FM 2008!

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Kommer du til å kjøpe/laste ned FM 2008?

JAAA!
21
66%
Kanskje det...
11
34%
 
Total votes: 32

king cantona
Posts: 1
Joined: Mon Nov 19, 2007 11:15 pm

Post by king cantona »

MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Erlend Thorvaldsen fra FFK er en sinnsykt god spiller.
En av de mest talentfulle på spillet.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15807
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Det er jo et generelt FM-problem, kvaliteten på researchen i Norge. Fredrikstad, Odd og Vålerenga har i de siste utgavene (FM/CM) hatt spillere som er sjukt overvurdert i forhold til hva som er realistisk. Glimt er et eksempel på det motsatte, der spillermaterialet du starter med knapt er verdt noen verdens ting.

Det går an å leve med, men tar litt av moroa ut av å spille i Norge. Men nå venter jeg uansett på patchen for å se om jeg gidder spille det noe mer.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5650
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 355 times

Post by poteten »

Jeg ga opp FM08 ganske kjapt. Bedre design enn 07, men totaliært skuffende research på norsk liga. Især norsk liga.

Jeg prøvde meg på Glimt og etter å ha lært meg å unngå baklengs, så vant jeg omsider en match - i runde 14.
Kritisk
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Prøvd med mange lag; Glimt, RBK, Brann, Charlton, QPR, Totteham, Sevilla, Milan, Juventus, spilt i Brasil, Croatia..

Ikke før jeg prøde med R.Madrid fikk jeg suksess. Skrudde litt på taktikken her og der, og plutselig satt det.

Men - så... Skal spille kvartfinale i CL mot Liverpool..greit nok DET, men 5 av spillerene i 1. 11'eren er på landslagsoppdrag!! Marcelo, Gago, Riquelme, Ronaldo og høyrevingen min, Neri Cardozo.. Samtlige startet den forrige kampen..
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Det er noen ting som irriterer vettet av meg med FM08..

Hva er det med alle de annulerte målene? Har scoret over 20 mål på cornere i løpet av snart to sesonger, men ikke ETT har blitt godkjent. I tillegg kommer målene som blir annulert for offside 8 ganger hver kamp.

OG

Motstanderene feller eller holder igjen mine spillere som sistemann, men slipper unna uten kort, mens når mine spillere er så uheldig å se på en motstander, så får han kort!! Hva er DET for noe??



Når kommer patchen???
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

8.0.1 har vært tilgjengelig en god stund allerede. Du finner den på hjemmesiden.
Hallow
Posts: 171
Joined: Wed Aug 08, 2007 8:34 pm
Location: Øreåsen
Contact:

Post by Hallow »

Jeg vant PL forrige sesong, men det har vist ikke styret fått med seg

Image
La hjerte slå for MFK!!

Moss FK - Østfolds stolthet

Xpert Eleven: Øreåsen IL

http://www.pesnorge.net
G-s-enz
Posts: 5430
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Post by G-s-enz »

|Parelius wrote:
|Parelius wrote:Det er da noen dager siden, men nå på torsdag kom FM 2.0.8 updaten ut.. Laster ned nå, er spent på de nye spillerne :)
Er godt fornøyd med de nye spillerne til Glimt, jeg mener at jeg ikke trenger å kjøpe noen nye spillere for å rykke opp :) Eneste "minuset" er at Alo er veldig attraktiv, haggler inn bud på han hele tia, men selger ikke :)
Word Alo er i overkant attraktiv,men så er han jo til gjengjeld svin god også,virka som om dem har retta opp de fleste feilan på denna patchen da :)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

LAN-kampene på fm 08 er jo syke! To kompiser av meg spilte 5-4 i en kamp og jeg spilte 5-5 mot en annen kompis. Mens alle andre kampene der man ikke spiller mot hverandre er helt normale...
Han får en ball...
User avatar
Kesseboy
Posts: 15807
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Re: FM 2008!

Post by Kesseboy »

Jeg begynte nå dessverre på dette Mikke Mus-spillet igjen. Er ikke fritt for irritasjonsmomenter. Ta f.eks. Olav Råstads oppførsel. Fredrikstad byr, jeg avslår. Fredrikstad kommer med et vesentlig bedre bud, jeg aksepterer. DA er Råstad rasende i media fordi han ikke får bytte klubb. Han avslår så klart Fredrikstads tilbud. Til slutt kommer Molde med et passelig dårlig bud, som styreformannen godtar, og Råstad ender i Molde for rundt halve summen av det Fredrikstad ville tilby.

Bärengrub har en liknende historie. En rekke bud avslås, helt til jeg går så lei av klaginga at jeg krever 20 millioner for ham, får 12 og styremannen aksepterer på mine vegne. Spilleren er forbanna for at han ikke får bytte klubb, men avslår tilbudene fra byderklubbene.

I tillegg har jeg fått utallige bud på Lædre Bjørdal og Imingen, og begynner å gå lei av å avslå tilbud. Og ja, pluss at Even Iversen og Ivar Andreas Forn er sinte fordi de ikke får spille førstelagsfotball. Det er også Blomgren, sjøl om han spiller fast ... :tenk

EDIT: Jeg må jo også anføre at jeg fikk beskjed om hvor skuffet styret var at man røyk ut av cupen i 2. runde, når målsetninga var 4. runde. Jeg måtte sørge for å se til at det ikke skjedde igjen. Hvem ble jeg slått ut av? Voss? Finnsnes? Lisleby? Nei, i 2. runde i cupen møtte vi Brann, og tapte på et flaksmål i ekstraomgangene.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
ingen87
Posts: 7102
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 193 times
Contact:

Re: FM 2008!

Post by ingen87 »

Skal ikke kimse av Lisleby, de kan slå de fleste på en god dag ;) haha
Førr Evig!
Post Reply