Xbox 360-tråden

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Det vet jeg faktisk ikke.....men er ikke værre enn at jeg kjøper meg et siden jeg uansett har planer om å kjøpe meg en selv etterhvert.

Så er det bare et spørsmål om hvilket jeg skal kjøpe, står vel mellom Bioshock, Assasin's Creed og Burnout Paradise...
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Bioshock kan du få låne av meg.

Assasins er ikke multiplayer på. Med Burnout MÅ man faktisk ha HD for å spille online, bare så du vet det :)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Når jeg kjøper så skal jeg nok sørge for å ha HD.

Glimrende om jeg får låne Bioshock, er det like bra som anmeldelsene tilsier?

:)
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Utvilsomt bra, men kom til en plass hvor jeg ikke orka å gå videre. Kjenner bare at jeg ikke går tilbake til det spillet nå, etter ankomsten av CoD4. Just too good! :mrgreen:

Er du på jobb imorgen? Evt når? Kan sikkert svinge innom med spillet...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg har fri hele neste uke 8)

Bare si i fra når du har tid til å levere.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Larsen wrote:Jeg har fri hele neste uke 8)
Ungdommen nå til dags altså... :?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

En liten oppdatering.

Fikk lånt meg x-box i går og Kenneth var som vanlig en kjernekar og stakk innom med Bioshock.
Etter gårsdagens DGH-styremøte skulle jeg bare prøve Bioshock litt, klokken var vel halv 11 på kvelden tenker jeg.
Neste gang jeg ser på klokka er den 05.30....
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Larsen wrote:En liten oppdatering.

Fikk lånt meg x-box i går og Kenneth var som vanlig en kjernekar og stakk innom med Bioshock.
Etter gårsdagens DGH-styremøte skulle jeg bare prøve Bioshock litt, klokken var vel halv 11 på kvelden tenker jeg.
Neste gang jeg ser på klokka er den 05.30....

Velkommen i klubben! :D Det er enda fler spill å fortape seg i! Så det er bare å sette av nettene! :wink:
Andres meninger støter meg.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Snorreth wrote:Skaff dere PES, når min Xbox er fikset.
Så kan vi ha vår egen liga :)

Mangler bare en nettverkskabel strukket ned i kjelleren, så er jeg med! :wink:
Andres meninger støter meg.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Så fort jeg får kabelen ned er det det! Har ventet lenge på det nå! Får vel anbefale alle å anskaffe seg HALO 3 også, som er blant det råeste du kan spille online på konsoll! :D
Andres meninger støter meg.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Vassvik wrote:Så fort jeg får kabelen ned er det det! Har ventet lenge på det nå! Får vel anbefale alle å anskaffe seg HALO 3 også, som er blant det råeste du kan spille online på konsoll! :D
Halo 3 kan ta seg en berlinerbolle i forhold til Call of Duty 4 :wink:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Kenneth wrote:
Vassvik wrote:Så fort jeg får kabelen ned er det det! Har ventet lenge på det nå! Får vel anbefale alle å anskaffe seg HALO 3 også, som er blant det råeste du kan spille online på konsoll! :D
Halo 3 kan ta seg en berlinerbolle i forhold til Call of Duty 4 :wink:

Ikke online, kjære venn. Jeg må bare si at HALO har det lille ekstra i kjøretøy, fly, større baner, festlige våpen og en herlig mulighet for co-op!

Men når jeg er i humør for et realistisk krigsspill, er COD4 virkelig det beste jeg har prøvd i den svingen!

Men som sagt; det finnes mye bra der ute nå! :D
Andres meninger støter meg.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

PS3 ftw 8)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Haha! xD
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Bioshock rundet jeg for et par dager siden, bra spill men tidenes beste kan jeg vel ikke helt si. Selv om det ser nydelig ut og har en interessant story så ble jeg ikke helt revet med. Til å være FPS så er vel storyen sterkere enn vanlig men for lite til at jeg virkelig blir interessert, det skjedde ikke noe virkelig interessant før spillet var ferdig. Men dette kan skyldes at jeg liker cut-scenes og det var det en stor mangel på, på den andre siden kan det virke som om det ikke er så mange andre enn meg som liker cut-scenes.

Det som muligens gjør at jeg føler dette ikke når helt opp er at jeg synes spillet låner kraftig fra Thief 2 og Thief 2 gjør det hele bedre. Thief 2 er i det hele tatt et av mine favorittspill noensinne.

Nå spiller jeg Need for Speed Carbon og det liker jeg egentlig ganske godt, bortsett fra elendigheten i slutten av spillet som irriterer meg kraftig. Mulig jeg ikke orker å fullføre spillet. Uansett er alle mulighetene for å endre på bilene virkelig tøft :)


Forresten, angående CoD4, her er en litt uvanlig vurdering av spillet:

http://xboxer.tv/2008/02/zero_punctuati ... _call.html
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Hvis du liker konseptet bak Thief-spillene, kommer du mest antakelig til å ELSKE Assasin's Creed.

Er det et spill du lever deg inn i, så er det Assasin's Creed. Her er en litt gammel trailer fra en god stund før releasen, men du får i alle fall et inntrykk av gameplayet: http://www.youtube.com/watch?v=EEsXk6g97wE
Andres meninger støter meg.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

"«Call of Duty 4» ble kåret til årets spill og årets konsollspill"
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=507327
Outstanding Achievement in Online Gameplay:
Call of Duty 4: Modern Warfare
Action Game of the Year:
Call of Duty 4: Modern Warfare
Console Game of the Year:
Call of Duty 4: Modern Warfare
Overall Game of the Year:
Call of Duty 4: Modern Warfare
Told you so :wink:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Heyheyhey! Jeg har da vitterlig ikke sagt at COD4 på noen måte var dårlig! Jeg har det selv og er en stor tilhenger av det! :lol:

Det er bare det at jeg finner multiplayer-delen på HALO mye bredere med flere muligheter.
Andres meninger støter meg.
Post Reply