FM-tråden

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

mortsto
Posts: 7346
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 150 times
Been thanked: 439 times

Re: FM-tråden

Post by mortsto »

Har dette med Financial Fair Play gjort sinn inntog i FM og FIFA? Påvirker dette spillene på noen måte?
Zero
Posts: 813
Joined: Sun May 16, 2010 2:56 pm
Location: Bodø

Re: FM-tråden

Post by Zero »

Har ikke spillt med de "store" klubbene enda, men startet et game med whitehawks tror jeg det var i laveste spillbare divisjon (England) å etter noen måneder ble jeg satt under administrasjon...dem solgte til og med noen av spillerne mine :( prøvde litt til før jeg sletta den saven :P
Stian Sommerheim
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Re: FM-tråden

Post by MhepA »

Da må man jo ha gjort noe galt. Sannsynligvis ignorert at spilleren eller spillergruppa var misfornøyd.

Jeg mista Ronaldo på FIFA av samme grunn :tenk
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Zero
Posts: 813
Joined: Sun May 16, 2010 2:56 pm
Location: Bodø

Re: FM-tråden

Post by Zero »

Kan godt være...gjør som vanlig kjører hardt på 4-3-3 uansett hvilke spillertyper jeg har og bytter mange ut :) men det var vel økonomien som gjordet det...mener at klubben var semi profesjonell når jeg startet men gikk over til å bli "hel" profesjonell (dermed mye lønning til spillere) var nok derfor :?
Stian Sommerheim
Zero
Posts: 813
Joined: Sun May 16, 2010 2:56 pm
Location: Bodø

Re: FM-tråden

Post by Zero »

Hmm "min" Sørloth har spillt 18 kamper og scoret 29 (!) mål...en kamp for landslaget (2 mål) og vi er kommet til 15. oktober...vurderer å selge Sane for å hente han på permanent basis :skål
Stian Sommerheim
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Re: FM-tråden

Post by MhepA »

Rikard Norling tar over Lillestrøm etter skandalesesongen i Brann, og presterer å rykke rett ned med dem også ^^ ååååååååh, du Rikard du Rikard. :lol:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Zero
Posts: 813
Joined: Sun May 16, 2010 2:56 pm
Location: Bodø

Re: FM-tråden

Post by Zero »

FM 17 beta er ute :D ser at mange av Glimt spillerne er "god for de fleste lag i 1.divisjon" :( men igjen potensialet er meget høyt på mange av dem :D Edvartsen er god! Sascha er akkurat like god som Moe og Bjørnbak. A Jakobsen blir god...
Stian Sommerheim
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Re: FM-tråden

Post by MhepA »

Gleder meg. Nå har jeg vært FM-fri i to år. Men nå som det kan bli litt daddy-leave fremover må jeg finne på noe når huset sover :)
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Glenn P
Posts: 2811
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 207 times

Re: FM-tråden

Post by Glenn P »

Er vel ikke noe liv her, men tester læll :D FM2021 - Beta

Ganske tilfeldig at akkurat denne kampen kan bli utsatt, selv om det i mitt tilfelle er kamp samme dag, ikke dagene etter og karantene og slikt.

Image
ingen87
Posts: 7029
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 113 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: FM-tråden

Post by ingen87 »

Konkluderer med at vi har en fremtidig landslagsspiller i Ola Solbakken :)
Førr Evig!
jonsnow
Posts: 1644
Joined: Thu Jan 22, 2009 2:45 pm
Has thanked: 466 times
Been thanked: 124 times

Re: FM-tråden

Post by jonsnow »

Blei sinssykt nostalgisk her så måtte ut i garasjen å finne cm 01/02 skal prøve uten å hente alle se kjente stortalenten man husker fra gammelt av. Skal også kjøre en ny patch hvor man kan bruke dagens klubber og spillestaller. Prøvde å få det til å funke på mobilen, men den appen man skal bruke får jeg ikke til å fungere desverre
User avatar
Nordlys
Posts: 3335
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 561 times
Been thanked: 642 times

Re: FM-tråden

Post by Nordlys »

ingen87 wrote: Tue Nov 17, 2020 2:12 pm Konkluderer med at vi har en fremtidig landslagsspiller i Ola Solbakken :)
Ding, ding, ding!
Forumets mest middelmådige ekspert.
Post Reply