Diskusjon om Ronaldo

Moderators: Sulliken, Larsen

Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Diskusjon om Ronaldo

Post by Cheese Smirnoff »

Fotballen har også utviklet seg, det ser man bare på Ronaldo-videoen som ble postet. Det er en grunn til at hvert VM er historiens beste.

C. Ronaldo er en komplett midtbanespiller. En av verdens beste innen både teknikk, hodestyrke, avslutninger og løpskraft. Ingen tvil om at Ronaldo var meget god han også. Men når noen sier at Maradona eller Pele er historiens beste fotballspiller er jeg totalt uenig. Beste I SIN TID går jeg med på, men ikke historiens beste. Derfor er C. Ronaldo en bedre fotballspiller enn Ronaldo.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Diskusjon om Ronaldo

Post by Sulliken »

Bare fordii CR spiller i dag så er han bedre enn Ronaldo, mao?

Uenig. Ronaldo spilte ikke akkurat på 1800 tallet. Det er ikke SÅ lenge siden. Og ferdighetene har nok ikke utviklet seg så mye. Kun ManUfolk klarer å si det du skriver (som jeg ser det).
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Diskusjon om Ronaldo

Post by Cheese Smirnoff »

Jeg er ikke United-supporter. Men hvis du ikke ser at fotballen har endret seg på 8-10 år, så burde du se igjen. Særlig forsvaret har hatt en stor utvikling. At Ronaldo med sin teknikk rundlurte samtlige er ikke så rart igrunn, da dette var sjeldnere kost da enn nå.

Forresten, Maradona og Pele spilte heller ikke på 1800-tallet, men noe sier meg at hvis de hadde spilt mot et topplag anno 2009 hadde de slitt ekstremt.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Post Reply