Extreme City Makeover

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Extreme City Makeover

Post by Los-Loco »

Tung statsing for å rekruttere nye folk til Bodø:

http://www.extremecitymakeover.com

Kampanjen går i november for fullt på dn.no, vg.no, finn.no og ikke minst på facebook.

Fabelaktig Bodø-reklame. Spre den gjerne videre til folk utenfor byen som kanskje kunne bli fristet av å flytte hit, kanskje spesielt utflyttede nordlendinger som bør ta turen hjem igjen.
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Extreme City Makeover

Post by Ville Lehtinen »

Jeg er ferdig utdannet om et halvt år, og har begynt å titte så smått etter jobb i Bodø. Noen som har tips til bedrifter som kanskje kunne trengt en naturgeograf? :)
User avatar
Kesseboy
Posts: 15755
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: Extreme City Makeover

Post by Kesseboy »

Med litt PPU så er det alltids en lærerjobb eller to å søke på ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Extreme City Makeover

Post by Boombadila »

Har ikke UIN noe?
ingen87
Posts: 7039
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Extreme City Makeover

Post by ingen87 »

Ville Lehtinen wrote:Jeg er ferdig utdannet om et halvt år, og har begynt å titte så smått etter jobb i Bodø. Noen som har tips til bedrifter som kanskje kunne trengt en naturgeograf? :)