PS3 Red Baron

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7272
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 434 times
Been thanked: 872 times
Contact:

PS3 Red Baron

Post by Los-Loco »

Noen som har spilt dette spillet?
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: PS3 Red Baron

Post by Ville Lehtinen »

Er det dette spillet det dreier seg om?

http://ps3.ign.com/objects/951/951468.html

Ser ikke allverdens ut isåfall.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7272
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 434 times
Been thanked: 872 times
Contact:

Re: PS3 Red Baron

Post by Los-Loco »

Its the same! Kan vel være enig i at det ikke er verdens beste flyspill gjennom tidene, men synes nå likevel den kritikeren overdriver en smule. Prisen tatt i betraktning er dette helt grei tidtrøyte e.m.m.

Anyway, problemet mitt består i at spillet er lagt opp brettvis, slik at man ikke kommer seg videre til neste oppdrag før man har vunnet det nivået du er på. Så er det et brett hvor man skal beskytte tre slagskip på vei inn for å erobre en havn. Fair enough, men det later nesten til å være mission impossible, og jeg lurte på om noen hadde spilt forbi dette brettet og visste trikset. Samme hvor bra man fighter, så blir skipene senket på et visst punkt. Har forsøkt å bare holde meg helt nede ved havoverflaten og observere skipene for å finne ut hva som egentlig senker dem, og for meg ser det ut som om de går på grunn av seg selv. Ikke så lett å beskytte dem da, dersom kapteinene er udugelige.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: PS3 Red Baron

Post by Ville Lehtinen »

Opplevde noe av det samme i Silent Hunter II som var notorisk med tanke på bugs og retardert AI. Da jeg spilte slaget om Narvik klarte britene å kjøre et slagskip på land opp ned, noe som gjør jobben som tysk ubåtkaptein noe enklere.
Post Reply