Xbox 360 vs. Playstation 3

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply

Hva er best?

Xbox 360
2
20%
Playstation 3
8
80%
 
Total votes: 10

MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Xbox 360 vs. Playstation 3

Post by MhepA »

Jeg har ikke prøvd noe særlig med Xbox 360.
Men har hørt at onlinefunksjonene til Xbox knuser PS3.
Ellers så har jo ikke Xbox blueray, noe som PS3 har.

Hva er best?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Xbox 360 vs. Playstation 3

Post by Kesseboy »

Å ikke være fanboy :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Re: Xbox 360 vs. Playstation 3

Post by Vassvik »

Alle visste før releasen av Xbox 360 og PS3, at Sony ville komme ut med konsollen folk stilte høyest krav til og forventet mest av. I tillegg til at de hadde mer erfaring på spillmarkedet, skulle det jo bli en tur i parken å overgå Xbox 360, og det var jo akkurat her Microsoft tok dem på senga.

Xbox stiller med et online konsept hinsides noe PS3 kan måle seg med. Det er et online community som gir eieren fullt utbytte av både spillene og konsollens potensiale, i tillegg til så mange ekstrafeatures at man aldri helt klarer å se enden på det. Her har ikke PS3 lagt et grunnlag for sine spill, og spillene går via en standard internett-tilkobling.
I tillegg fikk Xbox flere store spilltitler som virket mer lokkende enn det PS3 hadde å stille med.

Totalt sett får du mer for pengene når du går til anskaffelse av en Xbox 360, enn du gjør ved anskaffelse av en PS3. Det er det neppe noen som kan si noe på. Men såklart, det finnes Xbox-mennesker og det finnes Playstation-mennesker, og disse to rasene er såpass trangsynte at de alltid kommer til å stå ved sin konsoll. :wink:
Andres meninger støter meg.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Xbox 360 vs. Playstation 3

Post by MhepA »

Jeg liker PS3 bedre enn Xbox 360. Av den grunn at den er enklere og faktisk bedre på de delene jeg bryr meg mest om.
Er det blueray på 360 elite?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Post Reply