Hattrick

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Hattrick

Post by FSHelgeland »

tapte 5-0 mot serielederen i dag, da de skadet en av mine beste i sluttminuttene så kom det fort to mål til i mot. Så ut til å gå mot hederlige bare 3-0 før det skjedde. MEN nå må HT gjøre noe med kampmotoren sin, gikk 35 minutt før noe skjedde i det hele tatt, og da fikk jeg to mål imot på kampens to første sjanser, slik at etter 37 minutter så lå jeg under med 2-0. er det rart man synes sokker er bedre...
Tippeliga 2015
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Hattrick

Post by tomath »

En fin 2-1-seier på meg i dag, og med det leder jeg endelig serien etter en skuffende start på sesongen. Så da er det bare å gå for opprykk :)
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
User avatar
Kesseboy
Posts: 15755
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1077 times

Re: Hattrick

Post by Kesseboy »

Irriterende 1-0-tap, nok i hovedsak etter at en av spillerordrene mine falt ut. Spilte dermed med høyreback i stedet for tre sentrale midtbanespillere. F*n så frustrerende.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
stormp
Posts: 451
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:00 pm
Location: Fauske

Re: Hattrick

Post by stormp »

Tapte ytterst ufortjent 1-2 i går, men overlever nok. Så har jeg fått min første U-20-landslagsspiller. Desverre ikke for Norge, men Vojan Muc er i troppen til Slovenia. Har også en brasilianer som snart er inne i U-20-troppen der.
"Problemet med sitater på internett er at det er umulig å fastslå om de er sanne eller ikke" George Washington
User avatar
stormp
Posts: 451
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:00 pm
Location: Fauske

Re: Hattrick

Post by stormp »

God helg på HT ja.

Torsdag 20:45: 4 spillere opp i målscoring, hvorav to selges. En utenomjordisk målscorer med utmerket pasning
Fredag 18:30: Harley da Fonseca blir tatt ut i troppen til Brasils U-20-lag
Fredag 20:00: Harley starter i sin første landskamp
Fredag 20:25: Harley scorer sitt første landslagsmål

Så grusa jeg serielederen 5-1 på lørdag, har fått bud på 36 mill på spissen og handla inn to seriøse spisstalenter :)
"Problemet med sitater på internett er at det er umulig å fastslå om de er sanne eller ikke" George Washington
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Hattrick

Post by FSHelgeland »

Donerer du bort noen penger til en trengende? ;-)

Selv vant jeg 4-1 noe som nok var i minste laget, men skadene florerer. Nå er til og med de som ble kjøpt inn for å erstatte de som ble skadet, selv blitt skadet. Så må nok kjøpe en rutinert ringrev eller 2 før neste helgs kamp. Setter ikke så store krav, men de må spille 4-5 stjerner.
Tippeliga 2015
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Hattrick

Post by Mariasha »

Hm, jeg glemmer av at hele Hattrick eksisterer.. Men nå oppdaget jeg at jeg sitter og ruger på en titanisk ving på 21 år (ingen bi-skills, dessverre), som innkasserer over 125 000 i lønn i uka, og har 20 000 mer i TSI enn han med nest høyest, og 30 000 mer enn nr. 3... Hva i alle dager gjør jeg med han? Er det noe tid i uka det er best sjanse for å få solgt folk med god fortjeneste, eller skal jeg bare slenge han ut en random dag?

Er helt ute av dette, men ligger stort sett på øvre halvdel av tabellen 6. div, men heldigvis er det i alle fall 2 lag i avdelingen som er mye bedre enn meg, så jeg satser på at jeg ikke har noe sjans til å rykke opp.
User avatar
stormp
Posts: 451
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:00 pm
Location: Fauske

Re: Hattrick

Post by stormp »

Tror ikke det er så stor forskjell på dagene, men generelt er det vel flest folk pålogga på kveldstid. Titaniske vinger på 21.. tja... selv uten biskills bør det innbringe opp mot 30 millioner, tror jeg...
"Problemet med sitater på internett er at det er umulig å fastslå om de er sanne eller ikke" George Washington
User avatar
Kesseboy
Posts: 15755
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1077 times

Re: Hattrick

Post by Kesseboy »

Selg! Selg selg selg! Markedet er kunstig høyt, men på veg nedover når som helst!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Hattrick

Post by Mariasha »

Hm, ok, får gjøre det :) Slenge han ut i morgen kveld, da, kanskje. Blir spennende å se hva jeg kan få for han, har jo ikke akkurat bruk for en sånn spiller selv. Bør vel kanskje få satt meg inn i det "nye" juniorsystemet også, som jeg hittil bare har ignorert. Er det tidkrevende, sånn at jeg bare burde droppe det om jeg har problemer med å huske å sette opp lag/arrangere treningskamp hver uke? :p
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Hattrick

Post by tomath »

Mariasha wrote:Er det tidkrevende, sånn at jeg bare burde droppe det om jeg har problemer med å huske å sette opp lag/arrangere treningskamp hver uke? :p
Jeg hadde også vært veldig slapp med juniorlaget en stund, men etter litt press fra avdelingskollegene mine så har jeg begynt å ta det mer på alvor og nå synes jeg det er ganske gøy med juniorene. Det er litt tidkrevende helt i begynnelsen når man ikke kjenner til spillerne i det hele tatt, men etter et par uker så er det egentlig ikke så veldig mye jobb. Man får jo bare maks én ny spiller hver uke.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Hattrick

Post by Mariasha »

Da var han solgt, endte på 23 800 000, og 22 mill i egen lomme.. Hadde vært fint med litt mer, egentlig, men er vel egentlig ganske fornøyd. Slipper jo den lønnsutgiften også nå.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Hattrick

Post by FSHelgeland »

Nå ligger alle mine spillere til salgs. Nå legger jeg ned hattrick. Blir bare sokker heretter
Tippeliga 2015
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Hattrick

Post by tomath »

Endelig litt liv i Hattrick-tråden igjen og så er det bare enda en som skal forlate hattrick og gå over til den mørke siden. Jævla sokker ass :wink:

Jaja, får vel ta en titt på laget ditt og se om det er noe spennende til salgs.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10714
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Hattrick

Post by liverglimt »

Jeg selger også unna snart, for å gjøre hva? Ha fokus på de morsomme tingene i livet. Golf og sokker. :lol:
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5566
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Hattrick

Post by poteten »

Sokker er ukomplett. Iallefall etter omleggingen av kampmotoren til HT. ;) Det er mye mer givende å sette taktikk nå enn før og i tillegg kommer innbytter og taktiske variasjoner som kan bestemmes på forhånd.


For øvrig skal jeg rykke rett opp nå.
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10714
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Hattrick

Post by liverglimt »

Innbytter er ikke på plass og gjør HT bare dårlig. De såkalte endringene er jo knapt nok merkbart for meg som vel bare har spillt 4-5 sesonger. Men for dere som liker HT så lykke til. Jeg har prøvd spillet i 2 perioder og har likt det bare delvis. Morsomt en stund, men nå er det bare kjipt. Etter NNM så er det salg av hele stallen.
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5566
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Hattrick

Post by poteten »

Endringene er voldsomt merkbare. Men så spørs det jo over hvor lang tid. HT nå kontra for tre år siden er voldsomt endret.

Og innbyttere er på plass ja. Denne sesongen prøves det på ungdomslagene, neste sesong på A-lag.
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10714
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Hattrick

Post by liverglimt »

Da er de på plass neste sesong ikke nå.

HT fra jeg begynte for ett par år siden til nå, endret? Ja, men definitivt kjedelig. Desverre. Hadde gjerne sett at de hadde utviklet spillet raskere. Nå er det avleggs spill. Ingen livevisning er det som virkelig bikker for meg, det gjør det bare kjedelig å lese en tenkst om hva som har skjedd eller skjer. :?
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5566
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Hattrick

Post by poteten »

Hehe, jeg synes den er helt toppers, men hver sin smak.
Kritisk
User avatar
Kesseboy
Posts: 15755
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1077 times

Re: Hattrick

Post by Kesseboy »

Har vel sagt det før, men kan godt gjenta det: Synes ikke det er på sin plass å sammenlikne Hattrick med Sokker på den måten. Det er to ganske forskjellige spill, med forskjellige nøkkelmomenter. Noen liker det ene, andre liker det andre, og noen -- som meg -- liker begge.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Hattrick

Post by FSHelgeland »

Fikk inn over 50 mill på salgene, såpass mye at jeg bestemte meg for å prøve litt til. Ny stall er innkjøpt og jeg starter fra scratch. Så får vi se hvordan det blir.
Tippeliga 2015
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10714
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Hattrick

Post by liverglimt »

Første halvdel av stallen til Liverglimt er nå lagt ut for salg. Løp og kjøp! :)
@liverglimt
User avatar
Kesseboy
Posts: 15755
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1077 times

Re: Hattrick

Post by Kesseboy »

Beste spillernavn noen sinne: Heimo Dölle :glis
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Hattrick

Post by tomath »

Haha! Beste navnet jeg noen gang har hatt på mitt lag var en av spillerne jeg startet med: Ronald Do :D
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
Post Reply