sokker.org

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Grattis Pekr10! :)

Ser du gjorde et vellykket spissbytte i kampen din, hvorfor spillte ikke han fra start forøvrig? Så jo ut som om han var en noe bedre spiss enn hva du hadde fra før av, i alle fall ut i fra kampratingen.

Ser at du møter et tøft lag i neste kamp, st.Hallvards menn har en høyt gjennomsnittlig rating på laget sitt. Det høyeste i din divisjon og høyere enn hva jeg også har. Ser ut til at det laget rykket ned sist sesong, den kampen han tapte så fikk han en utvisning allerede i det 55 minutt.

Selv skal jeg møte laget som lå på andreplass før denne runden, de tapte denne runden klart 4-1 mot det laget som ser ut til bli en av mine desidert tøffeste motstandere denne sesongen.
Blir meget spennende neste runde, skal jeg ha håp om å vinne må jeg være langt mer effektiv foran mål enn hva jeg var nå, det er helt sikkert.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Wow! Grattis Larsen! Imponerende! :)

Når det gjelder de to spissene, så mener jeg de skulle være relativt jevne. Her har du dem:

Odin Smedstad, age: 22
value: 340 000 kr., wage: 5 400 kr.
club: Violent Femmes, country: Norge
brilliant form
bookings:

hopeless stamina, hopeless keeper
unsatisfactory pace, weak defender
hopeless technique, unsatisfactory playmaker
average passing, good striker


Raymond Allum, age: 30
value: 328 000 kr., wage: 6 000 kr.
club: Violent Femmes, country: Norge
solid form


hopeless stamina, tragic keeper
tragic pace, poor defender
adequate technique, poor playmaker
average passing, good striker

Statistics:
Official matches: 1
Goals in official matches: 0
Assists in official matches: 0


I utgangspunktet vil jeg nok tro at Allum er et lite strå vassere pga bedre teknikk. Det som taler til Smedstads fordel er at han er i mye bedre form, samt at han har bittelitt mer fart enn Allum. Da jeg regner begge for å være såpass jevne og begge har like skrøpelig kondis, bestemte meg for at de skulle få en omgang hver. Det at Allum kommer bedre ut på kampratingen kan kanskje skyldes at han spiller mot forsvarere som har spilt helt fra start og er slitne? Det der Sokkermon-programmet har jeg ikke fått opp å gå enda, men jeg stresser det ikke heller. Stoler på mine egne vurderinger. :wink:

Edit: Ved nærmere ettersyn blander jeg visst byttene mine litt. Det var byttet på midtbanen som ble gjort ved halvtid, og ikke spissbyttet. Bør kanskje vurdere å gi Allum litt mer spilletid enn ett kvarter, kanskje til og med sjansen fra start. Men Smedstad har brilliant form altså, mens Allum har solid form. Det er 6 nivåer forskjell. Hmmm....
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Form er betydelig mindre viktig i sokker enn hva tilfellet er i hattrick, jeg har enda ikke tatt form med i vurderingen når jeg har satt opp laget. Form virker som om den har mest av alt innflytelse på verdi vurderingen.
Tror du med stor fordel kan la Allum starte, han vil nok gjøre det betydelig bedre enn han andre.

Kan vise sammenligningen med to av mine spisser:

Zvonimir Glaser ,age 19
value: 534 000 kr., wage: 6 600 kr.
magical form

adequate stamina,
average pace,
adequate technique,
hopeless passing,
hopeless keeper
average defender
poor playmaker
good striker

Albert Oen, age: 19
value: 628 000 kr., wage: 9 000 kr.
club: CrazyImps, country: Norge
solid form

weak stamina, hopeless keeper
good pace, solid defender
tragic technique, poor playmaker
unsatisfactory passing, very good striker

Med bedre fart og avsluttningsferdigheter skulle man jo tro at Oen var den beste av disse to men dette er langt fra tilfellet. Oen har så langt kun scoret 1 mål og presterer fra 23-26 i kamp.
Glaser har spillt de to siste seriekampene mine, resultatet på de to kampene var 5 mål og er dermed divisjonens toppscorer. Ratingen var 30 og 31.

Forskjellen ligger hovedsakelig i teknikk, Oen roter ustanselig bort ballen. Han skal dog bli god når jeg får trent han opp litt :)
Litt av forskjellen kan saktens tilskrives form, men jeg har andre spisser med samme form som Oen som likevel har bedre resultater å vise til.


Du kan foresten prøve ut Apollo, et helt fersk program som ser ut til å fungere godt:

http://upload.ohshare.com/v/6828303/Apollo.exe.html

Fikk meg forøvrig en veldig hyggelig overraskelse i går, så at jeg plutselig hadde fått inn 63 000 ekstra kroner på konto. Viste seg at den 18 åringen jeg solgte til litt over millionen var solgt videre og dermed ble det noen ekstra kroner på meg.
Fikk intet mindre enn 26 nye supportere idag, dermed fikk jeg totalt 89000 ikke-budsjetterte kroner på konto denne uka, det må man jo si seg meget fornøyd med 8)

Ser forøvrig at det er flere nye lag som kanskje tilhører forumbrukere her inne, dersom disse tilkjennegjør seg så kan vi kanskje sette i gang en friendly-liga. Jeg er nemlig plusbruker og kan sette opp en slik en.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Jeg skal jammen meg prøve å kjøre Allum fra start i neste kamp! Begynner allerede i treningskampen på onsdag. Da er det Smedstad som innbytter.

Klubben går jo så det suser Larsen! :) Jeg fikk 16 nye supportere, så det er framgang å spore hos meg også.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Calle Manøver
Posts: 832
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:24 am
Location: Midt i Bodø, midt i verden!

Post by Calle Manøver »

Fikk denne meldinga tilbake mår jeg søkte etter lag:
Your application to http://www.sokker.org has been
rejected, your account has been removed.

There are few possible reasons why this situation
has happened:
- You didn`t comply to fair-play rules. Most
common reason is applying for a second team in our
game or applying for a second team on a shared IP
without sending explanations to admins@sokker.org.
- You have supplied invalid data during
registration, ie. you have an offensive team
name/username, or an invalid e-mail address.
Snufs :roll:
"Sakariassen for President!"
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hmm....du søkte vel på lag mens vi var på barbeint, tidligere hadde vi jo vært litt inne på mitt lag for å se litt på hvordan det funke.

Da er det en av to ting å gjøre, enten sende mail til dem og forklare at det er snakk om to forskjellige lag eller vente til du har fått opp internett hjemme igjen.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Fikk meg et alvorlig sjokk i morges da jeg skulle sjekke hvordan det gikk med treningen, tilsynelatende hadde ikke noen av spillerene mine poppet og jeg var alvorlig redd for at jeg på en eller annen måte hadde rotet bort en hel ukes trening. Heldigvis var det bare en forsinkelse og en time senere var resultatene av treningen kommet.

6 spillere poppet i pace og to random pops i henholdsvis teknikk og playmaking. Den store gleden besto i at min beste spiss og toppscorer gikk opp til adequate i pace og good i teknikk. Dermed hoppet han opp 3 poeng i rangeringen på sokkermon og nærmer seg å være en av mine beste spillere uansett posisjon. Jeg kommer nærmest til å bli skuffet om han ikke scorer minst et på søndagens kamp :D

Den siste random popen var også på en av mine spisser, meget fornøyd med dagens trening altså. Litt skuffende var det at fortsatt har ingen av mine to juniorer funnet det for godt å heve nivået sitt. Den ene av dem bør nesten poppe neste torsdag ellers spørs det vel hvilket talent han besitter..
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Larsen wrote:Fikk meg et alvorlig sjokk i morges da jeg skulle sjekke hvordan det gikk med treningen, tilsynelatende hadde ikke noen av spillerene mine poppet og jeg var alvorlig redd for at jeg på en eller annen måte hadde rotet bort en hel ukes trening. Heldigvis var det bare en forsinkelse og en time senere var resultatene av treningen kommet.
Får ikke sjekket treningen før jeg kommer hjem fra jobb. Da jeg skulle sjekke treningsoppdateringen forrige uke oppdaget jeg noe rart. Det var at mange av spillerne hadde endret form, men ingenting annet. Jeg trodde da en stund at treningen ikke ville gi noen forbedringer i egenskaper, men litt senere på dagen hadde det skjedd en del endringer. Litt merkelig da jeg trodde at alt ble oppdatert samtidig.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Tror det er en sammenheng med en del endringer denne uken med serveren. Tror formen var oppdatert hos meg også før resten av treningen kom, noe som også gjorde meg bekymret.

Fint med sokker ved at treningen blir oppdatert ca 6.15, det betyr at man har klart resultatene når man står opp om morgenen og på kvelden får man resultatene fra treningen i HT :)
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Hmmrfff!!! Sokker er nede igjen. Skal undre meg på om det blir mulig å få se dagens kamp før man ruller av gårde til Ski for å se Follo-Glimt. Vil ikke gå glipp av den oppladningen.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Skikkelig frustrerende at det er nede, kjenner at spenningen er ganske stor foran dagens kamp og da er det fryktelig irriterende at man ikke kommer seg inn.

Vet ikke om de driver å innstallerer den nye serveren eller om de enda ikke har fått den eller hva det er, men nå må det snart begynne å fungere her :evil:
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Sitat fra sokker.org:
Server problems.

We are very frustrated. We are still waiting for the new hardware. Meanwhile the current server is getting worse every day, nevertheless all it's hardware components are replaced(!). Today we weren`t able to restore current database. We have to go back to morning backup. It means that all the matches have to be played again. Also transfers, forum discussions, mail etc. since the backup will act like they have never happened.
Morning matches will be moved to the late evening. The matches that hasn`t been played will continue in normal order.

We will be back at 15:00-16:00 CET. Appropriate transfers deadlines will be extended.
:roll:
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Hmm..ser ut til at kampen er utsatt til litt over kl. 22. Så var det litt spenning igjen denne stusslige søndagen.

Sist helg var jo strålende med seier til West Ham, seier til Ht-laget mitt, seier til sokkerlaget mitt og til syvende og sist seier til mitt kjære Bodø/Glimt.

Denne helga har det blitt tap for West Ham, tap 0-8 for HT-laget mitt, begredelig tap for mitt kjære Bodø/Glimt. Så hvor optimistisk kan jeg være nå før sokker-laget mitt skal møte ett av de bedre lagene i avdelingen? :?
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg gleder meg noe sinnsykt til denne kampen, bare det ikke blir noe kødd før den skal spilles nå.....

Som følge av utsettelsen besluttet jeg meg for å gjøre en aldri så liten forandring blant spissene mine, hadde i utgangspunktet tenkt å kjøre med en spiss som jeg har veldig stor tro på men er littegrann dårligere enn et av de andre alternativene, siden lederen for det laget jeg skulle møte ikke har logget inn på et par uker så trodde jeg dette skulle gå greit selv men en liten endring.

I etterkant fikk jeg kalde føtter, siden kampen likevel ble utsatt benyttet jeg anledningen til å sette inn en ny spiss og bruker dermed det jeg antar er min sterkeste rekke. Blir det poengtap er det ikke på grunn av feilprioriteringer fra manageren i alle fall :wink:
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Jaja, tap 1-2 og attpåtil skade på keeperen min i 14 dager. Nesten godt denne helga straks er over. :roll:
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Fortsatt ubesieret og har fortsatt ikke sluppet inn mål :D

Dog var starten noe hårreisende, motstanderen starter best og laget mitt så ikke ut til å være i balanse. Etterhvert jevner det seg heldigvis ut og en strålende prestasjon fra Glaser sørger for at jeg leder 1-0, noe som holder seg kampen ut.
Jeg stusser over at det laget som ligger nærmest meg på tabellen møtte akkurat samme laget med akkurat de samme spillerene og vant 4-1 sist runde. Statistikkmessig ser det også nokså likt ut, sågar akkurat samme antall skudd på mål. Han er en spiss som scorer 36 i snitt på ratingen og er på andreplass på toppscorerlisten, er det han som utgjør hele forskjellen eller er det noe som skurrer i taktikken min?

Må i alle fall prøve meg på noen justeringer til neste kamp, synes ikke denne kampen var like overbevisende som de tre andre. Om bare jeg får min beste midtbanespiller tilbake i form så kan det kanskje bli litt mer sving over sakene.
Ser at de andrelagene begynner å få bekymringsverdig høye ratinger etterhvert så her er nok det bare et tidsspørsmål før jeg får skikkelig svi om jeg spiller like offensivt som nå.

Laget som ligger nest høyest på tabellen vant igjen idag så avstanden er akkurat den samme, i runde 7 er det de jeg skal møte og jeg kan ikke si at jeg gleder meg nevneverdig.

EDIT:

Forøvrig er jeg veldig skuffet over dagens tilskuertall, 2100 er en nedgang i forhold til sist hjemmekamp. Trodde jeg kom til å få enda høyere en sist men nei da.
Last edited by Larsen on Sun Aug 27, 2006 11:02 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Pekri10 wrote:Jaja, tap 1-2 og attpåtil skade på keeperen min i 14 dager. Nesten godt denne helga straks er over. :roll:
Uffda, den skaden var fryktelig kjedelig.
Resultatet ellers var jo ganske hederlig, har ikke sett kampen men statistikkmessig så ser det jo ut som om du var ganske så på høyde med det som må betegnes som et meget godt lag.
Ser han har meget gode stoppere, faktisk scorer en av dem 40 :!: Det har jeg kunn sett keepere klare i 2.div :shock:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

I dagens treningsskamp prøvde jeg ut en ny plassering på midtbanespillerene mine og lot dermed mine antatt beste midtbanespillere starte. Samtidig gjorde jeg en liten variasjon på angriperne for å prøve å gi dem litt mer plass men brukte fortsatt de nest beste spissene.

Med det utgangspunktet regnet jeg med å skulle vinne kampen mot 3 divisjonslaget (som vel nesten sikkert tilhører en gjenganger på forumet :) ) men den gang ei. Jeg etablerer forsåvidt et overtak, spesielt i andre omgangen når hans spillere blir slitne men mål klarer jeg sannelig ikke få:
Berlevåg FK--CrazyImps
46% Possession 54%
65% Play in the half 35%
2 Shots 21
2 Fouls 3
0 Yellow cards 1
0 Red cards 0
poor Shooting average
poor Passing weak
poor Defending poor

Keeperen hans var god, men ikke uvanlig god så det kan ikke være forklaringen. Dermed står jeg mellom følgende, enten var det en av de kampene man aldri vinner uansett, eller så var det min tukling med formasjonen til spissene som ikke fungerte. :roll:

Skal sies at det var noen avsluttninger fra dårlige posisjoner, samtidig blir jeg noe sjokkert av å se en spiss med Very Good i striking bomme rett foran målet.
I alle fall så midtbane formasjonen ut til å fungere greit, muligens tar jeg sjangsen på å benytte den i neste seriekamp. Må snart legge meg lavere på banen etterhvert som jeg møter bedre og bedre lag ellers går jeg på en kjempesmell.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Larsen wrote:
Pekri10 wrote:Jaja, tap 1-2 og attpåtil skade på keeperen min i 14 dager. Nesten godt denne helga straks er over. :roll:
Uffda, den skaden var fryktelig kjedelig.
Resultatet ellers var jo ganske hederlig, har ikke sett kampen men statistikkmessig så ser det jo ut som om du var ganske så på høyde med det som må betegnes som et meget godt lag.
Ser han har meget gode stoppere, faktisk scorer en av dem 40 :!: Det har jeg kunn sett keepere klare i 2.div :shock:
Joda, kjedelig med den skaden. Har heldigvis en god reservekeeper også på 25 år. Har fundert litt på å selge ham, men er for så vidt glad for at jeg ikke har gjort det enda. Er ikke sikker på hvor lurt det er i sokker å ha to såpass jevngode keepere. Det er jo ikke så ofte at reservekeeperen slipper til, så stort sett er det et tapsprosjekt å ha en god keeper sittende på benken og synke i verdi. Stort sett klarer man å hente inn en god keeper i løpet av en ukes tid hvis en skade skulle oppstå.

Resultatet sist søndag var i og for seg ikke så ille. Hederlig som du sier, men like fullt et tap og ikke så morsomt. Menmen, det virker da ikke helsvart med tanke på fortsettelsen. :)

Ellers har jeg lagt om til kondistrening, noe som umiddelbart gjorde utslag. Med unntak av de tre skadede spillerne mine poppet alle ett nivå. Kommer nok til å fortsette minst et par uker til, for det står fremdeles ikke så bra til med kondisen. Bra formstigning også, totalt 12 nivåer opp. Har forresten fått i gang Apollo nå, så nå får jeg jo en grei oversikt. :) I tillegg poppet 2 av juniorene mine. Stort sett bare velstand her nå. :)
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg tror ikke det er stort å tjene på å selge reserve keeperen din med mindre han også har høy skill i hurtighet og litt i passing. Var nemlig inne på det samme selv siden begge keeperene mine er 21 og jeg tenkte at her må det da være penger å tjene. Prøvde å følge litt med på hva keeperene gikk for og jeg kunne ikke se at det var spesielt mye å hente der.

Fikk du noen random pops på treningen din Pekri10?

Selv er jeg inne i andre uken med pace og denne treningen var noe skuffende egentlig, fikk kun en spiller som poppet i pace. Formen på flertallet av spillerene er også på vei ned desverre. Den gode nyheten er at jeg fikk hele 5 random pops. En i stamina, 2 i teknikk og 2 i passing.
2 av disse kom på samme spiller, en 20 år gammel spiller som jeg i utgangspunktet ikke er ment å trene. Begynner sånn smått å lure på om det kan være noe å hente på å selge ham.
I tillegg poppet to av mine juniorer, det er første gangen jeg har fått juniorer til å poppe så det var morsomt. Den ene kan ikke bli høyere enn solid og siden det er relativt lang tid til han kan dras opp lurer jeg på om det egentlig er verd å beholde ham.
Den andre som poppet har nivå good med 27 uker igjen før han kan trekkes, nå vet jeg ikke hvor ofte han vil poppe men om man anslår 5 uker per popp så vil han være outstanding +2 når jeg drar han opp :D Det gleder jeg meg til for å si det sånn.

Så må jeg si at jeg håper pace treningen gir bedre uttelling neste uke, har en 23 år gammel forsvarspiller som det hadde vært meget godt å få opp litt hurtighet på, samt de spissene jeg ordinært skal trene da.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Larsen wrote:Fikk du noen random pops på treningen din Pekri10?
Jeg fører en manuell oversikt i en notatbok, og ut fra tidligere notater ser det ut til at en spiller poppet på playmaking, en på pace mens en annen droppet på pace. Det er litt rart for dette kommer ikke fram på Apollo. Der er det kun endringer i form og stamina som framkommer. Har gått gjennom hver enkelt spiller hver uke i 3 uker nå, og finner det vanskelig å tro at jeg har ført feil.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Det skyldes sannsynligvis at du fikk apollo litt sent, det må vel lastes ned data etter hver trening for å få infoen. Du vil dermed ikke ha oversikt over hva som endret seg før. Vent...det kan det jo forøvrig ikke være siden staminatreningen vises....merkelig. Jeg får opp all pops som har vært om det er random eller ikke, skjønner ikke hvorfor det ikke vises hos deg.

Jeg har i alle fall akkurat samme opplysningene om jeg sammenligner Apollo, sokkermon og grafene inne på selve sokker.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Ja, jeg lastet det ned for en ukes tid siden. Litt merkelig det der.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Jeg mener jeg fikk lag dagen etter jeg hadde registrert meg. Kanskje du rekker seriekampen på søndag. :)
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Post Reply