Abiodum fikk som fortjent?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Mailen sendes til NFF@fotball.no, Jeg har iallefall sendt!!
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Banii-o-matic wrote:mailto:nff

Hei.
Vil bare uttrykke at vi som engasjerer oss i voldsforebyggende arbeid fikk kaffen i vrangstrupen da vi så at denne HamKam spilleren som slo ned en Bodø/Glimt-spiller på fotballbanen med overlegg nå blir frikjent av denne lille hobby-kommisjonen deres. Vil påstå at dette sender HELT gale signaler ut til oss som lever i den virkelige verden. Ser på dette som en bekreftelse fra dere på at NFF er en organisasjon som aksepterer vold både på og utenfor fotballbanen, og jeg har mistet all respekt for dere og deres arbeid.



Vennlig hilsen forbannet motstander av vold!

Godt eksempel. Synes alle burde poste klagemailene sine i denne topicen. :wink:
Andres meninger støter meg.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 908 times
Contact:

Post by Los-Loco »

HELT utrolig!!! :shock: Jeg er rystet!

Noen burde forresten endre tittel på denne tråden, den stemmer aldeles ikke lengre!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Jeg synes det er rart at man ikke kan finne andre bilder av hendelsen. TV2 hadde da flere kameraer på Aspmyra denne dagen? Er det sånn at man ikke kan bruke bilder som ikke blir vist på TV og at saken derfor kunne ha fått et helt annet utfall om TV2 hadde vist reprise av hendelsen fra en annen vinkel?
User avatar
Kesseboy
Posts: 15805
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Denne typen idioti er jo det som får en til å miste trua på fotballen. Det er bare penger igjen der nå, det er ingen ære tilbake.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Her er mailen jeg sendte til NFF;
Jeg ser med forundring at ankeutvalget i NFF har gjort om sitt vedtak om å idømme HamKam-spiller Olawasegun Abiodun 2 kampers karantene som følge av episoden der han var innblandet mot Bodø/Glimt-spilleren Thomas Jacobsen. Olawasegun Abiodun slipper helt og holden reaksjon. Det kan bare ikke være mulig? Hvorfor?

Det som ryster meg mest med NFF's håndtering er de signaler som gis ut til fotball-Norge.
Da tenker jeg spesifikt på det holdningsskapendete arbeidetsom gjøres rundt omkring blandt yngre utøvere.
Er det slik type fotball og slike forbilder NFF ønsker at yngre utøvere skal ha?
Jeg må desverre si at med en sånn håndtering av en så opplagt sak, så undergraver NFF sitt eget holdningsskapende arbeide blandt unge utøvere.
Etter min mening er dette en handling som helt opplagt ikke har noe på en fotballbane å gjøre. Det er en SKAM for fotballen at slike utøvere skal få opptre slik uten at det reageres.

DETTE ER EN TRIST DAG FOR ALLE SOM ER GLAD I FOTBALL; SLIK FOTBALL SKAL VÆRE. NEMLIG, MORO OG RELASJONSBYGGENDE!

yellow
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Post by glimtrox »

Dette er latterlig! Først dømme en spiller for nedslåing og så gi medhold i anke! Dette må da gi reaksjoner ute i fotballnorge!
Go shave your wrists Gillett!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2306 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

Noen som har sett sportsnyheter i dag?
@liverglimt
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Send klage til NFF.

Og la dem forstå at heretter er det "JA til vold på norske fotballbaner" :evil:
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Her er Ankeutvalgets begrunnelse:

"Etter en gjennomgang av bildene fra kampen finner Ankeutvalget at det ikke er tilstrekkelig klart og tydelig hva Abiodun rent faktisk foretar seg. Anken tas til følge.", skriver NFF i en pressemelding.

Helt utrolig for ett gangsyn de har i NFF. I ene øyeblikket ser de det for så å ikke se det. Er det mulig å være så svaksynte?

Lenge leve VOLD på fotballbanen.
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Noen som har en link der klipp ligger?
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 908 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Come On U Spurs wrote:Noen som har en link der klipp ligger?
Sjekk Supahmans signatur...
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply