PES 08!

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply

Skal du kjøpe Pro Evolution?

Ja!
5
50%
Kanskje..
1
10%
Eh.. Neei? Heller FIFA..
4
40%
 
Total votes: 10

Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

PES 08!

Post by Gule Ørn »

Image


Pro Evolution Soccer snart ute, kommer den 26. november. Her er en anmeldelse! :wink:
IGN wrote:- Fantastisk
Etter en forferdelig anmeldelse hos Play Magazine, svarte IGN med noe helt annet og ga spillet 9.2 (92 %).

"Et år er gått, men allikevel, essensen av hva som gjør PES så ufornektelig ekstremt bra - kontrollen som gjør at du nesten føler deg ett med laget når dui spiller bra - er absolutt tilbake. Det er virkelig varmende å spile next-gen Pro Evolution Soccer 2008, samme godfølelsen som du finner på de tidligere versjonene er tilstede.

Seabass og teamet hans har altså kommet godt ut av det. Next-gen PES 08 fanger essensen i originale spill perfekt, gir det en HD-injeksjon og tar AIen til et nytt nivå. Det er for all del ikke perfekt; frame-raten blir lavere når det er veldig mange spillere i bildet, ofte underveis i en rask klarering når 16-meteren er fullstappet med spillere, eller av og til i løpet av en replay. Men
Men når du virkelig er med i spillet, er det mest sannsynlig at du ikke egentlig vil legge merke til det eller bry deg. Selvfølgelig, noen spillere vil prøve å senke frame-raten på en maskin som er så kraftig som PS3. Men en slik feil gjør at enkelte vegrer seg mot å kjøpe PES 08, og dem vil i så fall ikke få oppleve den mest realistiske, intelligente og fornøyelige fotballopplevelsen noensinne.

7.0 Presentasjon
Flere lisensierte lag enn før, men Premier League har enda ikke lisens. Hvor mye du bryr deg om det er helt opp til deg selv.

8.0 Grafikk
Visuelt skarpt med fantastiske animasjoner, dessverre er det dårlige tilskuere og av og til lavere frame-rate.

7.0 Lyd
Kommentatorene er greie dem, det samme er sangene og publikumslyde, men meny-musikken er forferdelig hvis ikke du er glad i Melodi Grand Prix.

10 Gameplay
Ingenting kommer i nærheten av PES når det kommer til måten det får deg til å føle at spillet og laget ditt er knyttet sammen. Helt fantastisk.

9.5 Varighet
En-player vil vare i måneder. Multiplayer - både on- og offline - vill ta over livet ditt de neste 12 månedene.

9.2 endelig dom"
Besøk gjerne http://www.pesnorge.net.
Last edited by Gule Ørn on Fri Oct 19, 2007 1:07 pm, edited 2 times in total.
Ball?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Re: PES 08!

Post by Los-Loco »

IGN wrote:9.5 Varighet
En-player vil vare i måneder. Multiplayer - både on- og offline - vill ta over livet ditt de neste 12 månedene.

Hallo? Skulle dette være en positiv egenskap? :roll:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Re: PES 08!

Post by Vassvik »

Los-Loco wrote:
IGN wrote:9.5 Varighet
En-player vil vare i måneder. Multiplayer - både on- og offline - vill ta over livet ditt de neste 12 månedene.

Hallo? Skulle dette være en positiv egenskap? :roll:

Det funket for World of Warcraft, gjorde det ikke? :)
Andres meninger støter meg.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Huff.. frykter at det blir krig i heimen snart..

Nytt PES kommer i november, og FM 08 er vel i butikken NÅ..
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Noen PES Bilder:

Image
Image
Image
Image
Image




Det som er arti er at man kan ta bilde av seg selv, og legge det inn på PES slik at man får ansiktet sitt i spillet! :D

Image
Ball?
Hallow
Posts: 171
Joined: Wed Aug 08, 2007 8:34 pm
Location: Øreåsen
Contact:

Post by Hallow »

Et par bilder jeg jeg har tatt

Image Image Image Image Image

Gleder meg sykt til dette spillet, og slå Gule Ørn online :D
La hjerte slå for MFK!!

Moss FK - Østfolds stolthet

Xpert Eleven: Øreåsen IL

http://www.pesnorge.net
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Jeg har nå både FIFA 08 og PES08, og herregud som jeg ble skuffet over PES. Først og fremst var det ikke veldig storartet å måtte spille som "North London", og gameplayet var heller ikke overbevisende.

Må bare si at jeg var mer fornøyd med FIFA08.
Andres meninger støter meg.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Slik snakker en ekte FIFA-hjernevasket person :lol: :wink:

Jada, PES har ikke så mange lisenser som FIFA har, men hvem i huleste gidder å spille i POLSK liga?
Og, spillefølelsen på PES er bedre enn på FIFA, selv om '08 versjonen til FIFA ikke er dårlig
Post Reply