Landslaget

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16609
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Landslaget

Post by Sulliken »

Så elendig har jeg ikke sett Norge på lenge.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Kesseboy
Posts: 15808
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Hva hadde du forventa?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Kesseboy wrote:Hva hadde du forventa?
Det burde i hvert fall ikke vært for mye å forlange at de trente et annet sted foran kampen slik at de slapp å spille på et dårligere underlag enn nødvendig :roll:
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16609
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Blir så provosert av totalt unødvedige støttepasninger.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Kesseboy
Posts: 15808
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Det verste er at jeg ikke er overraska. Tap mot U21-laget til Wales, spent på hvordan man skal bli bedre i VM-gruppa enn Nederland ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Krattet-Tifo T1N wrote:Brystvorte-Martin blir morsom å møte i årets sesong. I motsetning til å spille ræva, så er han helt forferdelig. Det verste er at det er ikke mange som er mye bedre enn ham.
Han ER så dårlig! Skjønner ikke hva han gjør på landslaget.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

eidurgud wrote:
Krattet-Tifo T1N wrote:Brystvorte-Martin blir morsom å møte i årets sesong. I motsetning til å spille ræva, så er han helt forferdelig. Det verste er at det er ikke mange som er mye bedre enn ham.
Han ER så dårlig! Skjønner ikke hva han gjør på landslaget.

Hallooo? Han er Martin Andresen? :roll:
Andres meninger støter meg.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Krattet-Tifo T1N wrote:Brystvorte-Martin blir morsom å møte i årets sesong. I motsetning til å spille ræva, så er han helt forferdelig. Det verste er at det er ikke mange som er mye bedre enn ham.
Jeg fulgte bare sånn halvveis med, men jeg fikk da med meg et par veldig fine pasninger fra ham. Var han virkelig så elendig ellers i kampen altså?

Uansett så tror jeg Andresen kommer til å være en veldig god spiller for Vålerenga i år, så spørs det hvordan han gjør det som manager.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

eidurgud wrote:
Krattet-Tifo T1N wrote:Brystvorte-Martin blir morsom å møte i årets sesong. I motsetning til å spille ræva, så er han helt forferdelig. Det verste er at det er ikke mange som er mye bedre enn ham.
Han ER så dårlig! Skjønner ikke hva han gjør på landslaget.
Nå så jeg ikke kampen i dag, var det vannpolo??

Uansett så er jeg enig med deg angående Andresen, har aldri vært noe fan av han. Han spiller jo stort sett bære ræva.
Tippeliga 2015
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Nei, det var ikke så vått, egentlig, men det ble veldig brunt på bana etterhvert..
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

Hvis Martin Andresen hadde vært så dårlig som dere beskriver alltid så hadde ikke Brann vunnet serien. Han er en god spiller som mange motstandere hater å møte.
@liverglimt
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Tre-føkkings-null? Jesus! :shock:

Bør vel egentlig ikke være sjokket... Så noen minutter av kampen, men det var så tragisk at jeg ikke orka å se mer. Ble heller fifa 08 med en kompis istede for. Da fikk jeg noe annet å irritere meg over :mrgreen:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Noen har desverre ingenting på landslaget å gjøre.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Æ skal definitivt ikke kjøpe inn noen sesongkort for jobben i år.
Alt for mange privatkamper på planen.

Det er lenge siden æ har sett så lite av en landskamp. Det ble vel 5 minutter tilsammen fordelt over to bolker. CSI New York var mer spennende.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Andresen? Ingenting på landslaget å gjøre?
Martin er god nok uten tvil. En fantastisk fotballspiller og kaptein!
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16609
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Re: Landslaget

Post by Sulliken »

Denne tråden måtte jeg lete lenge etter...

2-1 over Montenegro i dag. Fint med seier, men jeg syns det gikk litt for halv maskin.

Men jeg skulle virkelig ønske de kunne slutte med å onanere etter Huseklepp. Han var ikke spesielt god. Greit at han kommer seg til sjangser, men det hjelper ikke når han ikke ar evne til å få ballen innenfor stengene. Han har scoret 2 mål hittil i TL-sesongen på et lag som ligger på direkte nedrykksplass. Ikke landslagsmateriale per i dag.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Landslaget

Post by Masinga »

Det er ikke bare Huseklepp som lider av scoringsvegring. Carew er litt der han også.

Kampen var ellers helt ordinær. En del bra kontringer. Savner gode, gamle Mini ved slike anledninger. Det mange burde lære av Mini er den modighet han viste når han nærmet seg 16-meteren. Da gasset han på, mens mange i dag får den store skjelven når man ser målet nærme seg. Det stoppes opp, man blir ubesluttsom og man vet ikke helt hva man skal gjøre. Mini var ikke redd for å bli felt der han stormet inn i feltet. Enten fikk han straffespark eller man lot han gå med alt hva det medførte av farlige innlegg morsomme avslutninger.
Masinga
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Landslaget

Post by Shredd »

Delvis enig med deg. Men likevel fortjener Huseklepp kred for at han kommer til sjansene. Han har fortsatt mye å jobbe med når det gjelder avsluttninger. Carew skaper ikke så mye synes jeg, har et par fine, men også han lider jo av total kortslutning så fort det er snakk om en målsjanse. Gamsten synes jeg er svak idag, med unntak av dødballene. Roter mye med ballen, tar mange dårlige valg og utfordrer lite synes jeg. Derfor jeg er enig i at Huseklepp var Norges beste framover på banen i hvertfall. Men ingen overbevisende forestilling fra Norges side. Høiland beviser atter engang at han ikke har noe på landslaget å gjøre. Står feilplassert i 9 av 10 tilfeller.
User avatar
Thomp
Quizmaster
Quizmaster
Posts: 258
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:16 pm
Location: Hagan Nittedal

Re: Landslaget

Post by Thomp »

er ikke veldig fan av Drillo og hans karer, men det å komme til sjanser, men ikke score, husker jeg Eggen sa en gang: "det nøtt itj å stå ut på trappa, vess du itj har tenkt å kom inn" :lol:
Søker svar på kvinnens gåte, i mellomtiden har jeg det j.....moro:)
Knuta
Posts: 10047
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: Landslaget

Post by Knuta »

Vi får nå se når alvoret begynner mot Island i september. Skal hylle Drillo jeg også dersom Norge slår Island og Portugal i september. Alt før det er forøvrig uinteressant. Å møte stormakten Montenegro og et B-preget Ukraina har liten verdi.
De viktige kampene i fjor mot island, Nederland og Makedonia klarte ikke Drillo' s å få nok poeng desverre. Jeg avventer en eventuell hyllest til etter 8 sep 2010.
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Landslaget

Post by Snorreth »

B-preget Ukraina? Følger du så mye med på det landslaget?
Syntes Ukrainas tropp ser helt grei ut. Mange fra den sterke hjemmelige ligaen.
User avatar
Thomp
Quizmaster
Quizmaster
Posts: 258
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:16 pm
Location: Hagan Nittedal

Re: Landslaget

Post by Thomp »

Hvordan i aller huleste heiteste går det an å bomme på den sjansen Brenne hadde? :shock: nå så jeg ikke matchen, men jeg skjønner det slik at Norge hadde utrolig mange sjanser, å burde vunnet.

Jeg gidder ikke gå inn i noen Drillo-debatt, men dette Drillo-prosjektet har jeg ingen tro på.





8)
Søker svar på kvinnens gåte, i mellomtiden har jeg det j.....moro:)
Post Reply