Xbox 360-tråden

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Xbox 360-tråden

Post by Kenneth »

What can I say? Halleluja!

Begynner helt greit, men blir bare så stort og rått at det nesten er ekkelt. Har akkurat sneket meg rundt i området Tsjernobyl, Ukraina. Så spennende at jeg nesten pissa på meg!

Enda ikke testa multiplayer, men er den halvparten så bra som selve spillet, så har spillutviklerne virkelig truffet blink.

Amazed! :mrgreen:

Vet forresten ikke hvilke konsoller eller pc dette funker på, men jeg har det i alle fall til xbox 360. Smuuud grafikk i alle fall :)
Last edited by Kenneth on Sun Feb 03, 2008 8:39 pm, edited 2 times in total.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Festlig at du nevner dette, nå som jeg akkurat har gått gjennom spillet! (på PC)

Og gud han sa*** for en gjennomført spillopplevelse. Det er lenge siden jeg har sittet så stille og fokusert klistret foran monitoren. Den ektehetsfølelsen man får når man vandrer rundt i disse noe så vanvittig troverdige omgivelsene og mottar ordre fra personligheter som er så virkelighetstro at man har lyst å bli venner med dem, den følelsen får man sjeldent i disse spillene.

Helt klart blant mine topp 15 FPS-spill hittil! Og nå står "Crysis" og "Assasin's Creed" for tur!

Hvordan i svarte skal jeg få gjort noe på skolen.. :roll:
Andres meninger støter meg.
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Virker jo konge bra da. Spiller vel nesten ikke i det hele tatt med unntak av FM08, men dette virker nesten som "noe man bare MÅ prøve" :)
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Har testa det via xbox live nå. Sablor folk er gode! Og det tar laaaang tid før man kommer et stykke opp i gradene. Svært avhengighetsskapende! :(
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Er det noen her som spiller dette spillet via xbox live? If so, rop ut!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Noen som spiller via xbox live?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg er nokså fristet til å kjøpe meg en xbox360 :?
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Personlig råd - Gi etter for fristelsen. Du får mye moro ut av den boksen.

Enten om du skal bruke den som media-senter eller spillkonsoll, så er det absolutt et positivt tilskudd i ethvert TV-bord.
Andres meninger støter meg.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Snorreth wrote:Ja, men ikke CoD
:shock:

Jesus mann! Så snart boksen er tilbake, få hyra inn CoD4, umiddelbart! Du vil ikke angre!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Får ikke mindre lyst på xbox 360 av denne tråden. Så en demo av Assasin's Creed og det så sinnsykt rått ut!
Mr Røsten
Posts: 1426
Joined: Tue Jun 14, 2005 8:57 pm
Location: Bodø

Post by Mr Røsten »

Assasins Cred er HELT fantastisk. Jeg har i lengre tid planlagt dagene slik at jeg kan spille mest mulig. DIGG!
FØRR EVIG
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Heh, jeg har ferie neste uke. Kanskje like greit at jeg ikke har skaffet meg den maskinen enda, hadde vel ikke gjort noe annet enn å spille.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Jeg har gått gjennom Assasin's Creed selv. Og det er en spillopplevelse hinsides noe annet. Å løpe rundt på takene i gigantiske middelalderbyer og elegant myrde utvalgte mennesker. Det er bare så vanvittig gjennomført!

Anbefales på det varmeste og sterkeste. Selv K1M falt pladask for dette spillet. Noe han sjeldent gjør. :wink:


Btw; Larsen, 360'en koster jo 2300,- nå. Uten harddisk vel å merke, men likevel. Følger med minnebrikke. Og dette er med trådløs håndkontroller og "pac-man" i tillegg. :D

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld ... ategorynu=
Andres meninger støter meg.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hva skal man egentlig med hardisk til xboxen? Er det noe vesentlig jeg går glipp av?
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Feks laste ned demoer via xbox live. Greit å teste spillene før man kjøper dem :)

Call of Duty 4 er faktisk det beste spillet jeg noensinne har spilla, uavhengig av konsoll/PC. Røsten SKAL kjøpe seg det! Det har jeg bestemt ;) Anbefales selvsagt på det sterkeste til alle andre. Namme-namme! :mrgreen:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Man kan også kjøpe spill via xbox live. Lasta nettopp ned et tetris-lignende spill (gratis) som var veldig digg :)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Skal holde med minnekort, men det er ganske ok å ha HD likevel. Som sagt, lasta ned flere spill og testa dem før kjøp.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Sånn! Endra trådnavnet! :)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Får muligens lånt meg en 360 i morgen :D
Post Reply