulig engang... men den gang ei..
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Espen
Posts: 325
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen »

yellow wrote:
Krattet-Tifo T1N wrote:Jeg skal ikke si så mye om saken, men jeg kan nevne at mitt inntrykk av HamKamfansen ikke har blitt bedre med åra.
Briskebybanden er lavmål! Har totalt misforstått hva en supporterklubb er...
Briskebybanden er vel Ham-kams supporterklubb! Og det står ikke noe om at det er dem som har uttrykt seg verbalt mot Hoseth.

Slik som jeg forstår teksten kommer tilropene fra tribunen fra vanlige hjemmesupportere. Og ser derfor ingen grunn til yellows kritisering av briskebybanden i denne diskusjonen? :)
Espen Sedeniussen
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Espen wrote:
yellow wrote:Briskebybanden er lavmål! Har totalt misforstått hva en supporterklubb er...
Briskebybanden er vel Ham-kams supporterklubb! Og det står ikke noe om at det er dem som har uttrykt seg verbalt mot Hoseth.

Slik som jeg forstår teksten kommer tilropene fra tribunen fra vanlige hjemmesupportere. Og ser derfor ingen grunn til yellows kritisering av briskebybanden i denne diskusjonen? :)
Jeg legger meg flat, og beklager!!!!!!
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Espen
Posts: 325
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen »

:D
Espen Sedeniussen
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Isbergets inntrykk av Briskebybanden - etter såvel våre besøk på Hamar som deres besøk her oppe - er at de representerer det absolutte lavmål av supportere i Norge. Mitt tips er at tilropene til Hoseth kom fra Briskebybandens harde kjerne.

"Debattene" på deres forum forteller også mye om kvaliteten på supporterne: http://forum.briskebybanden.com/
DIXI
Post Reply