Abiodum fikk som fortjent?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1289
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Abiodum fikk som fortjent?

Post by Buster »

To kamper er jo ikke all verden, men det er vel greit i forhold til det han gjør? Jeg vet ikke helt hvor viktig han er for Ham Kam, vi får håpe de klapper sammen uten han.

http://www.fotball.no/t2.aspx?p=51834&x ... &cat=51834
http://www.an.no/glimt/article2945551.ece
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155054

Han går glipp av Haugesund borte og Molde hjemme. Det er jo helt perfekt timing :)
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 910 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Greit å ta diskusjonen videre her, vi ødelegger jo spillertråden til Thomas med HamKam-vrøvl.

Anyway, summa summarum så må strengt tatt Erlandsen være fornøyd, to kamper er billig. Hadde dommeren sett situasjonen, ville han fått tre kamper, og dermed vært ute også mot Tromsdalen. Nå tror jeg vel HK ville ha vunnet den kampen greit uten Abiodum, men kanskje ikke med så mange mål...

Lurer på om NFFs "uaktsomhetsdom" er en slags kompensasjon for at dommen kom sent. Det er jo merkelig å påstå at dette var uaktsomhet. Men det KAN jo hende NFF har hatt tilgang på andre bilder fra TV2, fra andre kameraer som viser situasjonen fra andre vinkler, og derfor gir litt annet inntrykk enn det klippet vi har tilgang til.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Post by Sulliken »

Har akkurat pratet med en kollega av meg som er Ham-Kamsupporter. Han skjemmes faktisk litt og syntes reaksonen fra NFF er grei. Han kunne og fortelle at forumistene på BB's forum er "helt gal", godt å vite at det i allefall finnes noen Ham-Kamsupportere med gangsyn.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Det er mandig å bli slått ned av en som tilhører på Den Grønne Mil :?
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

HamKam har bare gjort seg selv til latter...
De er bare patetiske hele gjengen og erlandsen har bevist for en fjott han er.. :roll:
You'll Never Walk Alone
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 910 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Mendi wrote:
Far til Fire wrote:I den grad man vil ha demokrati i fotball, så vil jeg jo si at denne saken har vært en seier for demokratiet. Det er den lille manns røst som er blitt hørt (DGH sin). Heldigvis hadde den lille mann TV-bilder å forsterket ropet med sånn at det faktisk nådde inn i de innerste korridorer i maktens høyborg. Fantastisk! :D Og for min del må gjerne NFF bombarderes med videobevis på stygge episoder, uansett hvem som utfører de eller hvem som sender de inn.
Jo, jeg er enig med deg. Det er nok sannsynlig at aktiv innsats i denne saken bidro til å få den på riktig bord. Men man ikke bruke slike virkemidler for ofte, da vanner man ut effekten. Denne gangen var det grovt og det var god grunn til å gjøre en innsats.
Nå er det jo heldigvis slik at det aller meste av forseelser på banen blir fanget opp av dommer eller assistendommer, og straffet der og da. Så det vil uansett være unntaksvis!
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5650
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 355 times

Post by poteten »

Hva skrev du?
Kritisk
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

I kveld får vi Glimts reaksjon :shock:

Har Tv2 planlagt maratonsending, eller? "Jeg sa - du sa"? Greit nok at Glimt kommer på sporten osv, men for dette?
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Hvis det er Ernst Pedersen som skal stå for Glimts reaksjon i kveld så vet jeg ikke om alle her kommer til å bli så fornøyd med den:

http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=33 ... D=HAM-KAM-
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

:roll:
You'll Never Walk Alone
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Var direkte flaut å se trenern demmes på TV i forsøk på å forsvare seg og spilleren. Han angriper jo Glimt spilleren uten at ball er i nærheten og da SKAL han straffes. Cred til Glimt som meldte dette inn samt STOR cred til forbundet som faktisk gjorde det rette. Hadde Glimt gjort noe feil og vært så sutrende som Ham Kam treneren mente så hadde ikke forbundet gjort noe med dette.

Taperen her er Ham Kam som må klare seg uten toppscoreren og det er opp til dem å ommskolere ham.
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

HamKam fikk en frist for å forklare seg av NFF. Noe de tydligvis aldri gjorde. Så kan en jo spørre seg hvorfor ikke?
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

De har vel fått en frist til å anke, men AE sa at de ikke "gadd å synke så lavt" eller noe i den duren.. :lol:
Post Reply