FM-tråden

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderatorer: Larsen, Mod-gruppen.

Svar
mortsto
Sted: Trondheim

Re: FM-tråden

Legg inn av mortsto » tir des 02, 2014 9:26 am

Har dette med Financial Fair Play gjort sinn inntog i FM og FIFA? Påvirker dette spillene på noen måte?

Brukeravatar
Zero
Sted: Bodø

Legg inn av Zero » tor des 04, 2014 5:33 pm

Har ikke spillt med de "store" klubbene enda, men startet et game med whitehawks tror jeg det var i laveste spillbare divisjon (England) å etter noen måneder ble jeg satt under administrasjon...dem solgte til og med noen av spillerne mine :( prøvde litt til før jeg sletta den saven :P
Stian Sommerheim

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » fre des 05, 2014 10:18 am

Da må man jo ha gjort noe galt. Sannsynligvis ignorert at spilleren eller spillergruppa var misfornøyd.

Jeg mista Ronaldo på FIFA av samme grunn :tenk
En gang Glimt, alltid GLIMT!

Brukeravatar
Zero

Legg inn av Zero » fre des 05, 2014 9:20 pm

Kan godt være...gjør som vanlig kjører hardt på 4-3-3 uansett hvilke spillertyper jeg har og bytter mange ut :) men det var vel økonomien som gjordet det...mener at klubben var semi profesjonell når jeg startet men gikk over til å bli "hel" profesjonell (dermed mye lønning til spillere) var nok derfor :?
Stian Sommerheim

Brukeravatar
Zero

Legg inn av Zero » tir mar 31, 2015 12:40 am

Hmm "min" Sørloth har spillt 18 kamper og scoret 29 (!) mål...en kamp for landslaget (2 mål) og vi er kommet til 15. oktober...vurderer å selge Sane for å hente han på permanent basis :skål
Stian Sommerheim

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » tor jul 23, 2015 10:22 pm

Rikard Norling tar over Lillestrøm etter skandalesesongen i Brann, og presterer å rykke rett ned med dem også ^^ ååååååååh, du Rikard du Rikard. :lol:

Brukeravatar
Zero

Legg inn av Zero » lør okt 22, 2016 5:22 pm

FM 17 beta er ute :D ser at mange av Glimt spillerne er "god for de fleste lag i 1.divisjon" :( men igjen potensialet er meget høyt på mange av dem :D Edvartsen er god! Sascha er akkurat like god som Moe og Bjørnbak. A Jakobsen blir god...
Stian Sommerheim

Brukeravatar
MhepA
Moderator
Moderator

Legg inn av MhepA » søn okt 23, 2016 5:49 pm

Gleder meg. Nå har jeg vært FM-fri i to år. Men nå som det kan bli litt daddy-leave fremover må jeg finne på noe når huset sover :)

Svar