Nintendo DS

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Nintendo DS

Post by Bateman26 »

noen som vet om noen bra spill til Nintendo DS som passer voksne. Mine to søte små har begge chipbrikker til sine DS med over 200 spill på hver og tenkte og se om jeg fant noen spill som passer for de de som ikke er så søte små
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Re: Nintendo DS

Post by MacDaddy »

GTA :)
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Nintendo DS

Post by Bateman26 »

GTA China wars er jo helt konge på DS Har spillt det litt
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
ingen87
Posts: 7029
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 113 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Nintendo DS

Post by ingen87 »

GTA er så oppbrukt konsept det.. ;) Kom akkurat hjem fra filmkveld sammen med noen venner, og på et snedig vis ble vi sittende å diskutere gamle spill. Vi ble alle skjønt enige om at GTA 1 er og blir det beste GTA spillet. Nå er GTA bare kjedelig..

På PSP'en min spiller jeg stort sett kun sportspill (Fifa, NHL, Tiger woods), eller bilspill (Burnout og Need for Speed).. Selv syns jeg Burnout konseptet er helt konge.. Dessuten spiller jeg litt Worms (som jeg faktisk aldri går lei av, he he).. Syns liksom ikke det er noe særlig å spille spesielt lenge i strekk på handholdte konsoller, derfor liker jeg spill som ikke varer så lenge pr runde.. To tre fifa-matcher er passende mengde, har aldri greid "quest" spill hvor man gjerne bør sitte ei stund i strekk.. Av erfaring vet jeg at Zelda er skumle saker når man først begynner å spille..
Førr Evig!
Post Reply