Brad til mitt kjære Spurs

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Brad til mitt kjære Spurs

Post by RaymondEngmark »

Det er sjokkerende lite reaksjoner på at vi har to middelmådige keepere i "såpa" Gomes og "talentet" Cudducini - og nå signerer vi altså en mann som hever honnør-rabatt på bussene i London.

Jeg hadde skjønt tanken dersom det var mulig å spleise keepere. Men såvidt jeg vet går ikke det.
Kristatistisk
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Brad til mitt kjære Spurs

Post by Mjh »

Ahhh, Spurs. Sammen med Glimt er Tottenham det laget jeg følger med på i premier league. :roll:

Gomes har vell spilt klovn i litt for mange kamper til å bli tilgitt av Redknapp?
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Brad til mitt kjære Spurs

Post by MhepA »

Mjh wrote:Sammen med Glimt er Tottenham det laget jeg følger med på i premier league. :roll:
Du må være den eneste her inne som følger med Glimt i Premier League :wink:
Ikke at jeg hadde hatt noe imot det steget.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Brad til mitt kjære Spurs

Post by Mjh »

:mrgreen:
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Brad til mitt kjære Spurs

Post by RaymondEngmark »

Glimt og Tottenham delte jo egenskapene til å ødelegge en helg lenge, så det er jo visse likheter mellom klubbene. Også selger dem stort sett sine beste spillere, og signerer 40-åringer :)

Men ja, Gomes skulle man tro var Norsk landslagskeeper - veldig god 95% av tiden, men med noen helt sinnsyke brølere underveis. Dersom vi hadde hatt en spiss av type Drogba og en keeper som både var stabilt god og ikke hadde brølere, så ville vi endt topp 3 i år. Håper dem kan ta det inn over seg i sommer - men det ser dårlig ut å hente inn en 40-åring. Skjønner det ikke.

Defoe, Roman og Crouch er for middelmådig og er avhengig av å bli servert i boksen for å kunne putte som oftest. Vi trenger en som kan motta ballen på 30 meter og være en trussel derifra og inn.
Kristatistisk
Post Reply