Champions League 10/11

Moderators: Sulliken, Larsen

Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Champions League 10/11

Post by Cheese Smirnoff »

Flott å se at filming vinner fram. :fy

Men akkurat der er Alves heldig som filmer seg vekk, hadde Pepe truffet kunne Alves fått ondt på ordentlig. Rødt kort er fortsatt korrekt i mine øyne, men Alves burde få smake spanskrøret.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: Champions League 10/11

Post by Glimt1916 »

Det e vel samme videoen som blei posta tidligere i tråden. Litt usikker på koffør så mange mein at det må vær kontakt for at det skal vær rødt kort. Pepe treff vel ballen med knottan og ballen treff Alves, det e grunnen til at Alves går rundt i lufta. Selv han e nok ikke så flink til å kasta sæ at han klar den bevegelsen ellers :) Pepe kasta sæ in med full kroppstyngde med knottan først og fullfør bevegelsen. Hadde han truffet annerledes så kunne det ha gått riktig ille
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Champions League 10/11

Post by Los-Loco »

Nå så jeg ikke kampen live, slik at jeg vet ikke hvordan Alves reagerte etterpå. Men jeg er helt enig; selve fallet er det ikke mulig at han faket, han har fart og kraft framover når han plutselig blir kastet rundt. Skulle han fake en slik bevegelse måtte den i det minste ha vært grundig innøvd på forhånd, hvilket man neppe kan mistenke ham for.

Det verste med Pepes takling er at han faktisk vrir foten i luften for å forfølge leggen til Alves (det ser i alle fall slik ut), istedet for å forsøke å komme unna når han skjønte at taklingen ble litt drøy.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Champions League 10/11

Post by Cheese Smirnoff »

Ikke undervurder hvor mye trening som legges i usportsligheter i Spania. Pinto, som ble utvist i pausen igår, lærte seg å imitere dommerfløyta og brukte det i kampen mot FC København. At Alves har lært seg kreative filme-metoder er langt fra usannsynlig.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Champions League 10/11

Post by Boombadila »

samtlige spillere fra Italia og Spania samt spillere på lag fra nevnte land burde vel strengt tatt få gult kort for filming bare for å vise seg på banen, spør dere meg...
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: Champions League 10/11

Post by Glimt1916 »

Herlig generalisering. Regna med at neste gang en Glimtspiller filma så får han gjennomgå. For sånt skjer vel aldri i Norge? Her til lands får man bare akutt krampe i begge beina samtidig....
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Champions League 10/11

Post by Kesseboy »

Har hørt at Dani Alves skal få sykemelding av legen sin på den aktuelle episoden. Har også hørt at Sergio Busquets er på aktiv sykemelding for krystallsyke og periodiske ansiktssmerter.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Champions League 10/11

Post by Boombadila »

Ja, jeg mener at i det øyeblikket en glimtspiller filmes, skal han byttes ut, eller om vi har brukt opp alle byttene, så skal han tas av banen og vi skal fortsette kampen med en spiller mindre. Det handler tross alt om Fair Play, noe som virker å være langt unna en realitet per dags dato.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: Champions League 10/11

Post by Glimt1916 »

Da va det på høy tid at vi fikk solgt unna Lædre Bjørdal i hvert fall :lol: Og da starta vel ikke Daniel Berntsen neste kamp heller....
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Champions League 10/11

Post by Boombadila »

altså, jeg har til og med vurdert å kalle Londak usportslig.

Det er rart det der, men verden er sjelden veldig sort/hvit, så av og til må man svelge kameler. Trikset er å svelge dem medhårs og med en god saus 8)
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
ingen87
Posts: 7044
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 115 times
Been thanked: 156 times
Contact:

Re: Champions League 10/11

Post by ingen87 »

Glimt1916 wrote:Herlig generalisering. Regna med at neste gang en Glimtspiller filma så får han gjennomgå. For sånt skjer vel aldri i Norge? Her til lands får man bare akutt krampe i begge beina samtidig....
Nevnte noen Tommy Høiland?? haha
Førr Evig!
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Champions League 10/11

Post by Vegard »

Gratulerer, Barcelona!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: Champions League 10/11

Post by Sulliken »

Deilig å se at de spiller united dårlig. Lekestue, og jeg koset meg glugg ihjel.

De som gnåler om filming, etc. stfu
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Post Reply